Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Onko kokemuksia?

Aloittaja desantti, 17.01.06 - klo: 20.31

desantti

http://www.jr-hobby.com/shop/catalog/product_info.php?cPath=21_82&products_id=942                                                                                                                                                                          Kertokaa hyvät/huonot puolet kyseisestä autosta ja onko kalliit varaosat?    Kiitos.

JK Power

Itsellä ei henk.koht. käsikokemusta mut...

Moottorista voin sanoa että se on ainakin hyvä! Thunder Tigerin .21 Pro BXR-P. Ihan tehokas ja hyvin vääntävä motti. Alhaalta asti ylös.
Se on myös luotettava ja helppo säätää sekä pitää säätönsä.
Mulla on sellainen ollut. Sabesta saa siihen varaosaa jos nyt kuitenkin vahinko motille kävis...
Siinä moottoris on vakiona sekä pullstart että akselistartti
yhdistettynä yhteen pakettiin.

Autosta tiiän sen vertaa et on hihnavetonen ja mua se kyl hieman epäilyttää. No ite ajelenkin vaan kardaanivetoisilla et ei ol kokemust siitä.
Tosin tuon painoluokan autois se varmaan toimiikin paremmin.
Mut tuo "ylitehoinen moottori" (1/10issä .21 isolohko!!) voi kyllä sen kestävyyttä syödä.

siinä nyt jotai...
What the Hell! Who put that rock there!

MarkusH

On ainakin nopea... Jr-Hobbyn varaosapalvelusta en tiedä sitten........