Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Koottavat pienoismallit

Aloittaja tumppi91, 18.01.06 - klo: 07.16

tumppi91

Moi
Rakenteleekos täällä joku noita pienoismalleja? :roll:

Affu

Joskus rankensin mut en enää mulla on joku 3 tai 4 lentokonetta  :D  valmiina  :D
||Mad force||
www.freewebs.com/jalffu  Todetusti ykkönen = Mad Force

Jose.92

On ihan sopivasti niitä hyllyssä
Ei kiroilulla rajaa, kun savagella ajaa! Ihminen syö ja kakkii!

Mika R

Oikein mukavaa puuhaa jos vaan aikaa riittäis! Erityisesti Tamiyan 1/35 mallit on takavuosilta (-80 ja siitä eteenpäin) hyvin muistissa. Pojan kanssa tehtiin yks diorama edellistalvena viimeksi ja oli todella hauska verestellä näitäkin hommia.

Loikkaa

joo kyllähän niitä yks hyllyllinen on ( tarkemmin 15) :)

Jose.92

Mulla on noin 40 kpl nota malleja ja noin viisi auto vielä jotka on vaiheessa. Pitäisi suunnitella maalaukset. 11 autoo hyllyssä. 9 lentokonetta, 8 laivaa 5 helikopteria, ja sitten on yksi sellinen talo 2 tankkia 2 moottoripyörää sitten on sellainen sota joneuvo cats vai mikä se nyt on sellainen ryssien valmistama
Ei kiroilulla rajaa, kun savagella ajaa! Ihminen syö ja kakkii!

Anapoli

Täällä kans rakenneltiin, homma jatkuu heti ku jaksaa. Ite tykkään kaikenlaisista lentokoneista etenki "isoista bommareista" ja panssarivaunuista. Oon yrittäny mittakaavan pitää 1:72, mut on tuolla hyllyllä yks U.S.S SARATOGA 1:542 ja TITANIC. Jälkimmäinen on siskon alottama pari vuotta sitten mutta innostus hiipui.

waltt

Hyper 7 TQ, Rc18T, Mini-z AWD
Hobao.        Asso.    Kyosho

Tuumou

Onhan nuita paperimalleakin tullut tehtyä. Pari tommosta Yamahan paperimoottoripyörää on tullut tehtyä ja muita autoja.
Tamiya Midnight Pumpkin QD | Tamiya TXT-1 | Tamiya Mini M03 | HPI Micro RS4

jerzirccar1

Lähinnä noita F1 autoja on tullut rakennettua ja ostettu ihan hyllylle keräily mielessä. Rakensin tuo ferrari f1/90 ja maalasin muutaman ukon siihen ja viellä vähän työkaluja ja hienoksi tuli koko kokonaisuus.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Olbe

tommonen tuli jouluna koottua, tosin paketin kanssa tulleet maalit oli vähän jämähtynyt...

http://irc-galleria.net/view.php?nick=HyperOlbe&image_id=25446141
Junnumestari 2007

Hapa-n

ensmäinen ja viiminen 1:144 kokosista... :oops:
AmmeAsso