Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Turusta ajoseuraa nitro onroad ja driftingiin!

Aloittaja JK Power, 20.01.06 - klo: 20.57

Korpse

ballu

kävin äsken ajelemassa impparissa, aika hiljaista oli kyllä  :o

JK Power

Miten olisi tänään pienet ajot Impparissa?

Joskus yhden aikoihin ajattelin mennä...

:mrgreen:
What the Hell! Who put that rock there!

Korpse

MTH80

Onko tänään radalle menijöitä? Olen itse menossa varmaan joskus klo: 18 maissa!
Matti, RSRCA ry, LRP S10 Twister Truggy, Tamiya M-05, Maverick Strada EVO, Schumacher MiO1 V2.

Korpse

Itse ajattelin mahtollisesti poiketa joskus 13-14 aikoihin.

EDIT: klo 15.00

MTH80

Menossa nyt imppariin! Onko muita tulossa?
Matti, RSRCA ry, LRP S10 Twister Truggy, Tamiya M-05, Maverick Strada EVO, Schumacher MiO1 V2.

ballu

tuli ajeltua  :o  ens keskiviikkona sitten 1800 maissa uudestaan  :wink:

Erkhart

olisko kellään tarvetta nitro 3:selle missä olis hpi:n 12r xs mylly ja cvec rööri? varaosa autoks vaiks.   :)
Hpi nitro rs4 3, Micro

ballu

ois tarkotus mennä liikennepuistoo jossain vaiheessa yhdellä nitrolla ja sähköllä, pieni vesi tien pinnassa vielä  :o

Affu

Tampereen liikennepuistossa on sairaan hyvä driftailla. mun piti joskus ostaa touring auto sen takii et pääsisin sinne!!!  :lol:
||Mad force||
www.freewebs.com/jalffu  Todetusti ykkönen = Mad Force

ballu

jooh otin pyyhkeellä isoimmat lätäköt pois ja auto kulkee ku jäällä, just sen verran kitkaa et driftaus onnistuu tosi komeasti, ei kyl saanu pysähtymään millään
ajoin aika useasti ison lätäkön päältä, tuli komeat savut ku vesi roiskui moottorin päälle, ja kaikki säilyi ehjänä  :o

renkaina noi vakio x-patternit

ballu

noniin, kaikki sitten huomenna imppariin siinä 14-15 tienoilla  :roll:

JK Power

Vois olla ihan mahdollista...

Koitan saada jotain järkättyä että pääsisin tulemaan.

ps: kolmen jälkeen vasta ...

ilpi

Lainaus käyttäjältä: "Affu"Tampereen liikennepuistossa on sairaan hyvä driftailla. mun piti joskus ostaa touring auto sen takii et pääsisin sinne!!!  :lol:
OT: Missä tampereella on liikennepuisto? Rupee oleen
parkkipaikka driftailu jo vähä tylsää..
HotBodies,TeamLosi,Liquidrc.Näillä mennään!

Korpse

Ketään tulossa tänään imppariin sorvin kera? olisi yksi moottori joka kaipanee sorvausta....

ballu

iha kivaa oli, auto vaa hajoili minuutin välein  :o
paras kierrosaika jotain 20.50~ renkaina x-patternit kyl  :?

Korpse

OT: 21:20 autona ekaa kertaa alla fk04 ja moottorina joku mopo visionin kikkara. ei ollut kyllä yhtää ajotuntumaa

ballu

oltii kahestaa ajelemas liikennepuistos siinä 18 maissa, katsojia oli parhaillaan jotain 10-15  :|  tuo on ihan ykköspaikka ajaa ku laittaa tötsät ja tekee kahdeksikon muotoisen radan, eikä mitään häiriöitä

varmaan keskiviikkona uusiks, ei jaksa aina tonne radal lähtee ku hauskempi ajopaikka on talon vieres  :o

Korpse

tänään voisi impparissa käväistä joskus kahden nurkilla. anyone?

Liikennepuisto tuli eilen kokeiltua ja radiohäiriöiden takia en kyllä viitsi sinne enää mennä.

MTH80

Onko tänään ketään menossa ajamaan imppariin? Itse olen tulossa n. klo: 17-18 aikaan!  :lol:

JK Power

No juu...

Voishan sitä yrittää vääntäytyä helteestä huolimatta!

edit:meni ketuille...

ballu

perjantaina on alustavasti menossa vakea aika reilun tuntuisesti varmaan jossain iltapaivalla

ballu

olis hyvä järjestää jotku kilpailut tai kokoontuminen rs4/polttisturisti ihmisille, ainaki noita rs nelosia on aika monella jo  :?

impparia meinasin  :wink:
ainaki pikaisen laskun perusteella olen nähnyt ainaki 8 ihmisellä ton rs nelosen impparissa

laitoin just takadiffiin heavy duty diffikupit ku noi vakiot kulahtaa aika helpol näköjään  :o

http://koti.mbnet.fi/bunta/rear_diff.JPG

JK Power

Sehän olisi hienoa!!! Kokoontumisajot!!!

Ja olisi ihan kiva nähdä muitakin polttistourinki malleja!!!

Hount

Ostakaa meikäläisen pirssi pois, niin saatte yhden auton lisää.

http://rc10.fi/viewtopic.php?p=179453

- Hount

ballu

miten ois ensi sunnuntaina rs4 miitti impparissa vaikka 1400 aikoihin?

muutkin tervetulleita  :o

toivottavasti ei vaan sada

JK Power

Jaahas jaaha, syksy saa, mikset sinäkin.  :lol:

Olisikohan paikallaan pienet ajot Impparissa ennenkuin kelit liukastuu?

Talvi tulee kohta joten olisi kiva vielä kerran tai pari käydä pöllyttelemässä porukalla!  :wink:

ps: Korpse, lopeta sinäkin se nörtteily vähäksi aikaa ja laita auto kuntoon!

MTH80

JK Power

Sitä voisi sunnuntaina käydä vähän pyöräyttämässä jos kelit sallii!