Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Kipailukutsu M-8 maaottelu Suomi-Eesti-Latvia

Aloittaja Tappi, 07.02.06 - klo: 22.00

Tappi

Tervehdys !

Kutsumme kaikki  1/8 polttis crossaajat ja monster kuskit kisaamaan Pärnuun 3-4.6.
Kilpailu on ns. maaottelu Suomi, Eesti, Latvia jossa kilpaillaan 3 henk/joukkue. Kilpailu ajetaan kuten normaali henk.koht kilpailu, mutta sijoituksista saadut pisteet ratkaisevat joukkue kilpailun voittajan.

Ilmoittautumiset 15.5 mennessä sähköpostilla jouni.hiltunen@rapala.fi
lisätietoja samasta osoitteesta.

moukari

Ajetaanko kisat samalla radalla missä oli ensimmäinen viron Hobao cuppi?

T:Jiri Jokinen  

P.s Jos meno on lähelläkään niitä viimekisoja ni tonne on pakko tulla!!
Racers Group Finland
  -Panolin 2T öljyt-

jouniH

Rata sama kuin syksyllä, parannusten kera. Aikataulu vielä kesken, mutta alustavasti Pe treeni, la alkuerät, Su finaalit. Lauantaina olisi tarkoitus vähän juhlia ja ajaa ns. mestareiden kisa, kuten oikeat ralli vehkeet. :lol:

-PM-

Ketkä kaikki on suomesta tulossa? ma oon ainaki.
-JQ Products- BULLITT -Piranha- -Hobby Factory-

kallek

Olbe

Junnumestari 2007

Matias V

"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

*HOKE*

driver

CEN | RB | FUTABA |

-PM-

Lainaatulossa aika varmasti...

Arttu, me vaan oteaan sut mukaa eikä kerrota kellekkää.. sit ku tuut takas ni sanot äitille et olin tossa vähän reisumpäällä.. :mrgreen:
-JQ Products- BULLITT -Piranha- -Hobby Factory-

rs tuning

Onko muita menos monsterilla?

Edit: En siis lupaa vielä että lähen, mutta auttais
paljo jos tietäis tuleeko muita monsuilla?
If i had all of the money that i´ve spent on cars... I would spend it all on cars

driver

Lainaus käyttäjältä: "MP_777"
Lainaatulossa aika varmasti...

Arttu, me vaan oteaan sut mukaa eikä kerrota kellekkää.. sit ku tuut takas ni sanot äitille et olin tossa vähän reisumpäällä.. :mrgreen:
joo tehään niin :mrgreen:  ja ollaa vaikka vähän pidempää siellä Virossa :)
CEN | RB | FUTABA |

inferno mp777

MP 777 sp1 sp2 Axe Rossi Cmb rs 21pro Novarossi p5x m11-spectrum

jouniH

No niin lisä infoa kisoista, Lauantai 3 päivä treeni ja alkuerät ja illalla ns. mestareiden kisa. ja sunnuntai 4 on finaali päivä. Tarkoitus on saada paikalle täysioikeuksinen ravintola :D (katsotaan miten lupien käy) joten ruoka ja juoma puolen pitäisi olla kunnossa. Ruvetkaahan ilmoittautumaan ja varaamaan laivapaikkoja, on meinaa tiukassa autopaikat laivoilla.