Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Ärsyttävätkö pienet asiat?

Aloittaja Pekka V, 25.02.06 - klo: 14.16

Pekka V

Ärsyttää, ku nukuin, ni nukuin niin pitkään, etten nähny simpsoneita, s*****a.

waltt

Loskakeli ja vesisade ärsyttää, mutta onneksi sen jälkeen on KESÄ!
Hyper 7 TQ, Rc18T, Mini-z AWD
Hobao.        Asso.    Kyosho

tumppi91

Lainaus käyttäjältä: "waltt"Loskakeli ja vesisade ärsyttää, mutta onneksi sen jälkeen on KESÄ!
Joo oon täysin samaa mieltä. :evil:  Ärsyttää ku eka paistaa aurinko ja asvaltti ja hiekka näkyy lämmintä on noin 5 plussaa.Ja sitten seuraavana päivänä sataa kaatamalla lunta. :cry:

nirppu988

Joo kyllä ärsyttää ku tuli tänää koko päivän lunta.. Tänää tuli varmaa koko talven aikana eniten lunta, vaikka sitä pitäs päinvastoin sulaa eikä sataa..
FG Monster Beetle Pro/ Traxxas E-maxx/ E-sky Lama V3

Jose.92

Ärsyttää kun joka kerpeleen aammu poljen kouluun pyörällä ja kaverit vaan ajaa autolla. Kun kaveri asuu 200 metriä kauempana koulusta kuin minä ja hän sai bussi kortin mutta minä en, sitten kun tollanen loska p*ska keli lunta staa ja polet kouluu (matkaa 4800) ja sitten se ajaa vaan ohi autolla ja vilkuttaa prkl. Tekisi mieli vetää rehtori nippuun ja haistattaa sille liima tuupia, että se heittäis voltit.
Ei kiroilulla rajaa, kun savagella ajaa! Ihminen syö ja kakkii!

Juuzmo

Ajattele positiivisesti,siinä tulee hyvää kuntoilua ku polkee ;)
RB,the power of champions.

Speeder

Lainaus käyttäjältä: "Jose.92"Kun kaveri asuu 200 metriä kauempana koulusta kuin minä ja hän sai bussi kortin mutta minä en...
Varmaan nyppii HIUKAN! Aika syvältä tollanen että 200m kiinni ettei saa bussikorttia. Mulla on koulumatkaa noin. 3.3km.

jani91

no mulla on koulu matkaa 4,9km...
niin en saanut sitä bussikorttia kun raja on 5km
se matka on mitattu taksin mittarilla!
Vähänkö oottaa päähän :evil:
oon kolmos luokasta asti kävelly kouluun mutta onneks nyt on mopo ja kortti!

MikaelY

-

Puuha-Pete

Lainaus käyttäjältä: "MikaelY"Nyt ärsyttää iso asia meinaan olen Ikaallisten kylpylässä ja kohta Jyrkkälän baanalla aloitetaan jossain kohdassa tänään  talkoita ja avajaisia :evil:

Mietippäs nyt kaks kertaa mikä päivä tänään on.  :lol:

MikaelY

-

Aapeli

kisaaja

joo kyllä vähä ärsyttää ku meni nilkka rikki  :lol:  taas kerran..
-Goldi

Pekka V

Tää ei oo ihan niin pieni asia, meinaan tänään lääkärissä totesivat, että mulla  on polven nivelsiteet löystyny ja polvilumpio muljahtelee välillä pois paikaltaan. Ihan terveestä tämmönen.

Jose.92

Heh saat siihen keino nivelen. Ootko sä pyöräilly paljon?
Ei kiroilulla rajaa, kun savagella ajaa! Ihminen syö ja kakkii!

Pekka V

Oonhan mä jonkun verran pyöräilly, mutta sillä ei hirveesti ole osuutta asiaan, vaan sillä, että olen ollut salibandy maalivahtina kohta vuoden ja lätkä mokkena 3 vuotta ennen säbää. Säbän takia luultavasti tullut, kun siinä ollaan koko ajan polvien päällä ja tulee kiertoliikettä..

Pekka V

Juuzmo

Lainaus käyttäjältä: "Pekka V"affu
Aivan  :lol:
RB,the power of champions.

TOH_1

Ajattelin kommentoida tuota matkan mittausta.

Jos matkamittari on 100m askelin ja mittarin todellinen tarkkuus on jossakin 1-2 % sisällä, hyvällä tuueilla.

Olisi kannattanut riitauttaa tuo matkanmittaus, olisi voinut tuottaa bussikortin.

Kuntien etuisuuksien saamisen tulee perustua calibroituun laiteeseen ja sille suoritettuun epävarmuuden tarkasteluun, jos kunta ei näin tee, jokaisen rajoilla olijan kannattaa valittaa.

Pahimmillaan kannattaa valittaa EU elimiin syrjinnästä.

Kyllä kunnat ja kaupungit pitää saada kuriin.

TOH

Lainaus käyttäjältä: "jani91"no mulla on koulu matkaa 4,9km...
niin en saanut sitä bussikorttia kun raja on 5km
se matka on mitattu taksin mittarilla!
Vähänkö oottaa päähän :evil:
oon kolmos luokasta asti kävelly kouluun mutta onneks nyt on mopo ja kortti!

Jazza

Lainaus käyttäjältä: "Juuzmo"
Lainaus käyttäjältä: "Pekka V"affu
Aivan  :lol:
Alkaa kyllä kyrpiin toi affun viestien kerääminen. Joka paikassa viesti vaikka ei asiasta mitään tietäisi.  :evil:
Traxxas Revo | RB TM323 | Futaba | Pro-Line

OttoL

Sinervo

Lainaus käyttäjältä: "Loafer"Kun kesä loppuu....

" Vielä on kesää jäljellä..." Vai mitenkäs se Mamba aikoinaan lauleskeli  :mrgreen:

Äijä

Lainaus käyttäjältä: "Sinervo"" Vielä on kesää jäljellä..." Vai mitenkäs se Mamba aikoinaan lauleskeli  :mrgreen:
Toi piisi ärsyttää ihan h********i.  :evil:
"Power is nothing, without control."

Sinervo

Lainaus käyttäjältä: "Äijä"
Lainaus käyttäjältä: "Sinervo"" Vielä on kesää jäljellä..." Vai mitenkäs se Mamba aikoinaan lauleskeli  :mrgreen:
Toi piisi ärsyttää ihan h********i.  :evil:

Eläs ny... Eihän se soinutkaan pari kesää sitten kuin vähintään 5 kertaa päivässä  :D

Divi

JupeR

Mahotonta meininkiä..!
M:NANO DRAGON,Kysy YV!

OttoL

Lainaus käyttäjältä: "Sinervo"
Lainaus käyttäjältä: "Loafer"Kun kesä loppuu....

" Vielä on kesää jäljellä..." Vai mitenkäs se Mamba aikoinaan lauleskeli  :mrgreen:
Mut ei sitä kauheesti enää ole... Ja se tässä ärsyttää  :evil:

Jazza

Täytyy tähän nyt sanoa kun taas hain lastin tavaraa biltemasta niin potuttaa toi että joka tuotteessa lukee toi biltema. Joistain tuotteista/joistan paikoista sais sen tekstin jättää pois  :lol:
Traxxas Revo | RB TM323 | Futaba | Pro-Line

Affu

Mua kyrsii ihan suunatomasti se että mun veto-naru on piukassa kuin mummo hangessa eikä suostu liikkuu milliäkään  :evil:
||Mad force||
www.freewebs.com/jalffu  Todetusti ykkönen = Mad Force

MarkusH

Mua ottaa päähän koska on mopo p*skana, polvet ja kyynärpäät ruvella, savageen pitäis hankkia joku roton tapainen, hyperi pitäis myydä, traktorista on kytkin p*skana, tietokone (mökillä) on tyyliä "töks" eikä nopeuteen paljoa 6 meganen netti auta, bensa on niin s*****an kallista varsinkin täällä maalla, poliisit pysäytti keskiviikkona jne.  :roll: