Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

foorumin käyttäjien ikä?

Aloittaja nikoprkl, 21.12.02 - klo: 18.52

TapHaap

Voi P...........
Eikö yhtään 60-luvun alussa parkaissutta?!?!?!?
Eikus mites se Gonzo oli syntyny??????

--Tapsa -62--
#### Tapsa ####
## nick:Biker62 ##

Jukka

24 ois vuosia takana tähän mennessä ja still counting...
Tiim Lahti | S-grafix

keksi

37 täyttyy maaliskuussa.... toivottavasti
MORE SPEED,LESS BULLSHIT

weli

19 tuli mittariin viikko sitten ja harrastus on vasta alkutekijöissään 8)

hellgren

Mahtava topicci, asia jonka jokainen on halunnut tietää mutta ainakaan minä en ole tohtinut kysyä. :D  

PÄIVITYS: 22 v.
Lahti Rock City

Henkka

Eikohan tuo 13 oo tosi asia... :)
Schumacher MI4LP / Cougar SV / RCM.fi / JyvSrk

Seppo K

Tapsan ja Gonzon oloa rauhoittaakseni - samaa kastia ollaan iän puolesta - parkaisu ajoittuu kylläkin 60-luvun lopulle, mutta siitäkin ehtii kertyä jo 4x vuotta.

Pitää tunnustaa, että vihdoinkin oli hyvä tekosyy päästä harrastuksen makuun, kun poika tuli siihen ikään. Ilman poikaa olisi perusteluiden löytäminen Hallituksen hyväksyttäväksi ollutkin ylitsepääsemättömän vaikeaa - kauaskantoista suunnitelmallisuutta osoittanee tää polku ...

Hyvää Joulua - siihen ei olekaan enää yhtään yötä !!!
Seppo K

OtsoK

JK

27

Miehet erottaa pojista vain lelujen hinta. :wink:

hensau

14 v. vuoden päästä 15 v.    :shock:
Aalla alkavat  autot rulaa!

Teppo

Pitää äkkiä sanoa että 24v ennen kuin vuos vaihtuu... :wink:

uni

edit: Onpas tää vanha threadi.

25v nykyjään, valitettavasti  8)
Jouko "Uni" Näätänen
Team Entiset Kuskit

turtle

MOS

johnok

Mika R

33 tammikuussa ja sama "syy" kuin Seppo K:lla  8)

Tosin tää oli paluu harrastukseen 15-20 vuoden jälkeen. 80 luvun alussa ajelin Tamiyoilla kisaa vanhassa kisahallissa mm. ensimmäisiä Assoja vastaan huonolla menestyksellä.

l150040

Syntymäni venyi jostain syystä 70-luvun puolelle, joten ikää on melko tarkkaan 30 v.

Rc hemmo

NOH 14v ens vuoden elokuussa, mut tällä hetkellä 13v, ja harrastusta olen harrastanu kohta 4 v kaHRELLA AUTOLLA.

migi

Toni

SC10 4x4

MikkoY

Maajussi

| HoBao | STS |  JR | Futaba | Medial Pro

coronet

Miks pitää kirjottaa tollein '13 mutta ens vuonna 14' ? Sama jos kirjotan että oon nyt 15 ja sitten vuoden päästä oon 16..
Tamiya roks.

Maajussi

Lainaus käyttäjältä: "Eero Scherman"Miks pitää kirjottaa tollein '13 mutta ens vuonna 14' ? Sama jos kirjotan että oon nyt 15 ja sitten vuoden päästä oon 16..

No jos jotkuu ei osaa laskee kuin vanha on vuoden päästä? :roll:
| HoBao | STS |  JR | Futaba | Medial Pro

Mika R

Tietty koska ei koolia olla 13 vaan 14. Sama pätee: täytin viikko sitten 44 joten käytännössä olen vielä 43 8) Riippuu kummasta suunnasta kattoo et silleen

MattiM

RC-Tuoppi

mie oon 15 and still boxing! :twisted:

Fridek

Kai tassa sit 24 voi sanoa vaikka ei ole viela autoo, mut kova polte olisi asso hankkia ja kilpailla...   ...Ja kai se ennen lasten tekoa pitaa silti viela hommata!? :mrgreen:

Mre

LainaaTapHaap:
Voi P...........
Eikö yhtään 60-luvun alussa parkaissutta?!?!?!?

-61 alkuvuonna... Ei ollut silloin mitään kauko-ohjattavia.

Mikä erottaa isit pojista? Lelujen hinta  :D
What! Me Worry? - Alfred E. Neumann