Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

foorumin käyttäjien ikä?

Aloittaja nikoprkl, 21.12.02 - klo: 18.52

Douglas Quid

Mercedes POWER!!!!!

ieatdirt

niinpä. äänestys ois hyvä juttu. itse oon 17
be smart. don't be a retard

!marco!

13 repii helmikuun 22 päivä!

Pekka V

copter

Nyt 25v, tämän vuoden aikana vielä 26v. ;)

KariT

Reittilä kirjoitti:
Noni "pojat", vuosikertaa "vuosi Helsingin Olympialaisten jälkeen"

Tulihan niitä Olympialaisia seurattua ihan paikanpäällä, tosin en aina pysynyt "kärryillä" sillä olin siinä iässä, että pikkuautot kiinnostivat enemmän, mutta kovasti siellä hurrattiin ja annettiiin isoa kättä. No, myöhäisnuori kun olen, niin rohkenin aloittaa RC harrastukseni vasta 3-4  vuotta sitten, seurattuani ensin poikani kurvailua n. 10 vuotta.

Antti S

Vielä 15, mutta maaliskuun lopussa 16v
Xray XB808 | Alpha Plus | Savöx

arska82

21 ja intoa piisaa!! :D
Why don't we see what is going on? There are not so many years to be wasted until the damage is done and the beauty is gone.

VesaK

Hyvä KariT! Tervetuloa netti-remmiin! Ja menestystä huomisiin kisoihin - nyt voittosi on helppo, kun en itse pääse haastamaan.

Nimim. Hgin Olympialaisten aikaan saattoi meikäläisestäkin olla näkyvissä ensimmäinen orastava aavistus, pilkahduksena äitimuorin silmäkulmassa

KariT

VesaK kirjoitti:
Ja menestystä huomisiin kisoihin - nyt voittosi on helppo, kun en itse pääse haastamaan.

Kiitos kiitos, on totta että homma helpottui oleellisesti, kun Sinä olet estynyt (ilmeisesti erittäin painava syy ?) mutta vielä sinne jäi monta kovaa "nahkaa", mm winqqu, Jouko, Pasi + kumppanit, eli haastetta riittää aivan riittävästi.

silveri

Lainaus käyttäjältä: "arska82"21 ja intoa piisaa!! :D

yli 30 ja vauhti senkiin kiihtyy :mrgreen:

Hermanni

Eilen tuli 40 täyteen ja "lelut" (Vaimon mielestä) kiinostaa vaan entistä enemmän. :D
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

hannu_s

20 Hep! Henkisesti välillä 5v  :roll:

Monta harrastusta joten RC puoli välillä jää taakse :roll: Jo ihan rahankin puutteessa :|
Ei riemulla rajaa kun 2WD:illa ajaa|2xMini-Z Overland|Tamiya Mini|Tamiya Subaru Brat |Ratt-Y Rustler->MM+4000KvL

monkijainen

Olen vuosimallia -84. 19vuotta mittarissa..
HPI SuperNitro x 2 & F1 vene

Large_90

Parin kuukauden päästä 14
kotisivut
NITRO DRIFTER

RaDon

Eli seittemäntoista on mittarissa...

Sanyacid

Vuosimallia -79.
24,5 vuotta mittarissa.
Kyosho ZaBoon - Kestää hypyn, ehkä toisenkin

todd

Tuntu myöskin 14wee ihmisiä olevan aika paljon, eli minä myös 8) .
Tosin aivoni ovat (ainakin testin mukaan) 19v.

fiesta6

Jokohan mä olin vastannut tänne joskus.. no, nykyään oon 21wee  :o
Taas kehissä.. ;)

Zakko

14w ja ton  testin mukaan 18w harrastus alulla

Toni N

Tyhjä

Poju12

Mä olen 12w mut testimaan mukaan olisin 18w. :P

Ps: taisin aloittaa tämän harrastuksen 10w

fiesta6

Lainaus käyttäjältä: "stikkis"Miten yleensä jengin kimmatkaverit suhtautuu RC-harrastukseen?

Se on mustis mun rc-vehkeille  :mrgreen:
Taas kehissä.. ;)

monkijainen

Lainaus käyttäjältä: "fiesta6"
Lainaus käyttäjältä: "stikkis"Miten yleensä jengin kimmatkaverit suhtautuu RC-harrastukseen?

Tyttöystävältä tulee ajoittain hiukan palautetta et rahat voisi käyttää johonkin tarpeelliseen, kuten elämiseen..                      Mutta nitronkäryä kun ei vaan voi vastustaa :wink:
HPI SuperNitro x 2 & F1 vene

Aapo.R

Lainaus käyttäjältä: "jippii"ok vähän noloo olla nuorin 11w :oops:

minä olen 9

tux10

THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Matias V

"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

kukkalapio

!Ottoi

Mä oon 12, mut täytän huhtikuus 13.
Tähän kuuluu kuva -->  <--

karinpaja

minun ikä on 56 ja yhdyn tuohon johonkiin (ajatuksen siivin)että ikuisia jne...ei niin pientä juttua ettei siinä olis jotain suurta ??? :oops:
VARAjäsen