Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

foorumin käyttäjien ikä?

Aloittaja nikoprkl, 21.12.02 - klo: 18.52

Hiekkamonttu

Minäkin 13... :azn: Ja niistä vaarallisita tavoista, voihan sitä tupakkia ja viinaa vetää vaikka oliski rc juttujen parissa. No joo, pahoihin porukoihin ei tämän harrastuksen kans edes pääsis vaikka haluis ku on tietty v*tun nobo ku tällasta harrastaa. No, muistutan vielä että itse en tee mitään yllä mainituista, paitsi rcee harrastusta.
We are back in business... Sp RS2 ja Patron TR4SC!

Janne O

Speed Passion RS2 Brushless | Maverick scout | Team Associated B44
http://polaris-suomi.arkku.net/index.php

STruck

Pian 16v. Synttäreitä odotellessa että saisi vähän rahaa autoihin :D

Menee varmaa jo offtopicsi tämä...mutta
Kyllä rc puuhastelu paljon mielenkiintoisempaa ja opettavaisempaa kuin että pyöris jossain ''pahoissa porukoissa'' vi**uilemassa kaikille tms.
Nykyään alle 14 vuotiaatkin tulevat aukomaan jotain aivan käsittämätöntä mitä he ei itse ees ymmärrä :D
Saapahan kunnon naurut niistä.
Duratrax Evader Ext --- E-Maxx (MM 2200KV) & C-Maxx (FlexibleMaxx100%) --- Hong Nor X2 (Tekno) --- Tamiya TL-01/B --- Traxxas 1/16 e-revo vxl -- Traxxas T-Maxx 3.3(os.21tm) ---MMM

Hiekkamonttu

En oo kyllä haluamassakaa. Jotku vaan pitää rc juttuja nuubijuttuina.  :undecided:
We are back in business... Sp RS2 ja Patron TR4SC!

Joo

Lainaus käyttäjältä: Hiekkamonttu - 01.09.12 - klo: 17.29
En oo kyllä haluamassakaa. Jotku vaan pitää rc juttuja nuubijuttuina.  :undecided:
Joo sen olen huomannut kanssa,että jotku pitävät näitä nuubijuttuina,mutta mitäpä tuosta... Pääasia,että itse tietää mitä tekee... Pääosin kaverit olleet melko kiinnostuneita...

Hyrsleri

Viimeinen virhe on "hypätä kaivoon kun kovat jätkätkin hyppää". Mä olen aina harrastanut sitä mikä itsestä tuntuu hyvältä, välillä on tullut tuilua ja välillä katsottu silmät suurina vieressä  :grin: Jokatapauksessa ei jälkeenpäin kaduta et jotain jäi tekemättä sen takia kun se ei ollut muiden mielestä se "sikasiisti" juttu  :tongue:
Wraith Bronco 2.2 scale, Tamiya Pajero Wraith/ax10, LRP/? Foff-auto ja muutama projekti sekä lätäköissä Robbe Katja. Spektrum dx3c ja dx3s
Turun Seudun Crawlerit  RacersRCshop

Joo

Lainaus käyttäjältä: Hyrsleri - 03.09.12 - klo: 15.59
Viimeinen virhe on "hypätä kaivoon kun kovat jätkätkin hyppää". Mä olen aina harrastanut sitä mikä itsestä tuntuu hyvältä, välillä on tullut tuilua ja välillä katsottu silmät suurina vieressä  :grin: Jokatapauksessa ei jälkeenpäin kaduta et jotain jäi tekemättä sen takia kun se ei ollut muiden mielestä se "sikasiisti" juttu  :tongue:

+ 1  Kuulostaa aika tutulta,mutta nyt en puhu tuosta kaivoon hyppäämisestä.

Hyrsleri

Wraith Bronco 2.2 scale, Tamiya Pajero Wraith/ax10, LRP/? Foff-auto ja muutama projekti sekä lätäköissä Robbe Katja. Spektrum dx3c ja dx3s
Turun Seudun Crawlerit  RacersRCshop

smily-man85

Itellä tuli justiinsa 27 täyteen
Lrp Shark monster FT, e-Hyper 7 (ikuisuus)projekti, Arx-540, Hpi Baja 5 sc ss, Axial scx10

Timoteus

20v ja harrastus kaverit saman ikäisiä..( tosin ne ei liiku tällä foorumilla)
Traxxas Stampede XL-5 | Heng Long Pershing M26 | Axial Wraith | Tamiya Land Freeder | Pursuit V-Hull Boat |Traxxas Slash Nitro

Jerzuuh34

-Tamiya M-05 Mini Classic
-Crono 4wd Crossi

INFERNO ST US

17 torstaina mutta tää harrastus on jäänyt niin vähälle :/ Meni aikoinaan just servut p*skaks, eikä koskaan tullu hommattua uusia. Tais olla toissa kesänä kun viimeksi käväsin jkl radalla muutaman tunnin :/ Jospa sitä intoutuis harrastamaan uudestaan ja vaikka hommaamaan jonku kaverin jonka kanssa voisi radalle lähteä. Auto on muuten hyvässä kunnossa ja kaveriltakin jäi mulle motti talteen ;) Hyviä harrastelun hetkiä kaikille ja pitäkää kiinni tästä!
Lykkyä pyttyy!

Blaze

Lainaus käyttäjältä: INFERNO ST US - 20.01.13 - klo: 22.03
17 torstaina mutta tää harrastus on jäänyt niin vähälle :/ Meni aikoinaan just servut p*skaks, eikä koskaan tullu hommattua uusia. Tais olla toissa kesänä kun viimeksi käväsin jkl radalla muutaman tunnin :/ Jospa sitä intoutuis harrastamaan uudestaan ja vaikka hommaamaan jonku kaverin jonka kanssa voisi radalle lähteä. Auto on muuten hyvässä kunnossa ja kaveriltakin jäi mulle motti talteen ;) Hyviä harrastelun hetkiä kaikille ja pitäkää kiinni tästä!
Äänekoskellahan on paljon harrastajia :)

allu 6

Heinäkuussa tulee täyteen 17.
Trx slash 2wd,stampede 2wd ja latrax sst

diyrc

43, Huhtikuussa tulee 44 täyteen.
Revi sitten Jerzi siitä, meillä taitaa olla 4kk ikäeroa :cool:

jerzirccar1

Lainaus käyttäjältä: diyrc - 24.01.13 - klo: 20.44

Onneksi en ole noin vanha :grin:
Jerzi

PS eikait vaan ekapäivä huhtikuuta :laugh:
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

uijui

Lainaus käyttäjältä: Blaze - 20.01.13 - klo: 22.05

Onhan täällä, harrastajia ja kisakuskeja, ja sisäratakin löytyy.
Vastaheitolla voittoon.

Blaze

Lainaus käyttäjältä: uijui - 24.01.13 - klo: 22.20

Sillon kun itse asuin niin ei ollu tieto muista. 3vuotta sitten vielä asuin siellä.

jyxy

Tammikuussa tuli 36 vuotta täyteen
T.O.P Racing Photon, Team Associated TC4, SC10, Tamiya Mini-M05, Kyosho Landmax, Yokomo BD5x2

eltim

Lainaus käyttäjältä: jerzirccar1 - 24.01.13 - klo: 22.10

Jerzi

Auto pysyy radalla vaikka parta alkaa harmaantuun  :shocked:  46v täynnä  :grin: Vielä kun saatas innokkaita nuoria lisää meidän kerhoon ettei ihan ukkokerhoksi mene  :grin:
TeamC TC02  Mini M03

diyrc

Lainaus käyttäjältä: eltim - 25.01.13 - klo: 13.41

Jerzi

Auto pysyy radalla vaikka parta alkaa harmaantuun  :shocked:  46v täynnä  :grin: Vielä kun saatas innokkaita nuoria lisää meidän kerhoon ettei ihan ukkokerhoksi mene  :grin:

Ei nyt sentään, 18 päivä...

Joo, ja vaikka joskus radalta vahingossa luiskahtaisikin niin ainakaan tule niin isoja henkilövahinkoja kuin 1:1 vempeleillä :laugh:

eltim

Lainaus käyttäjältä: diyrc - 25.01.13 - klo: 14.51
Lainaus käyttäjältä: eltim - 25.01.13 - klo: 13.41

Jerzi

Ei nyt sentään, 18 päivä...

Joo, ja vaikka joskus radalta vahingossa luiskahtaisikin niin ainakaan tule niin isoja henkilövahinkoja kuin 1:1 vempeleillä :laugh:
Niimpäniin  :roll:
TeamC TC02  Mini M03

pitsinki

38V  :azn: Eiköhän nuita nuoria harrastajiakin saada vielä mukaan.
Mini M-03x4+muutama muu

uijui

Lainaus käyttäjältä: Blaze - 25.01.13 - klo: 06.51
Lainaus käyttäjältä: uijui - 24.01.13 - klo: 22.20

Sillon kun itse asuin niin ei ollu tieto muista. 3vuotta sitten vielä asuin siellä.

Ulkoratakin löytyy :D t kohta eläkkeellä
Vastaheitolla voittoon.

Oi!RC

20+ vuotta sitten oli kanssa ajajia  :grin:
Traxxas Slash Anza Evo STRC Integy, Slash LCG BAJR Integy, Slash, Stampede, Rustler 4wd twin motor

moska

HPI Baja + Traxxas mini revo/slash + Crono

baja5t/juhis

hpi baja5t.axial scx.turnigy1/16rallybrushless
(vintage27mhztikkuradio tamiya hotshot.kyosho progress4wds.)

henkka69hd

43v.ja toivottavasti kohta eläkkeellä tai lottomiljonäärinä, et ois aikaa ja taaloja harrastaa.