Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

foorumin käyttäjien ikä?

Aloittaja nikoprkl, 21.12.02 - klo: 18.52

Ilari58

Lokakuussa tulee 16 täyteen
"When I came around the corner, it all went to Hælvette" -Petter Solberg

gbvb28

Minkä ihmeen takia porukka huutaa täällä minkä ikäisiä he tulevat olemaan ajan x tai aikaan x....

Minun mielestäni on paljon järkevämpää ilmoittaa suoraan minkä ikäinen on kuluvalla hetkellä, eikä yrittää saada omaa ikäänsä näyttämään suuremmalta kuin se oikeasti on ilmoittamalla se tulevana ikänä.

Itse olen 17.
Satunnainen ajaja.

Ilari58

Lainaus käyttäjältä: gbvb28 - 09.06.13 - klo: 01.40
Minkä ihmeen takia porukka huutaa täällä minkä ikäisiä he tulevat olemaan ajan x tai aikaan x....

Minun mielestäni on paljon järkevämpää ilmoittaa suoraan minkä ikäinen on kuluvalla hetkellä, eikä yrittää saada omaa ikäänsä näyttämään suuremmalta kuin se oikeasti on ilmoittamalla se tulevana ikänä.

Itse olen 17.

Itse en tullut ajatelleeksi sitä, että tuollaisesta voi alkaa valittamaan ja muutenkin en yrittänyt esittää vanhempaa, koska jos olen 15 niin olen 15. Mutta on tuo kätevämpää niin voi samalla kertoa oman syntymäajan.
"When I came around the corner, it all went to Hælvette" -Petter Solberg

s.heinonen

Lainaus käyttäjältä: gbvb28 - 09.06.13 - klo: 01.40

Itse olen 17.

toi on kyllä joo ihan totta, se ois sama ku mä sanoisin et täytän heinäkuussa 2020 26 vuotta :wink:
toki toi ilari007 kommentti on myös totta siinä tulee samlla kerrottua myös syntymäaika :azn:
Traxxas Summit / HPI Savage

jperala

Lainaus käyttäjältä: pitsinki - 25.01.13 - klo: 16.13
38V  :azn: Eiköhän nuita nuoria harrastajiakin saada vielä mukaan.

Kyllä saadaan, minä olen vasta 43v  :evil:
Tiger II

kesseli

Piti vähän miettiä mutta 76 syntyny niin veikkaisin että oon 37  :grin:
Nutech thunderboltII CY26 Dolphin hydrov42 RCMK R254 EVO  FSRV-15 CMB90 03EVO Team c 4wd x2
Hong Nor X2 Alpha 28 Axial Wraith Traxxas slash 2wd Durango desc10 2wd

sakke76

Lainaus käyttäjältä: kesseli - 14.06.13 - klo: 19.28
Piti vähän miettiä mutta 76 syntyny niin veikkaisin että oon 37  :grin:

Sama täällä.

Volver

Kyosho DMT GP
Sakura D4 AWD

A.Loiske

33 vuotta pärähti just mittariin, korkea aika siis jo perehtyä näihin RC- hommiinkin.

EDIT: Eiku 34 kun vähän tarkemmin muistelen. :D

niinkö

KTM 125 exc, Traxxas e-maxx, axial scx10 honcho.

rämeairo

33v ja tiimin toinen kuski 9v.
TeamC: TM2 TC02C TC02EVO TC02 ja drifteriä kuolaillaan... Moottorit on sit mitä sattuu kuten kuskitkin.

MTdriving

14v ollu ny päri kuukautta  :grin:
Harjaton Kyosho DST konversio,mini-z ja HBX Monster

emppu99

EXC125

Zami

liikkuva shikaani

Manskus

12v. yhdeksän päivän päästä jotain muuta.

Master Calgar

-79 parahtanut ekan kerran rääkymään, eli 34 tuli juuri tuossa päälle kk sitten täyteen :P Korkea aikakin aloitella RC-harrastusta heh.
Katon kautta mutkasta ulos ja oikopolkua hakemaan!
[Slash 4x4 Platinum][Xray T4][Axial SCX-10][TLR 22SCT][Xray XB9E]

tulijyrä

40 ja mietin ostanko auton vain en.  :undecided: E: Andrimus, minulla ei tekosyytä ostaa autoa (lue jälkikasvua) ???
8.2E-Tron. *ajossa taas*

Andrimus

Itse 41 ja tulin takaisin harrastuksen pariin 10 vuoden tauon jälkeen.
Tulijyrälle : osta pois .
Pojan ja äijän ero on että lelut on vaan kalliimpia :afro:

rcpoju

Andrimus

Lainaus käyttäjältä: tulijyrä - 28.07.13 - klo: 17.48
40 ja mietin ostanko auton vain en.  :undecided: E: Andrimus, minulla ei tekosyytä ostaa autoa (lue jälkikasvua) ???
Eipä noita muullakaan ole tietääkseni :evil:

Janne O

Speed Passion RS2 Brushless | Maverick scout | Team Associated B44
http://polaris-suomi.arkku.net/index.php

rcpoju

mikael.forsstrom

Itellä tuli 24V täyteen  :grin:
Traxxas e-revo brushless edition Mamba monster 2 wp Savöx 1256TG, pursuit brushless race boat Sanwa mt-4,Thunderpower G8 70C pro force lipo.

Nicoman82

Pakkanen kesyttää nudistin!
Lrp s10 blast bx  /  e-revo 1/16 vxl / hbx bonzer / lrp s8bx2

Pasi S.

Tevehdys kaikille.
Uusi 38 vuotias lapsi ilmoittautuu joukkoon.

mikari

Kiitos 20 vuodesta!

metsämies

Eilen täytin 15.v. T ja M kortti hankinnassa.
The right tool for the right job.

JPSaaristo

Muutama kuukausi sitten pamahti mittariin 35v. Näin pitkään sitä joutu odottaan että kunnon rc:n sai hommattua vaikka polte on ollut jo pitkään päällä.

-Kasva isoksi, älä aikuiseksi-

devito