Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Mikkelin harrastajat

Aloittaja Vege5, 13.03.06 - klo: 20.38

zimi

Moro!! Eli aloittelva polttis harrastaja haluis hieman nähä kun joku omallaan ajelee. Eli kunhan tässä oman auton saan ni kyllä noita ajopaikkoja on valmiina vähän jokapuolella Mikkeliä. Pistäkääs paikkoja minne vois tulla kattelee kun ajelette ja milloin.

karhu1

Lainaus käyttäjältä: 5R - 24.07.07 - klo: 22.57
Itse ajelen Hirvensalmella.(en siis Mikkelissä vaikka tiedoissa niin lukee)
Missäs päin hirvensalmea ajelet?
Itsekkin ajelen hirvensalmella... :D
elämä on!

Paras90

Tällä hetkellä Mikkelin radoilla aika hiljasta, kun monella on kesäkiireitä, mutta kyllä se taas tästä.. Krossiradalla oli alkukeväästä talkoot ja jotain saatiin jopa aikaseksi. Syksyllä alkaa Kalevankaan koululla taas sisävuoro sähköturisteille.

Asiasta kannattaa enemmän kysellä copterilta, joka on Mikkelin pienoisautoilun vetäjä..
Tamiya TRF417x | Sanwa M11 2.4GHz | Team Durango DEX410

Vege5

Lainaus käyttäjältä: karhu1 - 25.07.07 - klo: 14.59
Lainaus käyttäjältä: 5R - 24.07.07 - klo: 22.57
Itse ajelen Hirvensalmella.(en siis Mikkelissä vaikka tiedoissa niin lukee)
Missäs päin hirvensalmea ajelet?
Itsekkin ajelen hirvensalmella... :D
Hirvensalmellahan se meikäläinenkin...
Autoton

matti.h

Radoilla ei kyllä ole hiljaista kyllä krossi radalla tapahtuu. tarkoitus olisi mennä maanantaina täryn kanssa radalle ja laittaa vähän parempaan kuosiin. Vaikka on siellä jo jokunen litra ajettu. Mulle voi soittaa jos haluaa nähdä kun olen ajamassa 0400890095 ja muutenkin jos kiinnostaa tulla laittamaan rataa kuntoon...

Hotti

Saisikos näistä mikkelin radoista kuvia....

T:varkautelainen
-Team lapsena liian vähän leluja-

karhu1

Pitäs varmaan joku päivä tulla testaa mikkelin crossi rataa...
Onks siel miten useesti porukkaa ajelemas?
elämä on!

5R

Ja missä crossirata sijaitsee? Kuvaa kartasta?
Traxxas Rustler MM 5700

HPI-man

Se sijaitsee lentokentän luonna, tuskussa. Rata nyt on hieman rempan puutteessa, kaveri puhu jotain
että Haukilammen motocross radalle on tulossa jonkinlaista RC-Crossi rataa?

http://maps.google.com/maps?f=q&hl=fi&geocode=&q=Suomi,+Mikkeli&sll=37.0625,-95.677068&sspn=32.748002,82.265625&ie=UTF8&ll=61.686733,27.216654&spn=0.002392,0.010042&t=h&z=17&om=1

Tuossa näät alaalla tuon pienen radan ( ei siis tuota isompaa soratietä ) ,siinä se on. Tai ainakin
niin minä luulen.

zimi

Lainaus käyttäjältä: matti.h - 28.07.07 - klo: 00.48
Radoilla ei kyllä ole hiljaista kyllä krossi radalla tapahtuu. tarkoitus olisi mennä maanantaina täryn kanssa radalle ja laittaa vähän parempaan kuosiin. Vaikka on siellä jo jokunen litra ajettu. Mulle voi soittaa jos haluaa nähdä kun olen ajamassa 0400890095 ja muutenkin jos kiinnostaa tulla laittamaan rataa kuntoon...

Pitääpäs soitella sulle. Tosin työt vähän "estää" maanantaina mut katotaa. Kun tuo lentokenttäkin on tossa vieressä  :azn:

5R

Lainaus käyttäjältä: HPI-man - 28.07.07 - klo: 14.27
Se sijaitsee lentokentän luonna, tuskussa. Rata nyt on hieman rempan puutteessa, kaveri puhu jotain

http://maps.google.com/maps?f=q&hl=fi&geocode=&q=Suomi,+Mikkeli&sll=37.0625,-95.677068&sspn=32.748002,82.265625&ie=UTF8&ll=61.686733,27.216654&spn=0.002392,0.010042&t=h&z=17&om=1

Tuossa näät alaalla tuon pienen radan ( ei siis tuota isompaa soratietä ) ,siinä se on. Tai ainakin
niin minä luulen.

Itse en ainakaan löydä tuosta kartasta "pientä" rataa?  :huh:
Traxxas Rustler MM 5700

karhu1

Lainaus käyttäjältä: 5R - 29.07.07 - klo: 20.09
Lainaus käyttäjältä: HPI-man - 28.07.07 - klo: 14.27

niin minä luulen.

Itse en ainakaan löydä tuosta kartasta "pientä" rataa?  :huh:

Eikös se tuossa alareunassa ole, nuo "pikku polkua" täynnä oleva alue.
elämä on!

5R

Niinpä näköjään on! Pitäs joskus tulla ajamaan ,kun saan rustlerin kuntoon.
Traxxas Rustler MM 5700

copter

Moro. Mikkelin krossirata on nyt "iskussa". Eilen vielä naputeltiin sinne uudet rappuset korokkeelle. Tänään ollaan menossa ajelemaan porukalla. Korokkeen lattiaa tullaan vielä vahvistamaan tässä lähipäivinä ja pientä viilausta tekemään suuntaan ja toiseen, mutta täysin ajettavassa kunnossa.

Asfalttiradalle on tulossa uudet aidat lähipäivinä sekä sen jälkeen sitten paljon muutakin rakennelmaa.

Terveisin,
Matti

Hotti

Niitä kuvia ei varmaan saa?
-Team lapsena liian vähän leluja-

copter

Ei nyt juuri ole kuvia otettuna, mutta pitää tässä jossain välissä napsia niitä ja laitella sitten tänne.

HPI-man

Hyvä, pitää huomenna käydä polkupyörällä kattoo. Jos vaikka sit menis joku päivä ajamaan.
Matti, onko tietoa millon alkaa taas matto-treenit?

copter

Katsotaan miten kelit tästä etenevät. Laitan niistä tietoa tänne. Voisi kuvitella että esim. lokakuun alusta.

5R

Olisin tulossa (ehkä) ajamaan koululle, jos ehdin saada sopivat renkaat. (Kai pro-linen 2.2 asfaltti renkaat käyvät?)Ketkä ajaa koululla muulla autolla kuin touringilla? Ja minkäs ikästä porukkaa siellä ajaa?
Traxxas Rustler MM 5700

touring

Terveppä terve! Onko tuonne lentokentän vieressä olevalle crossiradalle mitään rajoituksia/maksuja? Tietääkö kukaan?

5R

Kellä mikkelissä on 1:18 auto? Tuommoista olen ehkä suunnitellut, mutta rata puuttuu. (sisärata)   Kun olisi mukava päristellä toisten 1:18 autojen kanssa jossakin sisä radalla. Ja sitten kesäksi jonnekin ulkorata?
Traxxas Rustler MM 5700

fiesta6

http://archive1.pixbox.se/arkivet/synligt_24/19720000-19729999/640x480/19720170.jpg?0 Itellä nyt tuommonen härveli, radalle ei oo asiaa  :azn: Mutta Mikkelistä ollaan..
Taas kehissä.. ;)

5R

Mites on Mikkelin krossiradan laita? Onko minkälaisessa kunnossa?
Traxxas Rustler MM 5700

matti.h

Nyt kaikki kellä ei ole huomenna tekemistä, niin krossi radalle pieniin talkoisiin puolen päivän aikoihin.

matti.h

Nyt olisi krossirata iskussa.. Eli nyt vaan ajamaan.(sunnuntaina puolenpäivän aikoihin itse menossa)

_valtsu_

Tuossa oli puhetta että crossiradan paikkaa vaihdettaisiin, niin missä tämä rata nyt on? Vai onko se edelleen tuossa lentokentän vieressä?

_valtsu_

Asia selvisi puhelimella. Rata on edelleen lentokentän vieressä.

Rcede

Vandaalit oli käyny viime viikon ainaka radalla ja sen huomaa... ajaja korokkeen katto sahattu/potkittu p*skaks, portaat sahatta ja kaadettu, kaiteet tiputettu, "pöydät" rikottu... rata sinällään ehjä kuitenki. Kyrsii tommone ja talkoot ois todellaki paikallaan
- Kyosho mp777 e.v.o - sts - proline - werks - sanwa 2.4ghz -

Somnium

Onkos tuon crossiradan soveltuvuutta isoille bensa autoille jo testattu?

jucca

Kävin pari päivää sitten radalla ja olisi kyllä tarvetta talkoisiin vandaalien jälkeen. Keitä olisi tulossa ja milloin? Itse pääsisin vasta 2 viikon päästä paikalle kun en ole Mikkelissä ennen sitä.  :sad: