Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

lennokit, onko muillakin?

Aloittaja TeemuR, 31.12.02 - klo: 10.53

TeemuR

onko kelään muulla foorumin käytäjällä kun mulla lennokia  (siis ihan rc koneita eikä mitään tiimarin kumimoottori koneita)

(täähän on vapaa-keskustelu) :lol:
Tamiya - racing factory/ S-Grafix /

mini-z-freak

Mä olen ostamassa jotain slow flyeriä, kun hommasin radionkin, hyvä syy ostaa kone :lol: :mrgreen:

Maassa, vedessä, ilmassa - obeesi.com :mrgreen:
Mini-Z | Mini-Z F1 | Mini-Z Overland |Micro RS4 | Wave Chopper | DigiQ

Rc-Poika

Mulla on omana vaikka kui monta liidokkia, kumimoottorikonetta, vapaastiliitäviä sähkökoneita muutama niitäkin ja sitten itse radio-ohjattavia vain yksi Junior 60 - Os. La. 15 koneella ja Hitec Focus 4 radioilla.
// Niklas " jokipoika " Jokinen

hensau

Meilläkin on lentokone Kadet seniorita Ja hitekin radio vuodelta kivi.
Aalla alkavat  autot rulaa!

BoOsTeR

mulla on lennokkeja :shock:  8)  enempi kuin autoja, niitä 1kpl :oops:
OS käy, kun käsketään
SC käy, jos käy

Nappe

Oikea foorumi on http://lennokit.net :)

Ja kyllä niitä (RC) lennokkeja on muutama hyllyssä, odottamassa kelvollisia kelejä ja intoa, vissiin 7kpl about lentokuntoista, ja muutama kunnostusta kaipaavaa  :roll:

Niin, ja puhtaasti sähköllä, maalla merellä ja ilmassa :!:

nici

onhan mulla.. Ben Bucklerin(muistakseni) sarjasta rakennettu Long Cabin old timeri Thunder Tigerin 3.5cc koneella ja Multiplexin Commander MC 2010 radioilla :D musta/sininen on väritys..

gbvb28

Kyosho cessna minium minulla (olen tietoinen että keskustelu on 9v vanha)
Satunnainen ajaja.

tactical

Kolme rc-lennokkia, 2 sähköllä 1 polttis. Ja 1.5 autoa. (toinen on senverran palasina ettei sitä voi koko autoksi sanoa)
Losi Twenty Two, Hitec 2.4. Hong Nor SCRT10 - Hitaasti ja epävarmasti liikkuva shikaani.

Koiranputki

Mä mitään tiedä. Kunhan löpisen.
R O M P T O R I L L E   tästä

Pitts

Lennokkeja on enemmän kuin autoja. Lennokkeja kesällä, autoja talvella. Tai no, saa nähä, miten tässä autoista innostuu...
Associated SC10 4x4
VTR Tamiya 417

jej

Pikku veljellä on montakin itse rakennettua ja lentävää konetta. Onpa sitä kännykällä ilmakuvaustakin kokeiltu...
| Traxxas Stampede 4x4 VXL | Kyosho Blizzard SR  | Team Losi Micro-T |