Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Lordin euroviisut?

Aloittaja Mikkou, 16.05.06 - klo: 18.57

Divi

Englannissa haastattelussa toimittaja kysy Mr. Lordilta et onko kaikki Suomalaiset saman näkösiä?

Mr. Lordi siihen että: Vain kauneimmat :lol:  :lol:  :lol:

Äijä

Noniin, kaikki muistaa sitten otta hemmettiin mukaan lämpimät vaatteet. Ja varokaa sitten niitä lentäviä lehmiä matkalla.  :mrgreen:
"Power is nothing, without control."

Paras90

Jes! Tätä toivoin ja uskoin! Mutta siis 50 pisteen erolla toiseen...!!! Ens vuonna uusiks  :wink:
Tamiya TRF417x | Sanwa M11 2.4GHz | Team Durango DEX410

Spin

Lainaus käyttäjältä: "Paras90"Jes! Tätä toivoin ja uskoin! Mutta siis 50 pisteen erolla toiseen...!!! Ens vuonna uusiks  :wink:

Taitaa ens vuonna jatkua taas tutumpi linja, ikävä kyllä.

Eikös tuo Suomen voitto tarkoita nyt sitä, että ensi vuonna euroviisut järjestetään Suomessa ?  :mrgreen:
Hpi Baja 5b 29cc | Mod Rusty Brushless | The Stick Crawler | Spektrum DX3R & DX6 |

Paras90

Kyllä. Helsingissähän ne pidetään... Ensimmäistä kertaa 40 vuoteen. :mrgreen: Mutta suomalaiset kun tulee ni ne tulee kovaa ja ryminällä  :lol:  :wink:
Tamiya TRF417x | Sanwa M11 2.4GHz | Team Durango DEX410

m@sse

Ens vuonna on kuitenkin euroviisut täynnä hevimonstereita :D
HPI Savage Flux, TRX Bandit/Rustler/Stampede, Tamiya TT-01 drifter. Powered by Castle, EZ-Run & Zippy. | Max-EV Racing

Joona H

Eilen päivällä mun vanhemmat lupas (ihan läpällä toki) ostaa mulle kevarin jos Lordi voittaa Euroviisut.......pitäsköhän muistuttaa niitä tästä lupauksesta?
:lol:

Gonatse

Lainaus käyttäjältä: "Gonatse"No Lordihan voittaa koko pas*an!!!111    \,,/(oo)\,,/  Hallelujaaah!!!
Mitä mä sanoin....
Jes maanantaina varmaan kattomaan Lordia Hesaan vaikka en bändistä oikeen pidä enkä edes mistään heavy metallista.

waltt

Lainaus käyttäjältä: "Joona H"Eilen päivällä mun vanhemmat lupas (ihan läpällä toki) ostaa mulle kevarin jos Lordi voittaa Euroviisut.......pitäsköhän muistuttaa niitä tästä lupauksesta?
muistuta ihmeessä...  :D
Hyper 7 TQ, Rc18T, Mini-z AWD
Hobao.        Asso.    Kyosho

Spin

Lainaus käyttäjältä: "Joona H"Eilen päivällä mun vanhemmat lupas (ihan läpällä toki) ostaa mulle kevarin jos Lordi voittaa Euroviisut.......pitäsköhän muistuttaa niitä tästä lupauksesta?

No ilmanmuuta  :D . Vaikka taitaa olla Suomessa muutama muukin tyyppi, joka esim. jättää syömättä sen hatullisen pas***.  :lol:
Hpi Baja 5b 29cc | Mod Rusty Brushless | The Stick Crawler | Spektrum DX3R & DX6 |

Nikke92

Kun Suomi tekee, niin se tekee kunnolla... :D
Mutta erittäin hienoa että vihdoin se voitto tuli..
Traxxas Revo 2.5

Speeder

(ei oo mun ottama, kopsattu viisukuppila sivulta)

TTKoo

Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Divi

MITÄS TILASITTE!! :lol:  :lol:

Jabe

Lainaus käyttäjältä: "TTKoo"http://koti.mbnet.fi/escapism/loirdi.jpg     8)
yhdennäköisyys on aivan selvä :lol:
Ens vuonna on aika varmaan monta hevi/rock bändiä Euroviisuissa...
Sitä saa mitä tilaa, mutta jos ite tekee saa mitä tulee...
RCDF.tk -RC Drifting Finland-

matöör

Iso-Britannia lähettää Iron Maidenin ja Saksa Ramstenin jne...  :lol:
Oli kyllä mulle pienoinen yllätys, isäkin sano että tunnelmat oli niin kuin "mm-kisat olis voittanu suomalainen nekru joka on käyttäny lisäaineita"  :lol:
Stampede LMT Basic 4200

MarkusH

En olisi kyllä itsekkään uskonut että lordi voittaa  :shock:  Ajattelin ennen viisuja "Hyvä jos viiden parhaan joukkoon pääsee"... Mutta kun pisteitä alettiin jakamaan niin äkkiä havahduin pystyyn vanhasta kehdosta  :lol:

m@sse

HPI Savage Flux, TRX Bandit/Rustler/Stampede, Tamiya TT-01 drifter. Powered by Castle, EZ-Run & Zippy. | Max-EV Racing

Toni N

Tyhjä

Castrol

Ei olis seiskalta mitään uutta  :mrgreen:
Serpent Excel
CMB EVO 2 LS Sanwa

Henko

No onhan se hyvä, että Suomelle voitto tuli.
Vanhaa viisautta vois melkein vähän jatkaa, eli:
Hevi on paskimmillaankin parasta, joten sitä pitää kuunnellakin vaikka väkisin.

^^Kilbo^^

Siis meinaako seiska että vesa matti loiri on lordi?!? :O en oiken uskosi tuohon.
Kaikkea pitää kokeilla- paitsi mummoaan ja iltalehden pitkäveto vihjeitä.

jani91

no ei ehkä kummiskaan :wink:  :mrgreen:
joku tehnypilakuvan siitä seiskan kannesta :twisted:

Puuha-Pete

Lainaus käyttäjältä: "^^Kilbo^^"Siis meinaako seiska että vesa matti loiri on lordi?!? :O en oiken uskosi tuohon.

Täällä on välkkyä porukkaa. :mrgreen:

JupeR

Omasta mielestäni oli aivan pönttöä toimintaa mennä paljastamaan Lordin naama vasten hänen tahtoaan :x .
Mahotonta meininkiä..!
M:NANO DRAGON,Kysy YV!

Lapio

No niin nyt seiska pyytelee anteeksi Lordilta.. Taisi tulla pitkä lista lehden peruutuksia.. :wink:
Traxxas Stampede + Sidewinder 5700KV

Samppu

Ei paljon anteeksi pyytelyt auta, kuva on julkastu eikä sitä voi julkaisemattomaksi muuttaa.
Ttech predator XRS & XK98 , kyosho stadium baja beetle, T-maxx Picco .26. Sanwa MX3 2.4ghz

JupeR

Ei suomi unoha MR.Lordin naamaa.... Minkä näkönen se oli? :mrgreen:
Joo joo, huono vitsi.
Mahotonta meininkiä..!
M:NANO DRAGON,Kysy YV!

^^Kilbo^^

Lainaus käyttäjältä: "Puuha-Pete"
Lainaus käyttäjältä: "^^Kilbo^^"Siis meinaako seiska että vesa matti loiri on lordi?!? :O en oiken uskosi tuohon.

Täällä on välkkyä porukkaa. :mrgreen:

No enkös olekkin?  :evil: Vaan en älynnyt tuota pilakuvaksi ennen kuin toisen kerran katsoin, ja senkin vain sen takia ku luki jotain seiska p*ska tv-lehti yms.
Kaikkea pitää kokeilla- paitsi mummoaan ja iltalehden pitkäveto vihjeitä.