Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

RC-autoilua kuinka kauan?

Aloittaja RC-Tuoppi, 10.01.03 - klo: 13.27

lennu

Milloin se eka model expo oli???
Ellen väärin muista 1982,korjatkaa jos olen väärässä.
Sen jälkeen harrastin aktiivisesti viitisen vuotta ja aina on joku autonjämä ollut ajossa tähänkin päivään saakka :mrgreen:
enemmän säätämistä kuin ajamista-(

Vihrea

kuules teemu, noita hymiöitä sä voisit "pikkasen" rajoittaa kuten olen jo maininnut tämä foorumin taso on aika alhainen !
Toivotaan ett ylläpitö jaksais tehdä jotain !  :x
Galant VR-4

Loren

noin 4 .........päivää
62

karisi

Otsomaani

Vähän yli vuos sitten hommasin Lazerin ja silloin tämä touhu alkoi.

blenheim

Onhan sitä jo pari kolme vuotta tullut tätä ihmeellistä ja hauskaa harrastusta räpellettyä... Ja hauskaa on ollut koko ajan!!! Kiitoksia muuten niistä kaikista vinkeistä kaikille jotka niihin on vastailleet! Ja lisää autoja olisi tarkoitus hankkia jos lukiolta kerkee, ku ens vuonna se lukiokin alkaa... Nyt Alpha mitsu ja sitten QRC Snake Bite.

Ehkä hieman sekava viesti, mutta ehkä kaikki ymmärtävät...
E-tmkua | Hyvöö jouluva ja onnellista uutta vuotta!

Juhana

Kohta 10 kk:ta täynnä
meitin auto on purekki alpha mitsun korilla joka on myynnis
kohta ostan corallyn sp12m (Sakke ahoniemen vanha) 8)
Xray

Tomas

Aloitin vuonna 1986.  Auto oli "tietenkin" Marui Big Bear, jota parhaillaan tässä entisöin, tarrat vielä jostain niin se on siinä.

Puuha-Pete

no tietty nikolla on tultu ajeltua mut "aidolla radio-ohjattavalla" ei paljookaan :)

Johan

noin 1982 kaikki alkoi. Autona silloin Tamiya Wild Willy...toimii edelleen! Autoina tällä hetkellä Traxxas E-Maxx ja Asso TC-3

EdeLazer

täällä on ollu nyt aika hiljasta.Alotin vuonna 2009 kyosho lazer zx-5:sella

OV

Mistä näitä oikein tulee... Vastasit jo vastaavaan toisella alueella ja hieno 7v vanhan triidin nosto..

saku123

kohta 6 vuotta. Ja 7 autoa jo ollut.
Älä aja hiljaa, jos kovempaakin voi mennä! - Inferno MP 7.5