Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Motocross pyörät!

Aloittaja Vanilla, 27.05.06 - klo: 20.49

emppu99

Oli kyllä nättiä menoa! Videon innoittamana kävin potkimassa CRF:n käyntiin ja lenkin heittämässä, oli kyllä siistiä!
EXC125

Mäkistation

Tulis nyt kunnon lumikelit niin saisi heittää piikit alle ja lähteä roiskimaan oikein huolella. Pyörä ollut ajamattomana jo useamman viikon. :embarrassed:
Kyosho Turbo Optima Mid | Raider Pro & ARR | Scorpion 2014

emppu99

Mä ostin tohon kakspuokkiin kahet piikit, yhdet upouudet ja sitten käytetyt huonompikuntoiset. Täälläpäin on jo sen verran lunta että voisi ne vanhemmat laittaa alle
EXC125

emppu99

Onkos rossi kansa ollut liikkeellä? Täälläpäin on jo kovasti ajeltu jäällä
EXC125

Mäkistation

On tässä nyt taas tullut suttailtua kun sai ne piikit viimeinkin heittää alle. Eilen joku 40km kävin ajelemassa.
Kyosho Turbo Optima Mid | Raider Pro & ARR | Scorpion 2014

Rossari

Sähkövoimalla eteenpäin! -TeamC tc-02 - traxxas slash brushless- Syma s107

emppu99

http://www.nettimoto.com/honda/crf/1786764

Ostakaas honda pois puolikkaan vajaatahtisen tieltä!
EXC125

emppu99

Vein Hondan takaiskarin shimmitykseen, on harvassa varsinkin etupumppuja shimmittävät liikkeet. Huolto onnistuu molempiin päihin useimmissa liikkeissä, missä jonkun merkin huolto sattuu olemaan. Takaiskarin shimmitys onnistuu kyllä, sekin varmaankin siksi että sama toimintaperiaate ku kelkan iskareissa.
EXC125

Mäkistation

Mulla on Yammusta kone levällään. 4. vaihde porsi joku viikko takaperin, kun mäkipommituksessa vaihdoin huonosti vaihdetta. Varaosakone pitäisi ottaa auki ja anastaa sieltä ehjät osat tilalle. Kun vain saisi aijalliseksi. :roll:
Kyosho Turbo Optima Mid | Raider Pro & ARR | Scorpion 2014

emppu99

Iskari tuli shimmityksestä. Todella suuri muutos, epäilin vahvasti että joutuu jousen vaihtamaan mutta niin se huoltomies kyllä vakuutti ennenkin että kyllä hän saa sen pelkillä shimmeillä löysäks. Eikä maksanu ku 40e  :afro:
EXC125

p-man

Lainaus käyttäjältä: emppu99 - 03.02.15 - klo: 20.30
Vein Hondan takaiskarin shimmitykseen, on harvassa varsinkin etupumppuja shimmittävät liikkeet. Huolto onnistuu molempiin päihin useimmissa liikkeissä, missä jonkun merkin huolto sattuu olemaan. Takaiskarin shimmitys onnistuu kyllä, sekin varmaankin siksi että sama toimintaperiaate ku kelkan iskareissa.

Kyl täällä etelässä niitä etupumppujakin huoltaa vaikka kuinka moni paja :)
Mikäs pyörä sulla on nykyään?
Kyosho - Team Orion - Tekin - AKA - Graupner - Sanwa

emppu99

Joo kyllä siellä on, mutta ei tääl pohjoses. CRF 250 -06 on nykyään
EXC125

transewaves

kuuluis mopo keskusteluun mut kysytään teiltä experteiltä  :police:
2t 50cc derbiin tuli uus mäntä ja porautus,emännän luvalla poistettiin hukkaputki(kuristus) ja pistettiin 75 suutin.
tuntuu selvä tehopiikki löytyvän yläkierroksilla mutta alhaalta vetää tosi nuhasesti,ominaisuus vai pitäiskö testaa isompaa suutinta/nostaa neulaa ?
TeamC tr2(monster),Losi MicroT,HbGTE8,DESC410v2
T-Maxx (brushless mod) --->Drunk Maxx

vihku

Lainaus käyttäjältä: transewaves - 08.02.15 - klo: 01.36
kuuluis mopo keskusteluun mut kysytään teiltä experteiltä  :police:
2t 50cc derbiin tuli uus mäntä ja porautus,emännän luvalla poistettiin hukkaputki(kuristus) ja pistettiin 75 suutin.
tuntuu selvä tehopiikki löytyvän yläkierroksilla mutta alhaalta vetää tosi nuhasesti,ominaisuus vai pitäiskö testaa isompaa suutinta/nostaa neulaa ?

Taitaa käydä laihalla? Kannattaa myös heivata se vakio ilmanputsaripönttö hevonkuuseen ja laittaa joku vapaamminsuodattava putsari ja isompaa suutinta. Tehoa saa myös hieman lisää kun levittää läppärungon peltejä, niin pääsee läpät aukeamaan enemmän..
Associated B64D // RC-autoilua vuodesta 2008.

emppu99

Joo, mulla on HM:ssä 110 suutin teharilla että laita vähintään 85-90  :smiley: Sillä pitäis jo toimia paremmin.

EDIT: Vakioputkellaki kuristettuna oli 85 suutin
EXC125

emppu99

#915
Nelari häipyi talosta, kakstahtia tilalle ni ei tarvi ajaa siinä pelossa että joutuu koko koneen uusia jos hajoaa  :grin:

EXC125

p-man

Lainaus käyttäjältä: emppu99 - 11.02.15 - klo: 21.38
Nelari häipyi talosta, kakstahtia tilalle ni ei tarvi ajaa siinä pelossa että joutuu koko koneen uusia jos hajoaa  :grin:

Mikä tuli tilalle?
Kyosho - Team Orion - Tekin - AKA - Graupner - Sanwa

emppu99

Ei vielä mikään, mutta uutta tässä katselen ja 2t pitää olla
EXC125

p-man

Lainaus käyttäjältä: emppu99 - 12.02.15 - klo: 16.37
Ei vielä mikään, mutta uutta tässä katselen ja 2t pitää olla

Ota 250 2T Japsi niin on varmoja vehkeitä.
Kyosho - Team Orion - Tekin - AKA - Graupner - Sanwa

emppu99

Lainaus käyttäjältä: p-man - 12.02.15 - klo: 16.56
Lainaus käyttäjältä: emppu99 - 12.02.15 - klo: 16.37
Ei vielä mikään, mutta uutta tässä katselen ja 2t pitää olla

Ota 250 2T Japsi niin on varmoja vehkeitä.

Yhestä 250 2T Hondasta soittelinki jo, ainaki käyn katsomassa viikonloppuna  :smiley:
EXC125

p-man

Lainaus käyttäjältä: emppu99 - 12.02.15 - klo: 17.50
Lainaus käyttäjältä: p-man - 12.02.15 - klo: 16.56
Lainaus käyttäjältä: emppu99 - 12.02.15 - klo: 16.37
Ei vielä mikään, mutta uutta tässä katselen ja 2t pitää olla

Ota 250 2T Japsi niin on varmoja vehkeitä.

Yhestä 250 2T Hondasta soittelinki jo, ainaki käyn katsomassa viikonloppuna  :smiley:

Se on miesten pyörä! Sitä kun pystyt radalla viemään niin että kone huutaa kokoajan, voit sanoa että osaat ajaa ;)
Kyosho - Team Orion - Tekin - AKA - Graupner - Sanwa

emppu99

Se on juuri näin! Kassari kilju radalla aivan koko ajan, sitä suuremmilla en oo radalla ajanu. Ei se varmaan ihan heti samalla tavalla onnistu mutta suurimaks osaks tulee enduro tyyppiseen ajoon, ja ainakun mahdollista niin suunta radalle:)
EXC125

temppa.kk


transewaves

mmm  :cry:
jos kerta ajot on lähinnä enska tyyppistä niin kyllä tuo nelari sopii paljon paremmin sinne,2t vehkeissä ei ole minkäänmoista vääntöä,sairaan kiva peli tasasemmalla maastolla/nyppylöillä.
Molemmissa kannattaa varautua isoihin remppoihin,tai jos ei ole niin sitten säästetään vähän aikaa,ts otetaan kottia firmasta.
TeamC tr2(monster),Losi MicroT,HbGTE8,DESC410v2
T-Maxx (brushless mod) --->Drunk Maxx

p-man

Ootko ajanut 500 2T crossilla? Siinä on lähes lineaarinen vääntökäyrä! Joku 450cc nelari on aika tuhnu sellaisen rinnalla.
Kyosho - Team Orion - Tekin - AKA - Graupner - Sanwa

transewaves

Lainaus käyttäjältä: p-man - 12.02.15 - klo: 21.23
Ootko ajanut 500 2T crossilla? Siinä on lähes lineaarinen vääntökäyrä! Joku 450cc nelari on aika tuhnu sellaisen rinnalla.
en ole  :grin:
kokemukset rajoittuu 250cc asti
mutta jos olis varaa harrastaa niin noilla kuutioilla 4t
TeamC tr2(monster),Losi MicroT,HbGTE8,DESC410v2
T-Maxx (brushless mod) --->Drunk Maxx

p-man

Eipä niitä 500cc 2T pyöriä juurikaan enään ole radoilla.. Ja ihan syystä. Liikaa tehoa ja vääntöä. Onhan se nelari mukavan lepposa ajaa ja jos itsekkin vielä alkaisin crossia ajamaan, niin 450cc 4t ois valinta.
Kyosho - Team Orion - Tekin - AKA - Graupner - Sanwa

Mäkistation

#927
Tahtarit tekevät taas paluuta, Yammultakin tuli taas tälle kaudelle YZ250 markkinoille. Muut varmaan tulee myös perässä. Kysyntää on.

E: Service Honda CR500 AF vs. CRF450R
http://www.servicehonda.com/component/content/article/10-homepage-articles/28-2-stroke-verse-4-stroke
Kyosho Turbo Optima Mid | Raider Pro & ARR | Scorpion 2014

p-man

Onhan noi Japanilaiset 2T pyörät niin varmoja vehkeitä, että harrastajalle huoletonta ajoa.
Kyosho - Team Orion - Tekin - AKA - Graupner - Sanwa

-rcmh-

Lainaus käyttäjältä: transewaves - 12.02.15 - klo: 21.17
mmm  :cry:
2t vehkeissä ei ole minkäänmoista vääntöä,sairaan kiva peli tasasemmalla maastolla/nyppylöillä.

Kyllä 2t puolikkaassa ihan kivasti jo vääntöä löytyy ainakin mun mielestä, puhumattakaan isoimmissa 300-500cc 2 tahdeissa.
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava