Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Täydet kierrokset käynnistyksen jälkeen!?

Aloittaja miguel-91, 05.06.06 - klo: 02.16

miguel-91

Mulla ois sellanen ongelma, että käynnistyksen jälkeen moottori käy noin 5 sekuntia normaalisti, mutta sen jälkeen ottaa täydet kierrokset ja kaipaisin apua?
Auto on muuten Thunder Tigerin SSB.
Voisiko vika olla tiivisteissä, bensan saannissa tai josain muussa vastaavassa?

Kiitos jo etukäteen..
..::Thunder tiger SSB::..

Tounison

Koita kiertää alakierrosten neula auki päin.

PoisonHeart

Kato ettei sulla oo ohjaimen kaasu trimmi vaan täysillä. Kato onko letkuissa reikiä...

Lare93

Mulla on sama auto ja mulla OLI sama ongelma.Ja vika korjaantui kaasarissa olevaa ruuvia kiristämällä
ja meillähän on vaan yks vaihde ja se on täysillä!!!

Lare93

Mulla on sama auto ja mulla OLI sama ongelma.Ja vika korjaantui kaasarissa olevaa ruuvia kiristämällä
ja meillähän on vaan yks vaihde ja se on täysillä!!!

MarkusH

"Ja vika korjaantui kaasarissa olevaa ruuvia kiristämällä"

:lol:  Kaasarissa on sattumoisin aika monta ruuvia

harppa69

Lainaus käyttäjältä: "Lare93"Mulla on sama auto ja mulla OLI sama ongelma.Ja vika korjaantui kaasarissa olevaa ruuvia kiristämällä

Jäi vähän epäselväksi, eli oliko kaasutin huonosti kiinni moottorin rungossa ja sai ilmaa sitä kautta vai tarkoititko jotain seosruuvia ?

-Harri
"Nobody will ever need more than 640k RAM!" - Bill Gates, 1981

Divi

Lare taitaa tarkottaa tyhjäkäyntiruuvia?

Sami L

Sitä ku kiristät ni kierrokset nousee, eikös sitä yritetty tässä juuri "poistaa".
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

miguel-91

Kokeilin tänään saada autoa toimimaan, mutta ei vaan suostu kierrokset laskemaan.... tunnin siinä yritin saada kierroksia laskettua..
Voisiko korkeitten kierrosten syynä olla tiivisteen uupuminen jostain tai moottori vuotaa jostain?

Divi

miguel-91

eli voiko vika olla pakokäyrän ja moottorin välisessä tiivisteessä?

Jartsa

Vika voi olla myös liian rikkaalla olevasta alaneulasta. Toisaalta se voi olla myös liian piikillä. Toisaalta jos alaneula on piikkillä menee siinä hetki että kierroksen nousevat eikä se tyhjäkäynniltä varsinkaan heti nouse.
Alapäätä voisi kenties kiristää.

Taateli

Lainaus käyttäjältä: "miguel-91"eli voiko vika olla pakokäyrän ja moottorin välisessä tiivisteessä?

Itselläni oli just näin vähän aikaa sitten. Vaihdoin kaikki letkut ja tiivisteet ja homma oli siinnä (bensaletkut ja pillin tiivisteet).

jooka

En tiedä, onko näistä apua mutta mulla oli aika samatapaisia ongelmia viikolla autossa ja arvokkaita vinkkejä ainakin sain kavereilta täältä. Käy tsekkaa nämä thriidit... autona myös TT.

http://www.rc10.fi/viewtopic.php?t=16779
http://www.rc10.fi/viewtopic.php?t=16890