Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

kumman ottaisit?

Aloittaja rc nalle, 14.06.06 - klo: 10.52

rc nalle

tämän:
PITUUS mm 205
LEVEYS mm 130
RAIDEVÄLI mm 150
Paino g 400
MOOTTORI 370N
RADIO Rapier AM 27 rattiradio
YLEISTÄ: Korealaisen A-techin valmistama XMB on nelivetoinen pikku buggy. Pakkaukseen sisältyy auto, rattiradio, pakilla varustettu elektroninen nopeudensäädin, mikrovastari, miniservo,7,2V NiMH ajoakku ja 230V verkkovirtalaturi.  

vai tämän:MITTAKAAVA  1:10
PITUUS  470mm
MOOTTORI 540-sähkömoottori (sisältyy)

YLEISTÄ: Radio-ohjattava sähköauto, joka toimitetaan täysin ajovalmiina. Pakkaus sisältää auton, rattiradion valmiiksi asennettuna, 7,2V ajoakun, 230V verkkovirtalaturin, 8kpl AA-paristoja lähettimeen ja neljä paria vaihtokiteitä.[/img]

JupeR

Autojen merkit ja mallit ovat?
Mahotonta meininkiä..!
M:NANO DRAGON,Kysy YV!

rc nalle

alempi on touring ja gp products ja ylemmän malli on buggy ja merkki on a-tech

rc nalle

tapsa92

Mikä merkki ja malli edelleen? Pelkkä kuvaaminen: esim. krossari ja merkki esim. tamiya ei kerro kaikkea, malli kertoo enemmän.
- Tapsa

tapsa92

Mitkä mallit? Mallilla on merkitystä. Noi merkit ei kyllä ole kauhean laadukkaita...
- Tapsa

-SS-

Krossarin ottasin itse.

tapsa92

Tosta a-tech merkistä on joillakin tän foorumin käyttäjistä kokemuksia, samanlaisia kuin mini assot ja mini reiskat mutta ei yhtä laadukkaita :) Ite ottasin kyllä tässä tapauksessa a-techin :wink:
- Tapsa

*HOKE*

Toi A tekki on aivan käsittämätön lelu verrattuna esim Asson 1/18 autoon.

En siis suosittele edes hupailu autoks.

waltt

Mutta katoppa HOKE tota toista vaihtoehtoa...
Hyper 7 TQ, Rc18T, Mini-z AWD
Hobao.        Asso.    Kyosho

*HOKE*

Nääh...

Tosta ei mulla ole minkäänsortin kokemusta, mutta voin sanoa lähes varmaksi että oli sitten millanen lelu tahansa kyseessä niin A-Tech on edelleen aika ruoska tuohonkin verrattuna.

Ihmetyttää nyt siltikin että miksi vaihtoehtoina on taas 2 aivan erityylistä autoa.
Eri mittakaavakin.

Kun vastaus on että jos noi on ainoat vaihtoehdot niin silloin ratkaisee ainoastaan kummanlaisen haluaa.
Jos haluaa 1/10 touringin niin sitten ostaa sen...
Jos taas haluaa tuon pienen muovirimpulan josta hajoo rattatkin jo pienellä ajelulla niin sitten hankkii sen.

Vähän sama ku vertailis että ostaako auton vai moottoripyörän.

tapsa92

HOKE onko sulla kokemuksia a-tech:istä?
- Tapsa

rc nalle

no kumman ottaisin kun on vaikea miettiä

usa-1

Ota ihmeessä toi bemu!
Overpowered Savage/RB Concept TM728, Overpowered Revo/RbTm323, Mad Force Crawler x2/Nosram Rs28, Xray XB8 Pro,Xray T1, Homemade Tuber

rc nalle

Lainaus käyttäjältä: "usa-1"Ota ihmeessä toi bemu!
niin oon aatellukki ottaa tota bemaria

tapsa92

Juu, ei toi näytä kauheen hepposelta toi a-tech... Ehkä kuitenkin GP :lol:
- Tapsa

TeemuR

Riippuu nyt vähän siitä missä meinaat ajella...
Tamiya - racing factory/ S-Grafix /

at

Jos et ottaisi kumpaakaan vaan suosiolla joku kunnon auto... Säästyt monelta mielipahalta ja V-käyrän nousemiselta. Toki jos ilmaiseksi saat ja muita vaihtoehtoja ei ole, niin sitten tuo 1/10 bemari.

waltt

tosta bemusta ei saa vaihdettua edes renkaita..
Hyper 7 TQ, Rc18T, Mini-z AWD
Hobao.        Asso.    Kyosho

rc nalle

vai pitäisikö ottaa tällainen

JupeR

Traxxas Bandit(kuvan auto) on ihan hyvä ja osat saat noeaa Sabelta.. Ehkä kuitenki ottaisin Traxxas Stampeden tai Rustlerin.
Mahotonta meininkiä..!
M:NANO DRAGON,Kysy YV!

jeejee

Osta tuo Traxxas Bandit noista kolmesta! Traxxasiin saa nopeasti varaosat ja paljon viri osia. Tuo on hyvä pihasuditteluun, traxxas laatua. Oletko katellut stampedee tai rustlerii, ne ovat melkein saman hintaisia.

edit: Jupe kerkes eka.
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

rc nalle

täytyy kattoa.kiitti neuvoista

rc nalle

Traxxas Stamped traxxas Rustler vai traxxas bandit

usa-1

Mun mielestä noista kolmesta ehdottomasti stampede! :wink:
Overpowered Savage/RB Concept TM728, Overpowered Revo/RbTm323, Mad Force Crawler x2/Nosram Rs28, Xray XB8 Pro,Xray T1, Homemade Tuber

Futaba

Edelleen, sun pitää ensin päättää mimmosen auton haluat ja missä ajat, ennenku kyselet neuvoa. Autoillahan ei sinänsä ole paljoa eroa muuten.
| Academy | Axial |

usa-1

Niin..Moni osa sopii keskenään, varsinkin stampedessa ja rustlerissa..

at

Lainaus käyttäjältä: "rc nalle"Traxxas Stamped traxxas Rustler vai traxxas bandit

Stampeden omistaneena sanoisin että Rustler, tai ainakin itse valitsisin sen nykyään.

Paremmat renkaat vakiona ja matalampi painopiste, pysyy paremmin pystyssä. Muuten melkein identtinen Stampeden kanssa.

*HOKE*

Lainaus käyttäjältä: "tapsa92"HOKE onko sulla kokemuksia a-tech:istä?

Joo ei ku ihan täysin mitään tietämättömänä moitin jotain autoa...  :|

No totta helv... mulla on siitä kokemusta.

Se on karmea lelu verrattuna esim asson vastaavaan.
Eikä kestä edes sileällä pinnalla ajamista kovin kauaa.

tapsa92

Juu, en tiennyt että se on  noin lelu :lol: Ylempänä keskustelussa on kuvakin siitä, samaa tasoa ulkonäöltä kuin joku Nikko...
- Tapsa