Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Ongelmia servojen kanssa

Aloittaja skuire, 12.09.06 - klo: 07.12

Duster1

No onko toi kytkinkello muka yleisesti hajoava osa? Itsellä samalla kellolla ajeltu jo yli 8 gallonaa eikä loppua näy.

Autoon sit tukivarsia, vetarit ja pyörän-navat yleensä menee. Kannattaa myös hommata vara servo ohjaukseen ainakin jos talvella (märällä) ajelee.
Axial SCX 10 TR

Mika R

Ei todellakaan, ainakaan Kyoshon parempi SP kello. Viimeksi ajoin 45 min finaalin Kyoshon kytkinkellolla maaliin asti vaikka molemmista kytkinlaakereista oli vaan kehät jäljellä - Kello oli silti ihan kunnossa!!

Kelloja kuitenkin tarvii jos haluaa vaihtaa välityksiä tai käyttää sekä komposiitti että alumiini kytkinpaloja, sillä sama kello syö komposiittiset hetkessä sispinnan karheuden takia alumiinisten palojen jälkeen.

jaan

Jos sä siellä kiinassa olet ja auto maksoi vain 180€. Paikka josta saat varaosia siihen niin varmaan saat myös koko auton. Ajelua meinaat autollasi harrastaa niin, Kannattaisi ostaa koko auto mukaan varaosiksi.
Koita tingata se ilman sähköjä kaupasta ulos jotka on todettu kelvottomiksi.
ja vaikka se moottori kanssa. Itse en miettisi hetkeäkään. Suomessa ei ihan heti tarvitsisi alkaa soveltaa osia
muista autoista. Hylyn hinnaksi ei paljon voi jäädä.
Purkaa se palasiksi matkalaukkuun jos tullia pelkäät.

Lainaus käyttäjältä: "ST"No kytkimiä ja kytkinkelloja ja kytkimen laakereita ja sitten vielä tulppia.
Nämähän on romppeita joita varmaan saa suomesta ja varmasti laadukkaampia.

skuire

Olen miettinyt sita toisen auton ostoa voisi olla jarkevaa jos saisi ilman sahkoja.

Noita laakereita ja tulppia saa Suomestakin ja Kiinan paikallisen laadun tuntien taidan pysya erossa naista halppis laakereista (saa naha miten pitkaan pelittavat autossa vakiona olevat?)

Olen silla Kiina monsterilla jo kohta gallonan Suomessa kaydessa ajanu ja mekaanisesti auto toimii tosi hyvin, jos jotain miinusta pitais sanoa niin se olisi jousitus. Mutta en ole viela kerennyt jousitusta trimmailla jaykemmilla oljyilla ja muilla.