Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Tamiya TRF 415 MSX MR edition

Aloittaja nihel, 14.09.06 - klo: 00.03

nihel

Ei ollut aikomusta tehdä uudesta Tamiyasta topikkia.

Nyt minulla on mielestäni kuitenkin velvollisuus esitellä Kentech:in todella mahtavan auton kasaus ja vinkkisivuston:

http://kentech.blogs.se/


Täällä on tipsejä kaikille, eikä pelkästään Tamiya omistajille.
Tamiya TRF416|www.racingfactory.fi|HARM SX3 WC Edition|UltimateRacing|Muchmore

jerzirccar1

Hieno on auto mutta miten ihmeessä on kuvien laatu noin heikko.........
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Hount

Lainaus käyttäjältä: "jerzirccar1"Hieno on auto mutta miten ihmeessä on kuvien laatu noin heikko.........
Jerzi

Halpa digikamera osaamattomissa käsissä, makrokuvaus unohtunut ja ei jaksettu odottaa kameran automatiikan kohdistusta.

Arvaus.

- Hount

Stilo


Stonde

HIANO AUTO!


No ei tää mikään kamerakerho olekkaan!
RS5 Modelsport | Modellsport IT | PowerHD

nihel

Hieno homma Stilo, nyt täällä on kaikille jotakin:

Kameramiehet voi vaikka katsoa Stilon laadukkkaita kuvia, rc hemmot kentechin vinkkejä ja kasaus ohjeita :lol:  :lol:
Tamiya TRF416|www.racingfactory.fi|HARM SX3 WC Edition|UltimateRacing|Muchmore

JUPEHU

jerzinkin mahasta otettiin niin hiano kuva tattarilla et en uskalla nettiin levitykseen laittaa....lyhyesti muihin yhtymällä....kamerakerhon miehet pitää palavereitaan ihan eri palstoilla....täähän on rc miästen ja naisten sivusto....notta sillai....no.....ei kerta homoa tee... :lol:

Stonde

Todella loistava auto ajaa ja ÄÄRETTÖMÄN helppo  :)

muutama akku vasta ajettuna mutta näinkin lahjattoman saa nopeaksi kunnon autolla  :mrgreen:
RS5 Modelsport | Modellsport IT | PowerHD

Pööki

Vanha topikki mutta toivottavasti joku osaisi neuvoa ongelmassa.

Ostin 415:seen uuden lipoakun joka ei ole ns. pötkömallia ja sehän ei sitten mahdukaan autoon, ylädekki ei ole ongelma mutta se alumiinen takaosa jossa mm. spurri on kiinni, on auttamatta liian matala. Onko tähän olemassa jotain ratkaisua? Dremelöinti ei oikein taida tulla kyseeseen, niin paljon ei varaa ole ottaa mitä tarttis.

Selviääkö ongelma vaihtamalla osa esim. 416:n vastaavaan?

elmeriracing

tee akku kotelo sillä sain oman akun mahtumaan
xray t2 pro/axial scx10 / Tamiya mini cooper m05-m03/Futaba 4PK/
http://elmeriracing.kuvat.fi/kuvat/  http://www.racingfactory.fi/ http://www.trc-team.fi

Isosuo

Itselläni TRF 415 MSX. Tässä lienee samanlainen takapukki.

Itse sain omat akkuni mahtumaan dremelöimällä kennomuodot pois siitä alumiinisesta takaosasta.


Pööki

Katselin samaa jo aiemmin ja ne kennomuodot saa kyllä dremelöityä mutta mielestäni se etummaisen kiinnitysruuvin kohdalta ei pystyisi ottamaan tarpeeksi. Lienen väärässä? Mulla myös MSX.

_valtsu_

Akkuja on tietenkin erikokoisia.

Isosuo

#13
Valtsulta ei pysy mikään salassa...  :mrgreen:

Itse otin myös ruuvinkohdasta reilummin ja lyhensin myöskin ruuvia vasaavasti hieman...

Toinen vaihtoehto olisi tehdä akulle ulommas kaukalo, jolloin toki painopiste liikkuu ulommas.

Lipoja jos käytät, niin siitähän on hyötyäkin - ei tarvitse lisätä niin paljon painoja tasapainottaessa autoa, koska momentin varsi auton keskilinjan suhteen kasvaa. Momenttihan kun on voima kertaa voiman varsi.


E: Itselläni vastaava, kuva kuitenkin BB:n autosta: