Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Aloittelian polttis

Aloittaja Stunt, 17.09.06 - klo: 17.23

Stunt

Eli olisin hankkimassa ensimmäistä polttista.
Hinta olisi max 400 e, ja pitää sisältää kaikki mitä tarvii (polttoaine ei pakollinen) eli servot, radio laitteet jne.
Ehdotuksia?
| Kyosho Mad Force |

Affu

||Mad force||
www.freewebs.com/jalffu  Todetusti ykkönen = Mad Force

tapsa92

Toi ei kestä mitään.
- Tapsa

Affu

||Mad force||

tapsa92

- Tapsa

Joonas.O

Hyvä ruveta puhumaan autosta tommoista, kun ei ole edes koko värkistä tietoa ja kokemusta :? ...
|Sekanen Hamsteri Racing Manager|S-Grafix|

tapsa92

Mä oon kuullu tosta autosta lähinnä negatiivista palautetta aina, se ainoo miinus joka tekee autosta huonon on kestämättömyys, sen takii noita ei kisatuloksis koskaan näy. Kyllä mä tiiän mistä mä puhun.
- Tapsa

Hotti

Tiedätpä hyvinnii :mrgreen:
-Team lapsena liian vähän leluja-

tapsa92

Tietysti tiedän. Mä tiiän kaiken :lol:
- Tapsa

camshaft6

mulla on toi plus malli ja heikkoudet on takaiskaritorni ja alatukivarsien kiinnitys pohjalevyyn.
Evolution mallissa toi tukivarsien kiinnitys on korjattu ja  
plus malliin saa ton päivityssarjan(hintaa tais olla n.80€) ja takaiskaritornin kun vaihtaa pro-malliin niin sit ei ainakaan mulla ole ollut kesto ongelmia.

Pihasudittelussa ja räppäämisessä on vallan mainio auto,noi muutokset tulee eteen jos alkaa enemmän radalla ajaa.
[corally rdx][speedpassion gt2.0 lpf]
[gm10,5][eurgle 2,4ghz] [zippy lipo]

Affu

Lainaus käyttäjältä: "tapsa92"Toi ei kestä mitään.

Ainakin mulla oli toi ja kulki hyvin ja ei hajonnu mistää ja oli helppo säätönen...           ...ajoin jopa seinään aika lujaa eikä käyny kuinkaa... 8)
||Mad force||