Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

rc-autoilu

Aloittaja deseg, 01.02.03 - klo: 16.04

deseg

Tietääkö kukaan, että onko rc-autoilu täällä Suomessa nousussa vai laskussa?

pete||

Eiköhän se nousussa ole. Ainakin meidänkerholla oli eilenkin taas yksi uusi auto ja uusia vakituisia harrastajiakin on kerhoon nyt lähiaikoina tullut.

Rc-Poika

Varmasti on rc-autoilu suomessa kovassa nousussa., kun seuraa kuinka tiuhaan tännekkin tulee uusia harrastajia.  8)
// Niklas " jokipoika " Jokinen

jarva

Juu, ja tänne käpykyläänkin on tullut vaikka kuinka monta harrastajaa lisää!!

kille

eikohän se nousussa ole, meidänki kerholle on tullut mukavasti uusia ajajia :)  :wink:

deseg

no sehän kiva....tulee sitten varmaan ratojakin lisää :D

Racedriver

On se nousussa ainakin Turussa ja Pyhäjärvellä! Kannattaa ajella
Mini-Z:talla
Racedriver (real)

Karibo

Olen kuullut jo monien puhuvan tästä samasta asiasta, enkä ole koskaan kuullut kenenkään sanovan etteikö rc: harrastus olisi nousussa. Minunkin mielestäni se on selvästi nousussa, ja hyvähän se vaan on, niin kauan kuin tavaraa riittää!
"Radio Control"

Mika R

Selvästi nousussa kuten myös globaalisti!!

Rc hemmo

kyllähän se nousussa on ja yksi syy on Aku Ankan taka mainokset ja varsinki miniz sillä meidän kerhollakin ekaksi pikkuiset ostavat miniz ja sitten vähän kovemman pelin.

nikoprkl

Voi äidinkielenopettaja parkoja..
EuroRC / TEK

Mika R

Lainaus käyttäjältä: "kaide"kylhän se nousussa on näin hiekkiksen kisoja edeltävä viikolla oli parin alpha kuskia  ens kerral toisel oli jo yokomo  ja toisel ostettu alphan 2versioon  uus motti uudet renkaat kori ja ties mitä ja uus autokin  

kisoiskin oli  jonkin verran sellasia ketkä olin ilmeisesti hankkimassa autoa

kylhän se on hyvä jos suomeen tulee harrastajia  :)

kaide, pliis, lue ohjeet. ei slangia vaan kunnon suomea, välimerkkejä saa käyttää. tänks.