Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Foorumin toiminta ja tulevaisuus

Aloittaja copter, 07.12.06 - klo: 14.02

tapsa92

Lainaus käyttäjältä: "MKE"Myyt jotain alaikäiselle ja tuleekin ongelmia. Sit ollaankin tekemisissä "nickin" vanhempien kanssa. Ja he sit viranomaisten. Näin pahimmillaan.
Kyllä mä ainakin olen tehnyt vaikka kuinka paljon kauppoja alaikäisenä eikä ole pahemmin haitannut kaupantekoa :)
- Tapsa

Sami L

Kaikki eivät ole Tapsa92:sia.
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

tapsa92

Lainaus käyttäjältä: "Sami L"Kaikki eivät ole Tapsa92:sia.
Hyvä huomio Sami L  :) Voihan esim. kauppoja tehdessä kysästä ikää jos haluaa, ei pitäisi olla kovin vaikeaa :)
- Tapsa

MKE

Lainaus käyttäjältä: "tapsa92"
Hyvä huomio Sami L  :) Voihan esim. kauppoja tehdessä kysästä ikää jos haluaa, ei pitäisi olla kovin vaikeaa :)
Noniin Tapsa92! Niin kysynkin iän yleensä ellen tunne aikaisemmin tyyppiä. Ja jos esim möisin sulle jotain se menisi seuraavasti. Haluaisit ostaa jotain -> kysyn sun ikää-> Jaahas, alle 18 V ->pyydän sun isää/äitiä ottamaan yhteyttä jotta tiedän heidän suostumuksensa asiaan. Ymmärrätkö? Sen takia käyttäjätiedoissa olisi hyvä esiintyä pakollisena ainakin tuo ikätieto. Paikkakunta vain sen takia esim postitanko/nouto/ ja jopa vienti. Ymmärrätkö? Laitanko näin lopuksi Sulle mun "nickin" syntymävuoden
kanssa? MKE72.

tapsa92

Lainaus käyttäjältä: "MKE"Noniin Tapsa92! Niin kysynkin iän yleensä ellen tunne aikaisemmin tyyppiä. Ja jos esim möisin sulle jotain se menisi seuraavasti. Haluaisit ostaa jotain -> kysyn sun ikää-> Jaahas, alle 18 V ->pyydän sun isää/äitiä ottamaan yhteyttä jotta tiedän heidän suostumuksensa asiaan. Ymmärrätkö? Sen takia käyttäjätiedoissa olisi hyvä esiintyä pakollisena ainakin tuo ikätieto. Paikkakunta vain sen takia esim postitanko/nouto/ ja jopa vienti. Ymmärrätkö? Laitanko näin lopuksi Sulle mun "nickin" syntymävuoden
kanssa? MKE72.
Jaa, en mä kyllä ikinä tuollaisiin vaatimuksiin ole törmännyt missään :lol: Eilen kyllä yksi tyyppi kysäsi ikää kauppojen yhteydessä, mutta ei kuitenkaan noin kysynyt. Kysyi vaan onko vanhemmilta saatu lupa myydä tavaraa, ei muuta. En ole missään viitannut siihen että pitäisi olla nickin yhteydessä ikä, vai olenko? Mä vaan olen laittanut tällaisen nickin muuten vaan, en siinä mielessä että kaikki tietäisi mun iän. Itse olen lyhyesti sitä mieltä että käyttäjätiedoissa voisi olla erikseen vapaaehtoisesti täytettävä ikä palkki, mihin voisi laittaa iän jos haluaa, mutta ei olisi pakollista. Voisin minäkin esimerkiksi laittaa iäksi 18v jos ikä luokiteltaisiin pakollisiin kohtiin.
- Tapsa

Juhanu

EI TODELLAKAAN :!:  :!:  :!:  :!:

m@sse

HPI Savage Flux, TRX Bandit/Rustler/Stampede, Tamiya TT-01 drifter. Powered by Castle, EZ-Run & Zippy. | Max-EV Racing

tapsa92

Lainaus käyttäjältä: "Juhanu"

EI TODELLAKAAN :!:  :!:  :!:  :!:
Jaa, mitäs tää nyt meinaa?
- Tapsa

tapsa92

Lainaus käyttäjältä: "m@sse":!:  :!:  :!:
Ja tämä?
- Tapsa

copter

Noniin, keskitytäänpäs taas siihen oleelliseen ja jätetään nämä höpinät täältä pois.

copter

Jepulis, nyt foorumi on siirretty uudelle palvelimelle.

Maakari

.|RC-Garage|.
Asso+Futaba+LRP

Joel N

Terveeks.

Millos tuo foorumin uusi ulkoasu tulee?
Hong Nor X2-CR PRO --- WERKS --- RC-Garage ---

copter

Tulee kun on valmis. Uusi layout on lähempänä tulemistaan tänään kuin eilen. ;)

Joel N

Lainaus käyttäjältä: "copter"Tulee kun on valmis. Uusi layout on lähempänä tulemistaan tänään kuin eilen. ;)

Kiitos, harvinaisen hyvä vastaus :)
Hong Nor X2-CR PRO --- WERKS --- RC-Garage ---

Scrap

Tuntuu ainakin toimivan ihan hyvin uudellakin palvelimella.

Joskus ollut joillain forumeilla onkkelmia kun servuja on vaihdeltu.

Maakari

Lainaus käyttäjältä: "Scrap"Tuntuu ainakin toimivan ihan hyvin uudellakin palvelimella.

Joskus ollut joillain forumeilla onkkelmia kun servuja on vaihdeltu.

En tiedä vai tuntuuko vaan, että kun nyt siirryttiin uudelle palvelimelle niin olisi myös foorumin käyttö nopeutunut?
.|RC-Garage|.
Asso+Futaba+LRP

copter

Voi olla nopeutunutkin. Eroja entiseen on sen verran palvelimessa että tässä uudessa on a) enemmän muistia b) kaksi prosessoria c) suora yhteys Songin runkoverkkoon d) vähemmän muita sivustoja samalla koneella.

Eli siis on mahdollista että on nopeutunut. Tietysti voi riippua hieman operaattorista. Nyt tässä on meneillään kaikkea varmuuskopiointia jne, joten kuormaa on pikkasen koneella, mutta se hellittää kyllä tässä lähitunteina. Toivotaan siis että homma pysyy verkkaisena. :)

Maakari

Joko kohta päästään katselemaan uutta ulkoiluasua?  :mrgreen:
.|RC-Garage|.
Asso+Futaba+LRP

m@sse

Lainaus käyttäjältä: "tapsa92"
Lainaus käyttäjältä: "m@sse":!:  :!:  :!:
Ja tämä?

Sitä, että hymiöitä ei tarvitse sarjatulella käyttää :)

Nii, uutta foorumia odotellaan innolla, koska tulee? :)
HPI Savage Flux, TRX Bandit/Rustler/Stampede, Tamiya TT-01 drifter. Powered by Castle, EZ-Run & Zippy. | Max-EV Racing

SlidSlide

En tiä onko jo sanottu, mutta videoille oma osio olisi erinomainen asia. Kaikki varmasti ymmärtävät, että on työlästä etsiä haluamaansa videoo topicista, jossa on kymmeniä sivuja. Jos olisi oma osio, niin jokaisen topicin nimeen voisi pistää mitä lajia video on touring/crossi tjs. Sitten muut voisivat komentoida videoo halutessaan ja antaa risuja ja ruusuja.

Ja videoistahan monet uudet harrastajatkin innostuvat. Ja konkaritkin saisivat ehkä uusia ideoita niistä. Ainakin omalta osaltani videot on rohkaissut tekee mitä erikoisempia ostoksia rc:n suhteen 1/10 kilpatouringista FG:hen  :D .

Divi

HPI-man

ST

Juhaz

Millos alkaa foorumin ulkomuoto vaihtuu?
Yokomo | GM LRP Futaba |
Tiim Lahti

uni

Justni! Millon se tulee?? Nyt alkaa olla jo kiire, tai minä vaadin rahani takaisin!
Jouko "Uni" Näätänen
Team Entiset Kuskit

copter

Eilen sain ensimmäistä kertaa onnistuneesti siirrettyä tiedot tältä foorumilta uudelle, eli siis lähempänä ollaan taas.. :mrgreen:

Juhaz

Hyvä. tiedätkö kuinka kauan viel menee et alkaa sivuil muutos?
Yokomo | GM LRP Futaba |
Tiim Lahti