Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

WWE:n näyttäsmistä ei saa lopettaa, nimi alle!!!

Aloittaja Pemppu, 09.12.06 - klo: 23.09

Pemppu

Eli jotkut saattavat tietääkkin asiasta, mutta kuitenkin... Eli SubTV aikoo lopettaa Smackdownin ja RAW:n näyttämisen. Viimeinen jakso olisi tietojeni mukaan tulossa 29.12.

http://www.adressit.com/wwe

Tuossa on adressi sitä vastaan, nimi alle!
www.freewebs.com/pemppu
Ja MMJ 5*1,5 ei todellakaan tarkoita 5 m johtoa joka on 1,5 mm paksu...

Jose.92

Ei ole kyllä mitään sitä vastaan, vaikka lopetettaiski. Ties vaikka sen tilalle tulisi hyvää moottori yrheilua, eikä tollasta saman tapaista feikki tappelu skeidaa
Ei kiroilulla rajaa, kun savagella ajaa! Ihminen syö ja kakkii!

Sinervo

Lainaus käyttäjältä: "Jose.92"Ei ole kyllä mitään sitä vastaan, vaikka lopetettaiski. Ties vaikka sen tilalle tulisi hyvää moottori yrheilua, eikä tollasta saman tapaista feikki tappelu skeidaa

Samaa mieltä. Turha ohjelma.

jerzirccar1

p****a pois ruudusta.
en tunne ketään vanhempaa joka olis tuosta kiinnostunut, ei se anna mitään järkevää nuorille tuo ohjelma.
JErzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

copter

Sillu-kane! ;)

Nojoo, olen kyllä ihan samaa mieltä että kyseinen ohjelma ei ole kovinkaan rakentavaa katsottavaa. Etukäteen käsikirjoitettua ja näyteltyä redneck-viihdettä typerille jenkeille. :mrgreen:

sillu

---
OULU RC RACING | C-12 | Corally | V-Dezign

Attee

"Wwen ohjelmat on mun elämä...Jos joku skeida subtv lopettaa ne...Mä kuolen...Nyt kaikille wwe yhteisöille tämä ja KAIKKI lähettämään palautetta subille että subin katsominen loppuu jos ne lopettaa tämän ohjelman...Lähetin jo itsekin..."

Kyl repesin :D
Jollekki joku WWE on elämä  :mrgreen:

edit: Ja mun puolesta lopettakoot näyttämisen, turha ohjelma

editedit: "Moi kaikille.minunkin mielstä wwe:tä ei saa lopettaa.!!olenhan mie ittekkin aina kattonut raw:ia ja smackdown:ia..en mie kato muuta subtv:ltä kun vaan wwe:tä :)
vesiposti@hotmail.com kirjotelkaa sinne.. ettei sitä saa lopettaa......."
antti tuisku (rovaniemi, 8.12.2006 09:32)

Lueskelkaa adressin kommentteja, kyl tulee olee hauskaa :D

*HOKE*

Ei oo todellista...

Nämä hikisten äijien trikoo pellehypyt ovat samaa tasoa kauniiden ja rohkeiden kanssa... = maailma olisi parempi paikka ilman näinkin turhia ohjelmia.

CluBBaH

Pellepaini pois telkusta! Älytöntä katsottavaa, jos tappelua haluaa oikeesti nähä niin kattoo nettitelkusta ultimate fightingia. joka sekin varsin typerä laji. mutta ottaapahan pojat tosissaan eikä käy välillä lukemassa et mitäs sitte piti tehä.
XRAY 808 2009 Spec |

JupeR

Lainaus käyttäjältä: "kakara^^"Jollekki joku WWE on elämä  :mrgreen:
Sen viel just ja just ymmärtää et CS on elämä, mutta WWE  :lol:
Mahotonta meininkiä..!
M:NANO DRAGON,Kysy YV!

Jose.92

Nille jollei toi on elämää ni sanon vaan että hankkikaa elämä

Pemppu

No juu, ei näemmä saanut kannatusta tämä asia täällä... No, ainakin topic on tsekattu moneen kertaan ja vastauksia tuli. :mrgreen: Vaikka niinhän se on joka asiassa, joku tykkää, joku ei.
www.freewebs.com/pemppu

MarkusH

itse en ole katsonutkaan kun ei kiinnosta, pois vaan ruudusta ja moottoriurheilua tilalle :P

Joona H

En yllättyisi lainkaan jos kyseinen kura siirrettäisiin "äijäkanava" MTV3-MAXille, sen verran laadutonta on tarjonta jo nykyään :roll:
Formuloiden takia kanava kuitenkin tulee meidän taloudessa näkymään.

Maakari

Hei pojat ei nyt hyvää kielletä noin äkkiä.. siitä pitää keskustella. POIS TOLLANEN P**KA TELKKARIST!  :mrgreen:
.|RC-Garage|.
Asso+Futaba+LRP

tux10

Pois ruudusta, kukaan selväpäinen katso.
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Sami L

(Paitsi ehkä selväpäinen k3i)

(nahkabyysat<3)
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

Pemppu

Lainaus käyttäjältä: "MarkusH"itse en ole katsonutkaan kun ei kiinnosta, pois vaan ruudusta ja moottoriurheilua tilalle :P
No, kunnon moottoriurheilu kyl kelpaisi, esim. Drag Racing... Tai jotain muuta siistiä, nyt ei muuta näe kuin rallia ja formulaa... :| Mutta oikeesti, eikö täällä ole ketään painin ystävää??? :shock:
www.freewebs.com/pemppu

Jose.92

Onhan sitä painia kiva katsoa mutta tuollainen feikki skeida onkin eri asia

CluBBaH

Mun mielestä kaikki missä hikiset miehet halaa toisiaan pitäs kieltää , tai vähintäänkin niiden näyttäminen tv:ssä
XRAY 808 2009 Spec |

JQ

JQRacing - Alphaform - REDS - AKA - Savöx - LRP - GHEA - Maugrafix - neo-buggy.net

Bagi

:mrgreen:  niin naurettavaa touhua koko ohjelma ettei paremmasta väliä :D
LRP / GO / HOBAO http://adf.ly/46GqR

Duster1

Show on show. Ei tuolla telkkarissa taida muuta kuin skeidaa tullakin.
Vaikka just tulikin Max ja muut otettua :)

Mulle aivan sama mitä siellä pyörii. Ei ole mun palkasta pois vaikka siellä homppeli ukot hyppiskin.

Ei sitä ole pakko katsoa :wink:

Mutta moottoriurheilua lisää eikä mitään jokapaikassa tulevaa Formulaa/rallia.
Axial SCX 10 TR

Lagi

Foorumilla jolla pääkeskustelunaiheena ovat pikkuautot ja niillä (tosissaan) kisaileminen kehdataan haukkua jotain pelleilyksi. Eniten pistää hymyilyttämään varsinkin tuo jerzin kommentti, kun miettii mitä herralla itsellään on ikää. Ei sillä, että itsekään jäisin tuota kaipaamaan, mutta kannattaa katsoa niitä omiakin harrastuksia.
pneumonoultramicroscopicsilicovolcanoconiosis

-PM-

Lainaapiilohomoilua toi paini

hahahahhhaah!  :lol:  juurikin sitä. uskomatonta pelleilyy.

LainaaFoorumilla jolla pääkeskustelunaiheena ovat pikkuautot ja niillä (tosissaan) kisaileminen kehdataan haukkua jotain pelleilyksi. Eniten pistää hymyilyttämään varsinkin tuo jerzin kommentti, kun miettii mitä herralla itsellään on ikää. Ei sillä, että itsekään jäisin tuota kaipaamaan, mutta kannattaa katsoa niitä omiakin harrastuksia.

kyllä mua ainakin enemmän hävettäis painia hikisten jätkien kimpussa kun ajaa pienoisautolla kilpaa. edit: saatika kattoo semmosta..
-JQ Products- BULLITT -Piranha- -Hobby Factory-

ClodZ

Melko koomisia ovat nämä tarjotut vaihtoehdotkin, mm. tuo kiihdytysautoilu on huippuesimerkki sisältörikkaasta urheiluviihteestä? Mielipidekysymys toki, mutta jos olisi pakko valita, niin itse katselisin ennemmin showpainia kuin jotain maajussien traktori pullinkia, kuviokelluntaa tai rekkarallia. Myös formulat menevät miltei samaan kastiin, mutta ne on onneksi jo siirretty omalle kanavalleen.

En näkisi show-painia ja MMA/K1-matseja saman genren tarjontana, ensin mainittu on puhdasta viihdettä (joskin näyttelijöiltäänfyysisesti erittäin vaativaa sellaista), jälkimmäisen lukeutuessa urheiluun - poislukien Priden suosimat friikkimatsit Akebonoineen.
XC - Poor boys Bruiser

MarkusH

Joku pelkkä Drag racing olisikin aika tylsää katsottavaa, mutta kuvitelkaa jos tilalla olisi esim. motocrossia, maastopyöräilyä, erilaista rata-ajoa ym. kaikkea formula off-roadista  jenkkien rata-autoilu puuhiin... Tai jotain pimp my riden tai monsteritallin tapaista ohjelmaa :lol:

Maakari

tai jos vaikka tulis polttis krossia :D:D
.|RC-Garage|.
Asso+Futaba+LRP

Duster1

Tuota Rc touhua kyllä sais telkkarista tullakin. Tulis varmasti katsottua :D

Ainut kerta kun olen Rc juttuja nähnyt telkkarista on kun joku kuukausi sitten tuli sähkö Touringeista pikku juttu olikohan Motor foorumilla tai vastaavan ohjelman jutussa.
Axial SCX 10 TR

hanzu12

Hah oneks tostakin ohjelmasta pääsee eroon. Pitääkin käydä tekemäs adressi että, Ei enää ikinä WWE suomen televisioon.
Saako joku tosta jotain kiksejä kun vanhat läskit äijät "painii". hyi hyi