Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Kyoshon modaus!

Aloittaja nissanpro, 13.12.06 - klo: 14.54

nissanpro

Morot kaikille! Nyt se sit tapahtu... mopo lähti kasistä aivan totaalisesti ja seurauksena aloitetaan prokkis, jossa tr15 stadikka syntyy uudelleen tai kokee karmaisevan loppunsa. Yhtä kaikki tänään hankittiin nosram:in rs18. motti ja tilaukseen laitettiin pure ten:in vaihteisto ja nämä olisi tarkoitus istuttaa stadikkaan... Kuviakin laitan kunhan kynnelle kykenen... Saapas nähdä kuin käy ja kulkee?? Jos joku on harrastanut samanlaista modailua, niin ideoita/ ehdotuksia otetaan vastaan!??!

ps.Kertokaa viisaammat minkä putkiston laitan tohon pakettiin?? Mikä toimii??

Hount

Tuohon TR15:sta olisi löytynyt myös ihan oma 2-vaihteinen laatikko.  En usko puretenin lootan kestävän tuossa kovin pitkään, kun .12 Novarossi hajoittaa TR15-pohjalta rakennetussa rata-autossa pienemmän rattaan sisuskalut aina välillä.

1-vaihteisena suunnittelin .21 mottia tuohon omaan pirssiini, olis aika jees.

- Hount

nissanpro

Lainaus käyttäjältä: "Hount"tuplat...

Putket vai?? Juu se on suunnitteilla, mut pitää vaan miettiä sellanen sydeemi et saadaan polttoaineen paine pysymään sopivana!! =) Tässähän aivan innostuu... Pitää nyt vaan malttaa soveltaa noi palikat kunnolla, et ne kestää tos paikallaan.

MarkusH

Lainaus käyttäjältä: "nissanpro"

Putket vai??

:lol:  :lol:

Uskon että tulee mielenkiintoinen projekti, Hpi Nitro rush ainakin kulkee .21 koneella kivasti :wink:  :roll:

Mika R

Lainaus käyttäjältä: "Hount"Tuohon TR15:sta olisi löytynyt myös ihan oma 2-vaihteinen laatikko.  En usko puretenin lootan kestävän tuossa kovin pitkään, kun .12 Novarossi hajoittaa TR15-pohjalta rakennetussa rata-autossa pienemmän rattaan sisuskalut aina välillä.

- Hount

Jep, FZW56 on paras laatikko tohon mutta kalliinpuoleinen (jos sitä edes enään saa), sitten on se hieman tosta halvempi malli jos ei välttämättä kestä niin hyvin

NissanPro, itsellä on 2-vaihteinen tohon ST:hen mutta vielä etukardaania vailla. Katotaan mitä siitä tulee... www.snrt.net Freakin' fast varmaan jos laitan .21 lohkosen padan nelarin tilalle

Catiska

Putket vai?? Juu se on suunnitteilla, mut pitää vaan miettiä sellanen sydeemi et saadaan polttoaineen paine pysymään sopivana!! =) Tässähän aivan innostuu... Pitää nyt vaan malttaa soveltaa noi palikat kunnolla, et ne kestää tos paikallaan.

Mitä ongelmia sinulla on polttoaineen paineiden kanssa? Itse olen käyttänyt nelarin kanssa Perryn VP-sarjan pumppua, siinä on säädettävä paineensäädin.
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

nissanpro

Mitä ongelmia sinulla on polttoaineen paineiden kanssa? Itse olen käyttänyt nelarin kanssa Perryn VP-sarjan pumppua, siinä on säädettävä paineensäädin.[/quote]

Ei mulla oo ongelmia polttoaineen paineiden kans(vielä), mut eiks toi paine tankkiin oteta pillistä letku haaroituksella?? Eli näin oon asian järkeillyt, jos putken läpi virtaus on "liian hyvä" niin eipä nouse tankissa paine ei!! =) Ja kun tupla putkia suunnitellaan, niin suunnitellaan sit niin et saadaan tuokin ongelma kuntoon ennen ku sitä edes muodostuu!! =)

Ja jos joku onnellinen omistaa esim. kromivanteita ja/tai muuta sälää ko. autoon, niin tarjotkaa ihmeessä!! =)

nissanpro

Lainaus käyttäjältä: "Mika R"
Lainaus käyttäjältä: "Hount"Tuohon TR15:sta olisi löytynyt myös ihan oma 2-vaihteinen laatikko.  En usko puretenin lootan kestävän tuossa kovin pitkään, kun .12 Novarossi hajoittaa TR15-pohjalta rakennetussa rata-autossa pienemmän rattaan sisuskalut aina välillä.

- Hount

Jep, FZW56 on paras laatikko tohon mutta kalliinpuoleinen (jos sitä edes enään saa), sitten on se hieman tosta halvempi malli jos ei välttämättä kestä niin hyvin

NissanPro, itsellä on 2-vaihteinen tohon ST:hen mutta vielä etukardaania vailla. Katotaan mitä siitä tulee... www.snrt.net Freakin' fast varmaan jos laitan .21 lohkosen padan nelarin tilalle

Tuota mä en tiennytkään, et siihen on myös oma loota olemas! Eikä puhuneet atalan poijjaat mitään!! Voe voe voe... No nyt sit ei auta, ku toivoa hartaasti et toi tilattu kestää!?! Tai kaverilla teettää siihen metalli rattaat! =)

Mika R

Jos jotakuta kiinnostaa oman nelari-projektin rakentelu niin tuosta moottoria

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ih=017&sspagename=STRK%3AMEWA%3AIT&viewitem=&item=270068225748&rd=1&rd=1

(sanoo että vain US, mutta kyllä ne yleensä lähettää eurooppaan jos PayPalilla maksaa)
Multa löytyy sit paljon osia ylimääräsenä mitä tarvii esim. Infernoon konversiota varten (pakari, käyrä, moottoripukit, linkit  jne)  Ja Brutaleksellakin taitaa olla jotain sälää tarvittaessa, esim. tuollanen kaasari kaiketi

Hount

Putket vai??

Noei, vaan postaus, forumi bugitti, niin malttamattomana naksutin nappulaa.

Mutta aiheeseen palaten, en usko että tuo puretenin vaihteisto kestää, kun näyttää heiveröisemmältä kuin tuo omani, mikä sekään ei ole vielä tuo Mikan mainitsema hieman tyyriimmän puoleileinen vaihteisto.

- Hount

bmwe21

Mulla on hiukan toisenlainen kyöstin tuunaus menossa...
Eli Inferno 7.5rtr, siihen tein jo 30mm pidemmät tukivarret, istutin HB:n .46 motin, asensin HPI:n Hellfiren renkaat jne. Tuon .46 moottorin kampiakseli hajosi, mutta on jo korjattu (myös kiillotettu, kevennetty jne..) ja menee mahdollisesti ensi viikolla nitraukseen. Kiertokangeksi tule titaaninen veivi ja mäntää sekä sylinteriputkea on muokattu sopivasti :p
Vekotin Muuttuu nyt vielä takavetoiseksi ja vahvemmaksi. Siihen on jo laitettu savagen viridiffi ja spurri on tehty rosterista :afro:
Savageismi on sairaus! Potilaalle heti typpioksiduulia...
"On the eight day God raised boost"

mkuu

Mulla on infernon TR 15 :ssa kiinni Nosramin rs .18 pannu ja Mielken putki enkä oo vielä kärsinyt suuremmista haitoista, mut en kyllä keksi miks siihen pitäs vielä kaks vaihteinen loota saada. Kulkee jo ihan tarpeeksi lujaa ilmankin.
Epäilisin että, alkaa olla jo äärirajoilla kaikin puolin tuo kössin kestävyys.
Eikä kone ole huutanut sopan puutetta päinvastoin tuntuu saavan välillä vähän liikaakin.

Vielä kun sais korin maalattua niin kehtais pistää tännekin kuvaa mukaan.