Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Viri pilli?

Aloittaja rc star125, 22.02.03 - klo: 13.29

rc star125

:?: Tuota minkähän moisia noi viri pillit ovat?olisko kuvia?Paljonkohan maksais kyoshon mantikseen viri pilli ja minkä merkkinen kannattais ostaa ei ainakaan kyoshon?Motti tuossa on kyoshon gt 12.Tuoko se pilli paljonkin tehoa lisää?
kuningas

rc star125

:?: Niin onkohan tietoo :?:
kuningas

Mika R

Mulla on ylimääräinen käyttämätön Kyosho Slientstreak pilli, kuva alla

Saat 15 eurolla jos maksat postimaksut. Sopii sun koneeseen.Lisätietoja http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXSC32

rc star125

Oon kuullu että kyoshon pillit on ihan huonoja?
kuningas

jarkkom

älä ihmeessä:))
---

rc star125

kuningas

Mika R

Lainaus käyttäjältä: "jarkkom"älä ihmeessä:))

Jarkkom, varmaan tarkoitatkin ettei kandee ostaa pilliä tohon, no ei minustakaan. Mutta jos haluat välttämättä, niin toi SilentStreak on just sopiva.

Mika R

"Kyoshon pillit on huonoja" ei välttämättä pidä paikkaansa; pelkkä huhu  8)

rc star125

Miksei tuohon kannata ostaa pilliä?
kuningas

Mika R

15 egellä saat, osta pois ja kokeile

Maajussi

Eikös ne Kyoshon viripillit oo aika kalliita, jos vertaa muihin valmistajiin? :?
| HoBao | STS |  JR | Futaba | Medial Pro

Mika R

Kaikki Kyoshon kamat on kalliita, se kai johtuu Ruotsin hinnoista koska ne tulee sieltä; ei ainoastaan pillit

Jessev

Saako Suomesta RB:n pillejä tai jonkin muun vähän paremman (ja halvemman?) kun Kyoshon?

Maajussi

Mikä olis sellainen halpa, mutta suht hyvä pilli? Ja mottihan on .12...
| HoBao | STS |  JR | Futaba | Medial Pro