Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Gx21 Ja Gxr28

Aloittaja Juhanu, 14.03.07 - klo: 14.33

Juhanu

Onkos Gx21 yhtään lussumpi kuin Gxr28.
Kävin ostamassa kyoshon uuden 2007 vuoden luettelon ja siinä oli Mad Forceen viri mooottorina Gxr28. Hintaa oli vain 141 euroa mutta tuleeko tehoihin  paljon eroa. Luulen että ei mitään mahdottoman huomattavaa koska  
hinta oliniin pieni. Mutta oli sitten myös se Tm728 moottori joka on 350 euron luokkaa ja se on kataloogin mukaan se on tehokkain virimoottori Mad forceen jonka Rb on tehnyt. Mutta lyhyesti onko Gx21:sellä paljoa eroa Gxr28:siin  :?:

Ilmari_S

On siinä luultavasti jonkun verran. Onhan GXR-28 paljon isompi kuin GXR-21.
Huehue

Nasty

noh mitenkään mainostamatta mun autossa oli tuo kössin 21 pata ja kaverilla kössiin 28 pata ei hirveä teho ero mutta ostin sitten nosramin 28 padan ja eip toi kössin 28 pata tehoa anna läheskään yhtä hyvin.

testattu on kössin 28 ja inferno gt jossa 2v laatikko niin minun landmax2 lähtee paremmin ja kulkee kovempaa jo 1vaihteisena ja tosiaan tossa landmaxissa se nosram
ich heabe boewling boealle ich min lederhosen

Juhanu

Eli eroa ei ole paljon.

Nasty

juu kössin padoissa ei juurikaan ole tehoeroa noissa peruspadoissa , minun mielipide on että suuntaa konehankinta johonkin muuhun merkkiin kenties :)
ich heabe boewling boealle ich min lederhosen

Juhanu

Niin oli ajatus...