Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Polttikseen SUKSET!!

Aloittaja xeeda, 08.04.07 - klo: 10.11

xeeda

joo eli http://www.slapmafro.com/ tuolta ku laittaa sen kaikki videot nii siel on sellanen video missä on luultavasti johonki takaveto autoon laitettu sukset!! mitenkähän ovat mahtaneet tehä?!?! aattelin et jos ostas jonku takaveto polttiksen talveks ja pistäs siihen sukset :grin: aika hauskat nuo muuten  :cheesy:
ei auto kuutioihin katsominen...

Nikke92

Joskus nähnyt jossain myynnissä noita suksia. Täydellisiä paketteja olivat. Tuo video on muuten tosi vanha. :police:
Traxxas Revo 2.5

mitmit

Ei sen välttis tarvitse olla takavetoauto, otat vaan nelivedosta etupään voimansiirron pois ja laitat ne sukset.
Lopetan koko rc-harrastukseni väliaikaisesti rahanpuutteessa joten kaikkea on myynnissä.

xeeda

nii mut sillon ei saa kaikkii tehoi takapäälle :grin:
kertokaa jos löydätte jostai koko paketteja:D

mitmit

miten niin et saa kaikkia tehoja takapäälle?

Tietenkin jos autossasi on keskidiffi nii silloin asia on näin.
Lopetan koko rc-harrastukseni väliaikaisesti rahanpuutteessa joten kaikkea on myynnissä.

xeeda

Mut en mä silti tota mun yadanii lähtis semmosen takii purkaan ja crossi vois olla muutenki vähä huono tohon hommaan mut onhan niitä aikas halpojakin takaveto monsereita ni semmonen ois ihan hyvä :laugh:

xeeda

hahhaha näyttää aika kovalta jossain savagessa:D:D mut se ois jo varmaan tappo kone jos ois jossain mädissä kiinni ku renkaat saa kunnon pidot ni sit mennää:D:D

Aika monimutkasilta näyttivät, taitaa olla ihan kunnolla tehdyt.

Sakkeri91

Tuskin se Mädi on sen kummempi suksilla kuin Savagekaan, vain kauheampi ajettava.

xeeda