Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Minkä auton ostan -osio

Aloittaja historia, 10.04.07 - klo: 18.36

SixStars

SC-autoista on ihan hyvä threadi http://rc10.fi/index.php?topic=42914.0 ( tosin nelivedoista, ei kait sen tässä kohtaa niin väliä ) - eikä edes vielä mikään monisatasivuinen ketju, jotta sen pystyy vielä läpi kohtuuajassa lukemaankin  :roll:

Sähköauto on kyllä huolettomampi, niinkuin epäilit ja vauhtia niissä kyllä piisaa niinpaljon kun vaan lompakko antaa myöten  :wink:

Nitroissa on toki varmaan se hajupärinäfiilis efekti sitten toista luokkaa, mutta vaatii vähän enemmän "harrastuneisuutta" sitten ilmeisesti ( ei omia kokemuksia - vielä )
Kyosho Fazer EP Subaru, Traxxas Stampedet 2WD + 4WD, Kyosho Jetstream 800 vintagepaatti FOR SALE !, Quanum Nova Pro quadkopteri

Rizzz

Mitä tosta ketjusta lueskelin niin ilmeisesti team durangon autot on suosittuja, nitron itte haluisin just ton hajupärinäfiiliksen takia.. :D

Zeerios

kyllä pärinä fiilikseen on bensa-auto se oikea auto  :wink:
kivat hajutki saa jos käyttää risiini pohjasta öljyä  :laugh:
HPI Baja 5B 2.0

Rizzz

http://www.rccarshop.co.uk/index.php/race-models/team-durango-dex410-v3.html

Jos ostan esim. ton paketin niin mitä tarviin lisäksi vai onko tossa ohjaimet ym.?

Kekkis

Lainaus käyttäjältä: Rizzz - 01.10.13 - klo: 15.45
http://www.rccarshop.co.uk/index.php/race-models/team-durango-dex410-v3.html

Jos ostan esim. ton paketin niin mitä tarviin lisäksi vai onko tossa ohjaimet ym.?

Rullaava näyttäisi olevan, joten tarvitset escin, moottorin, servon, radion ja vastarin... Ei siis tule mitään sähköjä mukana.

SixStars

Lainaus käyttäjältä: Kekkis - 01.10.13 - klo: 16.05
Lainaus käyttäjältä: Rizzz - 01.10.13 - klo: 15.45
http://www.rccarshop.co.uk/index.php/race-models/team-durango-dex410-v3.html

Jos ostan esim. ton paketin niin mitä tarviin lisäksi vai onko tossa ohjaimet ym.?

Rullaava näyttäisi olevan, joten tarvitset escin, moottorin, servon, radion ja vastarin... Ei siis tule mitään sähköjä mukana.

..ja vissiin noihin kitteihin useimmiten renkaat tarvii ostaa ? Vanteet nyt aina taitaa olla. Koppakin ehkä pitää maalata..

Kun katselee RTR merkinnällä olevia malleja, niin edellämainitut sisältyy - tosin sittenkin pitää ostaa akku tai kaksi autoon, niille laturi ( näihin ei välttämättä satanen riitä kunnolla.. ). Ohjaimen patterit / akut nyt ei kauheita enää sitten rasita..

KITeissä toki oppii tuon auton rakenteen ihan toisella tavalla kun itse kasaa miljoonasta osasta - silloin ei passaa olla liian kova kiire päästä heti ajamaan, että tulee kunnolla ajatuksen kanssa kasattua - luulen ma
Kyosho Fazer EP Subaru, Traxxas Stampedet 2WD + 4WD, Kyosho Jetstream 800 vintagepaatti FOR SALE !, Quanum Nova Pro quadkopteri

Rizzz

Ok, juu sen takia mietein kittiä että osaisi sitten joskus korjatakkin! :) Ja taitaa päätös kaatua kuitenkin sähköautoon.. Noita autoja vaan on niin pirusti että päätös on kyllä vaikea!

apukuski

ensimmäisen auton hankinta alkaa olla siinä vaiheessa että mieluinen malli on hahmottunut. Sellaista neuvoa kuitenkin kaipailisin että kumpiko on parempi tuollaiseen pihapyörittelyyn ja satunnaiseen montulla ajeluun. Olen siis päätynyt siihen että hankin tod.näk. Maverick Stradan. Lähinnä mietin kumpiko olisi parempi SC vaiko MT. Lähtökohtaisesti ilmeiseti kannattaa hankkia jo valmiiksi harjattomalla koneella oleva. Hintaeroa on harjakoneelliseen n.90€ vai saako tolla erotuksella ostettua hyvän harjattoman combon? on tossa kalliimassa tietysti vähän muutenki käsittääkseni paremmat osat.

goos

Lainaus käyttäjältä: apukuski - 03.10.13 - klo: 09.55
ensimmäisen auton hankinta alkaa olla siinä vaiheessa että mieluinen malli on hahmottunut. Sellaista neuvoa kuitenkin kaipailisin että kumpiko on parempi tuollaiseen pihapyörittelyyn ja satunnaiseen montulla ajeluun. Olen siis päätynyt siihen että hankin tod.näk. Maverick Stradan. Lähinnä mietin kumpiko olisi parempi SC vaiko MT. Lähtökohtaisesti ilmeiseti kannattaa hankkia jo valmiiksi harjattomalla koneella oleva. Hintaeroa on harjakoneelliseen n.90€ vai saako tolla erotuksella ostettua hyvän harjattoman combon? on tossa kalliimassa tietysti vähän muutenki käsittääkseni paremmat osat.
Oikeesti hyvän harjattoman combon saa vähän päältä 100e, RTR paketissa semmosta tuskin on.
HobbyWing | Team C | Gens Ace | VistaPower | Orion | Yokomo | Novarossi | TLR
EuroRc.com - Facebook

Rizzz

Nyt on uusi auto tilauksessa ja polttis vielä! :D Hpi:n trophy truggy 4.6 4wd!! :) Onko kokemuksia kyseisestä mallista? :)

samimake

Lainaus käyttäjältä: Rizzz - 03.10.13 - klo: 11.03
Nyt on uusi auto tilauksessa ja polttis vielä! :D Hpi:n trophy truggy 4.6 4wd!! :) Onko kokemuksia kyseisestä mallista? :)

Ei ole kokemusta mutta katsoppa tuolta http://rc10.fi/index.php?topic=66082.0
.......

arska82

Itselleni iski RC-kipinä muutaman vuoden tauon jälkeen ihan kunnolla taas ja nyt olis auton hommaaminen edessä. 2WD buggy olis mielessä ja kyselisinkin vähän mielipiteitä kahden auton väliltä, koska jommankumman ajattelin ostaa. Auto tulisi siis tuonne Tiksin sisäradalle ja miksei kesäaikana myös Lavankoonkin rataa kiertämään.

- Asso B4.1 tai 4.2
- Team Durangon Dex210


Ja näin alkuun ajattelin hommata RTR-version, koska käsittääkseni nuo molemmat on jo RTR-versioina kohtuullisen hyvillä osilla kasattuja ja varaosien saanti molempiin on hyvällä tasolla. Oikeastaan itseäni hieman mietityttää noiden mukana tulevat sähkö, että mitenkäs on niiden kesto jos ajo alkaa kulkea ja pitäis esim. moottoria alkaa päivittämään?! Tietty jos samaan hintahaarukkaan sais käytettynä sähköineen kisavehkeitä, niin toki sitten ei tarvitse paljon miettiä.  :wink:
Why don't we see what is going on? There are not so many years to be wasted until the damage is done and the beauty is gone.

Maxxi

Lainaus käyttäjältä: arska82 - 04.10.13 - klo: 15.54
Itselleni iski RC-kipinä muutaman vuoden tauon jälkeen ihan kunnolla taas ja nyt olis auton hommaaminen edessä. 2WD buggy olis mielessä ja kyselisinkin vähän mielipiteitä kahden auton väliltä, koska jommankumman ajattelin ostaa. Auto tulisi siis tuonne Tiksin sisäradalle ja miksei kesäaikana myös Lavankoonkin rataa kiertämään.

- Asso B4.1 tai 4.2
- Team Durangon Dex210


Ja näin alkuun ajattelin hommata RTR-version, koska käsittääkseni nuo molemmat on jo RTR-versioina kohtuullisen hyvillä osilla kasattuja ja varaosien saanti molempiin on hyvällä tasolla. Oikeastaan itseäni hieman mietityttää noiden mukana tulevat sähkö, että mitenkäs on niiden kesto jos ajo alkaa kulkea ja pitäis esim. moottoria alkaa päivittämään?! Tietty jos samaan hintahaarukkaan sais käytettynä sähköineen kisavehkeitä, niin toki sitten ei tarvitse paljon miettiä.  :wink:
Durango on siinä mielessä hyvä että taitaa olla tikkurilassa suosituin automerkki ja varaosia saa yleensä heti paikanpäällä ja säätöapua saa myös. Kisailemiseen Duran vakio sähköt on myös paremmat kuin asson ja sekä moottori että nopeudensäädin ovat aika laadukkaita. RTR Durango on käytännössä sama auto kuin Kitti toisin kuin asso missä esim Iskarit ja vetarit ovat huonompia kuin kitissä.

Duran huono puoli on ehkä servo, joka on niinkuin melkein kaikissa rtr autoissa aika heikko. Kääntyvyyttä ja tarkkuutta saa paljon paremmaksi vaihtamalla servo johonkin vähän laadukkaampaan ja poistamalla servosaverin. Ohjain on myös sellainen juttu joka kannattaa jossain vaiheessa päivitää jos haluaa enemmän harrastaa. Laatu radio on tosi paljon parempi kuin kaikkien rtr autojen ohjaimet.
Hobbyfactory.fi
Team Associated, ARRMA RC, Team Orion, Power HD & Avid

arska82

Kiitos tiedoista. Näin vähän ounastelinkin, että Durangon RTR olisi lähempänä kittiä kuin Asson tuote.
Why don't we see what is going on? There are not so many years to be wasted until the damage is done and the beauty is gone.

Traxosho

Eli olen nyt 2viikkoa etsiny uutta rc autoa jolla saisi taas intoa harrastukseen.En ole pariin vuoteen paljoa ajellut noilla polttiksilla.Koska alkoi loppua into siihen ainaiseen korjailuun ja läträilyyn.Nyt olisi kestävä harjaton sähkö neliveto hakusessa.En vaan osaa oikeen päättää näiden kolmen väliltä:

Tämä oli pitkän aikaa mielessä ja jo lähes varma ostos mutta luin jostain täältä foorumeilta että esc on vähän heikko/epäluotettava ja että diffit sulaa jos käyttää 3s lipoa.Onko totta vai onko tätä nyt päivitetty sitten vuoden 2012 version?Vai onko samat luotettavuus ongelmat?Ja vettäkään tuo ei taida kovinkaan hyvin kestää:http://www.rcjkl.fi/product.asp?sua=1&lang=1&s=6235&nav=30020032

Sitten on nämä traxxasin auto:http://www.rcm.fi/rc-autot/ready-to-race/traxxas/traxxas-slash-4x4.html tämä olisi hyvä ulkonäön puolesta mutta korkeampi maavara olisi plussaa siksi harkitsin myös tätä:http://www.rcm.fi/rc-autot/ready-to-race/traxxas/traxxas-stampede-4x4-vxl.html nuohan ovat käytännössä samoja autoja.Ja näista traxxaseista olen kuullut vain hyvää,kestävät diffit ja täysin vedenpitäviä kuulemma.Eli siksi olen kallistumassa näihin vaikka kyosho on paljon halvempi ja sisältää enemmän alumiiniosia...Mikä kolmesta on paras vaihtoehto talven lumihyppelyihin?Tarkoituksena ajella lumessa ja loskassa ja olisi hyvä jos auto ei syty tuleen sitä tehdessä.Mikä noista olisi paras käyttötarkoitukseen,tai kumpi merkki?Traxxas vai kyosho?

emppu99

Lainaus käyttäjältä: Traxosho - 11.10.13 - klo: 23.28
Eli olen nyt 2viikkoa etsiny uutta rc autoa jolla saisi taas intoa harrastukseen.En ole pariin vuoteen paljoa ajellut noilla polttiksilla.Koska alkoi loppua into siihen ainaiseen korjailuun ja läträilyyn.Nyt olisi kestävä harjaton sähkö neliveto hakusessa.En vaan osaa oikeen päättää näiden kolmen väliltä:

Tämä oli pitkän aikaa mielessä ja jo lähes varma ostos mutta luin jostain täältä foorumeilta että esc on vähän heikko/epäluotettava ja että diffit sulaa jos käyttää 3s lipoa.Onko totta vai onko tätä nyt päivitetty sitten vuoden 2012 version?Vai onko samat luotettavuus ongelmat?Ja vettäkään tuo ei taida kovinkaan hyvin kestää:http://www.rcjkl.fi/product.asp?sua=1&lang=1&s=6235&nav=30020032

Sitten on nämä traxxasin auto:http://www.rcm.fi/rc-autot/ready-to-race/traxxas/traxxas-slash-4x4.html tämä olisi hyvä ulkonäön puolesta mutta korkeampi maavara olisi plussaa siksi harkitsin myös tätä:http://www.rcm.fi/rc-autot/ready-to-race/traxxas/traxxas-stampede-4x4-vxl.html nuohan ovat käytännössä samoja autoja.Ja näista traxxaseista olen kuullut vain hyvää,kestävät diffit ja täysin vedenpitäviä kuulemma.Eli siksi olen kallistumassa näihin vaikka kyosho on paljon halvempi ja sisältää enemmän alumiiniosia...Mikä kolmesta on paras vaihtoehto talven lumihyppelyihin?Tarkoituksena ajella lumessa ja loskassa ja olisi hyvä jos auto ei syty tuleen sitä tehdessä.Mikä noista olisi paras käyttötarkoitukseen,tai kumpi merkki?Traxxas vai kyosho?

ITse ostaisin kyoshon. pelkkiä hyviä kokemuksia itsellä ja traxxasit ovat omasta mielestä pelkkiä muovileluja :grin:

Mulla on tuo dbx ve 2.0 joka on käytännössä sama auto pienemmällä maavaralla ja lyhyemmillä tukivarsilla. Se auto oli ainakin kestävä joten kyoshon suosittelen:)
EXC125

samimake

Lainaus käyttäjältä: emppu99 - 12.10.13 - klo: 07.19
Lainaus käyttäjältä: Traxosho - 11.10.13 - klo: 23.28
Eli olen nyt 2viikkoa etsiny uutta rc autoa jolla saisi taas intoa harrastukseen.En ole pariin vuoteen paljoa ajellut noilla polttiksilla.Koska alkoi loppua into siihen ainaiseen korjailuun ja läträilyyn.Nyt olisi kestävä harjaton sähkö neliveto hakusessa.En vaan osaa oikeen päättää näiden kolmen väliltä:

Tämä oli pitkän aikaa mielessä ja jo lähes varma ostos mutta luin jostain täältä foorumeilta että esc on vähän heikko/epäluotettava ja että diffit sulaa jos käyttää 3s lipoa.Onko totta vai onko tätä nyt päivitetty sitten vuoden 2012 version?Vai onko samat luotettavuus ongelmat?Ja vettäkään tuo ei taida kovinkaan hyvin kestää:http://www.rcjkl.fi/product.asp?sua=1&lang=1&s=6235&nav=30020032

Sitten on nämä traxxasin auto:http://www.rcm.fi/rc-autot/ready-to-race/traxxas/traxxas-slash-4x4.html tämä olisi hyvä ulkonäön puolesta mutta korkeampi maavara olisi plussaa siksi harkitsin myös tätä:http://www.rcm.fi/rc-autot/ready-to-race/traxxas/traxxas-stampede-4x4-vxl.html nuohan ovat käytännössä samoja autoja.Ja näista traxxaseista olen kuullut vain hyvää,kestävät diffit ja täysin vedenpitäviä kuulemma.Eli siksi olen kallistumassa näihin vaikka kyosho on paljon halvempi ja sisältää enemmän alumiiniosia...Mikä kolmesta on paras vaihtoehto talven lumihyppelyihin?Tarkoituksena ajella lumessa ja loskassa ja olisi hyvä jos auto ei syty tuleen sitä tehdessä.Mikä noista olisi paras käyttötarkoitukseen,tai kumpi merkki?Traxxas vai kyosho?

ITse ostaisin kyoshon. pelkkiä hyviä kokemuksia itsellä ja traxxasit ovat omasta mielestä pelkkiä muovileluja :grin:

Mulla on tuo dbx ve 2.0 joka on käytännössä sama auto pienemmällä maavaralla ja lyhyemmillä tukivarsilla. Se auto oli ainakin kestävä joten kyoshon suosittelen:)

Makuasioista ei voi kiistellä mutta kallistuisin traxxaksen puoleen, tosin itsellä ollu yli 10 traxxas autoa ja 0 kyoshoa. Varaosia saa ainakin traxxaskseen monesta eri kaupasta suomesta.
.......

Traxosho

Joo no tuota kyoshon hankkimista puoltaa se että mulla olisi siihen 4 kappaletta isoja monsteri renkaita ja 4 kappaletta isoja buggy renkaita varastossa...Ja se että se on isompi ja hienomman näköinen kuin tuo stampede...Mutta stampedessa olisi se luotettavuus kestävyys ja nopeus...Todella vaikea päätös.Ja tiätääkö kukaan onko tuossa DMT:ssä rauta vai muovi diffit?Ja kestääkö se lumessa/vedessä ajoa?Säädin ei vissiin ole vedenkestävä mutta siinä tulee se suoja mukana.

p-man

DMT:ssä on metalliset rattaat diffeissä mut pikkurattaita vain 2kpl. Laittamalla sinne 2kpl lisää per diffi ja täyttämällä ne öljyllä, saat siitä kestävän.
Kyosho - Team Orion - Tekin - AKA - Graupner - Sanwa

Traxosho

Lainaus käyttäjältä: p-man - 13.10.13 - klo: 16.14
DMT:ssä on metalliset rattaat diffeissä mut pikkurattaita vain 2kpl. Laittamalla sinne 2kpl lisää per diffi ja täyttämällä ne öljyllä, saat siitä kestävän.

Eli noita pieniä sinne lisää?http://www.rcjkl.fi/product.asp?sua=1&lang=1&s=1583&nav=500300450
Ja minkä tasosta öljyä?Ite katoin jostain että 50000 kun lisäis keski diffiin sais hyvän ajettavuuden...Ja pitääkö rattaat lisätä joka diffiin?Niitähän on takana edessä ja keskellä.

p-man

Ymmärsinkö oikein et Stampede on pienempi kuin DMT ja kulkee 3s akulla 100km/h, kuten mainostekstissä lukee? Mä oon DMT:tä ajanut 3s akulla ja yhtään en kaivannut vauhtia lisää.. Silmämääräisesti 60km/h kulki ja kiihty niin että keula ei maassa pysynyt. Ei tuollaisen monsterin ole tarkoitus kulkea mahdollisimman lujaa.
Kyosho - Team Orion - Tekin - AKA - Graupner - Sanwa

p-man

Lainaus käyttäjältä: Traxosho - 13.10.13 - klo: 16.20
Lainaus käyttäjältä: p-man - 13.10.13 - klo: 16.14
DMT:ssä on metalliset rattaat diffeissä mut pikkurattaita vain 2kpl. Laittamalla sinne 2kpl lisää per diffi ja täyttämällä ne öljyllä, saat siitä kestävän.

Eli noita pieniä sinne lisää?http://www.rcjkl.fi/product.asp?sua=1&lang=1&s=1583&nav=500300450
Ja minkä tasosta öljyä?Ite katoin jostain että 50000 kun lisäis keski diffiin sais hyvän ajettavuuden...Ja pitääkö rattaat lisätä joka diffiin?Niitähän on takana edessä ja keskellä.

Kaks pientä ratasta per diffi eli yhteensä 6kpl. Ristitappeja pitää ostaa 3kpl. Ne ei paljoa maksa. Öljyiks ostaa vaikka 5000 ja 50000. Taakse se 5000, keskelle 50000 ja eteen sekoittaa noista kahdesta 10000-20000.
Kyosho - Team Orion - Tekin - AKA - Graupner - Sanwa

Traxosho

Lainaus käyttäjältä: p-man - 13.10.13 - klo: 16.25
Lainaus käyttäjältä: Traxosho - 13.10.13 - klo: 16.20
Lainaus käyttäjältä: p-man - 13.10.13 - klo: 16.14
DMT:ssä on metalliset rattaat diffeissä mut pikkurattaita vain 2kpl. Laittamalla sinne 2kpl lisää per diffi ja täyttämällä ne öljyllä, saat siitä kestävän.

Eli noita pieniä sinne lisää?http://www.rcjkl.fi/product.asp?sua=1&lang=1&s=1583&nav=500300450
Ja minkä tasosta öljyä?Ite katoin jostain että 50000 kun lisäis keski diffiin sais hyvän ajettavuuden...Ja pitääkö rattaat lisätä joka diffiin?Niitähän on takana edessä ja keskellä.

Kaks pientä ratasta per diffi eli yhteensä 6kpl. Ristitappeja pitää ostaa 3kpl. Ne ei paljoa maksa. Öljyiks ostaa vaikka 5000 ja 50000. Taakse se 5000, keskelle 50000 ja eteen sekoittaa noista kahdesta 10000-20000.

Joo kiitos neuvosta,mietin vielä että ostaisko ton dmt:n vai stampeden...Mun tarkotukseen toi dmt sopisi kyllä ehkä paremmin,mutta en ole täysin varma ton dmt:n luotettavuudesta.Ja slashia mietin kanssa mutta korkee maavara ja isot renkaat olis eduksi joten päädyin noihin kahteen monsteriin.Mutta kumpi niistä...

p-man

Se pitää ihan itse päättää  :laugh:
Kyosho - Team Orion - Tekin - AKA - Graupner - Sanwa

emppu99

Lainaus käyttäjältä: Traxosho - 13.10.13 - klo: 17.16
Lainaus käyttäjältä: p-man - 13.10.13 - klo: 16.25
Lainaus käyttäjältä: Traxosho - 13.10.13 - klo: 16.20
Lainaus käyttäjältä: p-man - 13.10.13 - klo: 16.14
DMT:ssä on metalliset rattaat diffeissä mut pikkurattaita vain 2kpl. Laittamalla sinne 2kpl lisää per diffi ja täyttämällä ne öljyllä, saat siitä kestävän.

Eli noita pieniä sinne lisää?http://www.rcjkl.fi/product.asp?sua=1&lang=1&s=1583&nav=500300450
Ja minkä tasosta öljyä?Ite katoin jostain että 50000 kun lisäis keski diffiin sais hyvän ajettavuuden...Ja pitääkö rattaat lisätä joka diffiin?Niitähän on takana edessä ja keskellä.

Kaks pientä ratasta per diffi eli yhteensä 6kpl. Ristitappeja pitää ostaa 3kpl. Ne ei paljoa maksa. Öljyiks ostaa vaikka 5000 ja 50000. Taakse se 5000, keskelle 50000 ja eteen sekoittaa noista kahdesta 10000-20000.

Joo kiitos neuvosta,mietin vielä että ostaisko ton dmt:n vai stampeden...Mun tarkotukseen toi dmt sopisi kyllä ehkä paremmin,mutta en ole täysin varma ton dmt:n luotettavuudesta.Ja slashia mietin kanssa mutta korkee maavara ja isot renkaat olis eduksi joten päädyin noihin kahteen monsteriin.Mutta kumpi niistä...

Mieti vielä haluatko ajaa huteralla muovislaatikolla joka kulkee ihan liian lujaa vai dmt:llä jossa on paljon parempi ajettavuus ja tehoa sopivasti;)
EXC125

Traxosho

Lainaus käyttäjältä: emppu99 - 16.10.13 - klo: 09.49
Lainaus käyttäjältä: Traxosho - 13.10.13 - klo: 17.16
Lainaus käyttäjältä: p-man - 13.10.13 - klo: 16.25
Lainaus käyttäjältä: Traxosho - 13.10.13 - klo: 16.20
Lainaus käyttäjältä: p-man - 13.10.13 - klo: 16.14
DMT:ssä on metalliset rattaat diffeissä mut pikkurattaita vain 2kpl. Laittamalla sinne 2kpl lisää per diffi ja täyttämällä ne öljyllä, saat siitä kestävän.

Eli noita pieniä sinne lisää?http://www.rcjkl.fi/product.asp?sua=1&lang=1&s=1583&nav=500300450
Ja minkä tasosta öljyä?Ite katoin jostain että 50000 kun lisäis keski diffiin sais hyvän ajettavuuden...Ja pitääkö rattaat lisätä joka diffiin?Niitähän on takana edessä ja keskellä.

Kaks pientä ratasta per diffi eli yhteensä 6kpl. Ristitappeja pitää ostaa 3kpl. Ne ei paljoa maksa. Öljyiks ostaa vaikka 5000 ja 50000. Taakse se 5000, keskelle 50000 ja eteen sekoittaa noista kahdesta 10000-20000.

Joo kiitos neuvosta,mietin vielä että ostaisko ton dmt:n vai stampeden...Mun tarkotukseen toi dmt sopisi kyllä ehkä paremmin,mutta en ole täysin varma ton dmt:n luotettavuudesta.Ja slashia mietin kanssa mutta korkee maavara ja isot renkaat olis eduksi joten päädyin noihin kahteen monsteriin.Mutta kumpi niistä...

Mieti vielä haluatko ajaa huteralla muovislaatikolla joka kulkee ihan liian lujaa vai dmt:llä jossa on paljon parempi ajettavuus ja tehoa sopivasti;)

No DMT:llä,tilasin sen ja 300e varaosia/akkuja.Päätöstä helpotti se että mulla ikivanhat vähän ajetut Megaforce jättirenkaat siihen  :grin:.Oli kyllä todella vaikea päätös koska dmt ei kestä vettä niin hyvin ku traxxas...Miten hyvin sun DBX on kestänyt?Ja miten Se Orionin esc kestää 3s lipoa ja vettä?Ja kestääkö perusdiffit 3s lipoa,vai oletko lisänny renkaita sinne?

emppu99

Lainaus käyttäjältä: Traxosho - 16.10.13 - klo: 18.33
Lainaus käyttäjältä: emppu99 - 16.10.13 - klo: 09.49
Lainaus käyttäjältä: Traxosho - 13.10.13 - klo: 17.16
Lainaus käyttäjältä: p-man - 13.10.13 - klo: 16.25
Lainaus käyttäjältä: Traxosho - 13.10.13 - klo: 16.20
Lainaus käyttäjältä: p-man - 13.10.13 - klo: 16.14
DMT:ssä on metalliset rattaat diffeissä mut pikkurattaita vain 2kpl. Laittamalla sinne 2kpl lisää per diffi ja täyttämällä ne öljyllä, saat siitä kestävän.

Eli noita pieniä sinne lisää?http://www.rcjkl.fi/product.asp?sua=1&lang=1&s=1583&nav=500300450
Ja minkä tasosta öljyä?Ite katoin jostain että 50000 kun lisäis keski diffiin sais hyvän ajettavuuden...Ja pitääkö rattaat lisätä joka diffiin?Niitähän on takana edessä ja keskellä.

Kaks pientä ratasta per diffi eli yhteensä 6kpl. Ristitappeja pitää ostaa 3kpl. Ne ei paljoa maksa. Öljyiks ostaa vaikka 5000 ja 50000. Taakse se 5000, keskelle 50000 ja eteen sekoittaa noista kahdesta 10000-20000.

Joo kiitos neuvosta,mietin vielä että ostaisko ton dmt:n vai stampeden...Mun tarkotukseen toi dmt sopisi kyllä ehkä paremmin,mutta en ole täysin varma ton dmt:n luotettavuudesta.Ja slashia mietin kanssa mutta korkee maavara ja isot renkaat olis eduksi joten päädyin noihin kahteen monsteriin.Mutta kumpi niistä...

Mieti vielä haluatko ajaa huteralla muovislaatikolla joka kulkee ihan liian lujaa vai dmt:llä jossa on paljon parempi ajettavuus ja tehoa sopivasti;)

No DMT:llä,tilasin sen ja 300e varaosia/akkuja.Päätöstä helpotti se että mulla ikivanhat vähän ajetut Megaforce jättirenkaat siihen  :grin:.Oli kyllä todella vaikea päätös koska dmt ei kestä vettä niin hyvin ku traxxas...Miten hyvin sun DBX on kestänyt?Ja miten Se Orionin esc kestää 3s lipoa ja vettä?Ja kestääkö perusdiffit 3s lipoa,vai oletko lisänny renkaita sinne?

Dbx:ää ei ole mulla enään,kirjoitin virheellisesti aikaisemmin mutta sillon kun oli niin kesti mainiosti! Ja diffit kestää muuten mutta etudiffin lautaspyöriä kannattaa pitää varalla,ne hajoo jos hyppäät ja laskeudut etu pyörille..

Dbx:llä en ajanut talvella,mutta mulla oli viime talvena Drx ve,eli ralliversio.Ja säädin,moottori ja servo kesti,en mä niitä juurikaan suojannut mutta muista puhdistaa hyvin ajon jälkeen!! :) ja tuuletin saattaa kärähtää 3s lipolla kuumalla kelillä mutta tuskin talvella..
EXC125

Juzzima

Elisiis aattelin alottaa RC autoilun. Ei mitään hajuu mikä auto ois hyvä ? Mun budjetilla ei kyl hyvää saa vaik kuinka ettis (100e-alaspäi). Ois kiva saada ees joku sellai mil slaidais hiekal yms... Ehottakaa ''hyvii'' halpoi. Saako muuten ees 100e minkäänlaist kelpoo menopelii ?

Andrimus

Ei millään pahalla,mut satasella saat toimimattoman potaskan. Lopputuloksena itkua ja toteaminen "p*skaharrastus".
Lueskele tätä Fortumia niin saat aikas hyvän kuvan missä mennään.

transewaves

100egel joku rullaava auto käytettynä ja 100egel sähköt hongkongista,siinä on jo ideaa  :wink:
TeamC tr2(monster),Losi MicroT,HbGTE8,DESC410v2
T-Maxx (brushless mod) --->Drunk Maxx