Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

LRP Touring Car Master 2007

Aloittaja TTKoo, 28.04.07 - klo: 16.43

TTKoo

Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

Vesa

Juho voitti kaks ekaa finaalia ja vei kisat!

Onnittelut!

Huippuajo myös Christeriltä ja Sakelta
Roche | Reedy | V-Dezign | Radtec | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC

jarkkom

TC5 rules, oikeesti!! Onnittelut tosiaan!
---

VesaK

#3
Koska en lukeudu kymmeniin aktiivisin kanssakisaajiin eikä minulla ole mitään aihetta olla kateellinen, olen vapaa onnittelemaan maanmiehiäni: ONNEA JUHO JA CHRISTER!!!

Edit: kiroitusvihre

Vesa

eikö saken suoritus ole onnittelujen arvoinen ?
Roche | Reedy | V-Dezign | Radtec | Team Associated | BlackArt | TQ Wire | EuroRC

Mr Cale

Onnittelut hoidetaan luonnollisesti henkilökohtaisesti, mutta pakko hehkuttaa Juhon voiton ja Saken vauhdikkaan "turistilomalta paluun" lisäksi Christerin erinomaista suoritusta! En ole lopputuloksia nähnyt missään, mutta finaalituloksista nopeasti poimittuna näyttäisi sijoitus olevan 5. (?) Taisi olla ensimmäinen tämän luokan onnistuminen oikein isoissa kisoissa!

Ollin tarkempaa raporttia odotellessa...

TTKoo

#6
Onnittelut Juholle, Christerille ja Sakelle

( Sakke merkattu näköjään Swe :huh:    http://www.lrp-electronic.de/tcm2007/Neue_Dateien/Tech%20Chart%20TCM%20Masters_fv.pdf )   

Myös muut suomalaiset ihan hienosti sijoittuneena....Onnittelut heillekin!
http://www.lrp-electronic.de/tcm2007/Neue_Dateien/Overall_Ranking%20LRP%20TCM%202007_fv.pdf  ( 5/6 )

1. Juho
5. Christer
10. Sakke
14. Simo
17. Teemu L.
22. Viljami
35. Teemu R.
37. Sebastian
46. Panu
Elä sie suotta huolehi, kyllä myö keksitään siihe hyvä syykii.

VesaK

Lainaus käyttäjältä: Vesa - 29.04.07 - klo: 21.40
eikö saken suoritus ole onnittelujen arvoinen ?
Saken suoritus oli ilman muuta onnittelujen arvoinen! Miksikö en häntä erikseen maininnut:
Juhon voitto-onnitteluja ei tarvinne perustella. Nuoren Christerin saavutukset kovassa porukassa ovat edelleen ainutlaatuisia - ei tarvinne sitäkään enempää perustella. Nämä kaksi olivat siis ehdottomasti kirkkaimmat tähdet omista kisaajistamme, eikö vain? Siksi heitä onnittelin, heidän suorituksensa olivat poikkeuksellisia.

Sakelle suoritus oli enemmän "jokapäiväistä kauraa" hänen pitkällä urallaan, jossa on saavutettu paljon. Vaikka A-finaalipaikka onkin aina saavutus, Sakelle tämä ei ollut poikkeuksellinen suoritus. Mutta onnittelut siitä huolimatta!

Ja jos joku myös ansaitsee kehuja ja onnitteluja, niin Viljami! Hän näkyy tekevän upeata ja koko ajan paranevaa jälkeä!

Ollessani aktiivisemmin mukana olen aina muistanut isoihin kisoihin osallistuneita poikiamme onnitteluilla tasapuolisesti. Vähän provoileva onnitteluni tällä kertaa oli ihan suoraan piikkiä kaikille, joilla ylpeys estää taipumasta onnitteluihin kaverin menestyksen edessä. Sekä heille joiden ylpeys sallii näiden foorumien seuraamisen mutta ei keskusteluihin osallistumista. He ovat vapaamatkustajia, joita en ole koskaan osannut arvostaa - kirkkovenesoutajia, jotka antavat muiden soutaa :lol: Paljon olisi juttuja kerrottavana...

AAKE K.

Viljamin LRP MASTERS kilpailusta:
Perjantai:
Paikalle saavuttiin perjantaina hyvissä ajoin ja ei muuta kun tavarat pöydälle ja säätämään kaikki kohdalleen, aikaa oli vielä 4 h ensimmäiseen harjoitukseen. Viljami lähti heti ensimmäiseen harjoituserään. Uusilla matoilla se olikin enemmän luistelua. Harjoituksia tuli ajettua 7 kertaa, mikä oli mielestäni hyvä määrä. Rata oli nopea, mutta yllättävän haastava, keskiosuudella oli nopea shikaani, jonka jälkeen täytyi himmata heti seuraavaan mutkaan. Jos ajoit shikaanin lujaa, tulit mutkaan helposti liian vauhdikkaasti tai väärällä linjalla.
Lauantai: 
Lauantaina oli luvassa 3 ajokertaa. Lähdettiin LRP 4.5 t -koneella, mikä oli sopivan tehoinen.
Ensimmäinen alkuerä: muutama kaato katon kautta ympäri, monta monta sekunttia hukkaan, lopputulos oli 21. mikä oli vähän yllättävää, mutta melkein kaikki teki yllävän paljon virheitä.
Toinen alkuerä: rauhallista ajoa, mutta yksi kaato shikaanin jälkeen ja nostajalle töitä ja kerran kaatui pidosta. Sijoitus 19. Ongelmia oli muillakin sillä kokonaissijoitus oli 18. ja nyt alkoi mieli päästä B-finaaliin.
Kolmas alkuerä: Kaikki peliin. Uudet renkaat alle ja 3.5t -kone kiinni. Juuri ennen lähtöä kokeneilta kuskeilta tuli huomautus, että vanhat renkaat alle ja heti. En vaihtanut. Lämmittely kierroksella ei mitään pitoa ja suoraan seinään ja akkusilta lähti juotoksesta. Kolvasin akun ja yhdeksän kierroksen tulos. Opittiin taas jotain, toivottavasti.
Sunnuntai:
Neljäs alkuerä sunnuntaiaamuna: Vanhat renkaat alle ja 3.5 t kone alla edelleen. 4 minuuttia hissuttelua ja sutimista, sitten löytyi ajolinja ja pito kohdalleen ja Viljami ajoi parhaan kierrosaikansa 13,5x. Kymppä tai pari enemmän kuin A-finalistien. Lähtöpaikka C-finaaliin 8 paikalle. Tulos oli paljon parempi kuin uskalsimme odottaa ennen kisaa.
Teimme vain yhden pienen  muutoksen auton säätöihin koko aikana.
Finaali: Vauhti riittäisi eli vain omaa tarkkaa ajoa linjaa (ajolinja oli n 40 cm leveä, sen ulkopuolella ei ollut mitään pitoa ja sotki vielä renkaatkin) pitkin riittää hyvään sijoitukseen. Viljami teki juuri näin, ajoi ajolinjaa pitkin ja odotti, että edellä olevat tekevät virheen yksi kerrallaan. Sitten takaa tuli välillä kaveri metrin päähän, mutta ei päässyt ohi ja aikanaan takana tuleva teki virheen ja Viljami ajoi lopulta toiseksi, finaalivoittajalle pari sekkaa jääneenä.
Tunnelma oli loistava suomalaisten keskuudessa ja neuvoja tuli pyytämättä yli "teami" -rajojen. KIITOS. Näin luodaan nuorille kuskeille mahdollisuuden nousta hitaasti, mutta varmasti lajin huipulle.
Awesomatix-RS5-Traxxas-Team Durango-Nosram-LRP-Sanwa, www.power-racing.net

TeemuR

#9
Yeh

Tulipahan taas käytyä katsomassa isojenpoikien menoa. Omasta kisasta senverran että noh... paremmin kuin viimevuonna, mutta mahdollisuudet c-finaaliin olisi ollut jos viimeisessä alkuerässä hitaampi ei olisi törpöilly edessä jonka seurauksena meni kori sisään... LW korit...
Matot tosiaan ei ollut enään samaa mattoa kuin mitä on ollut laukaassa varikkomattona, mutta nyt linjan ulkopuolella ei ollut röykkyjä vaan hirvittävät määrät pölyä jonka jälkeen auto ei toiminut pariin kierrokseen yhtään, toivottavasti ensivuonna olisi suomi-tyyliset matot  :wink:

Tässä kaikki a-finaalit ladattavissa omalle koneelle: http://copter.threewee.com/stilo/jotain/rc/videot/lrp_-07/ pahoittelen tempoilevaa kuvausta mutta hain enemmän materiaalia tätä varten : http://www.youtube.com/watch?v=kPftxGe8_xs  (Anteeksi Sakelle että nimi on väärin, kopsasin tulokset rc-techistä tuohon enkä tajunnut että sielä oli kirjoitusvirhe, koitan korjata asian parempilaatuiseen versioon)parempilaatuinen versio saatavilla myöskin jossainvälissä
Tamiya - racing factory/ S-Grafix /