Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

tc3:sesta

Aloittaja tc3, 09.03.03 - klo: 09.11

tc3

joo oon ostamassa tota autoo niin voiko joku kertoo
mitä tosta autosta hajoo eniten ja mitä osia kannattaa ostaa heti kun
ostaa auton.kiitos jo etu käteen :)

Maugus

Kannattais varmaan selailla tätä foorumia alaspäin  :)

feenovi

se riippu varmaan myös siitä että minkä paketin valitset jos otat racerin niin siihen jouduu varmaan ostaa aika usein osia...Factorys vaikutus on toistepäin.
täysii

tc3

ostan factory teamin onko muuten hyväauto teijän mielestä

tc3

ja mitä mieltä olette tosta turbomat 4 laturista joka tulee siinä mukana

jjmm

Mulla on toi tc3 team ja se ainakin on hyvä auto, osista en tiedä mitkä hajoo mut tukivarret ainaki.  :oops:  Ja ajoaidosta ja säädöistä  auton toimivuus riippuu, mutta kyl mun mielestä Asso jos mikä kannatta ostaa. 8)   Asso rulez
Team Xray X12 2023

RChullu

eikös ennemmin kannattais ostaa team ja panostaa enemmän toimiviin sähköihin.
Jo legendaariseksi tullut:
ei se toimiva auto vaan siniseksi eleksoidut osat :wink:
http://www.rc-racing.info - Rc-racing 2.0

Otsomaani

Lainaus käyttäjältä: "RChullu"
ei se toimiva auto vaan siniseksi eleksoidut osat :wink:

Mitää!!???
Eihän se toimis kunnolla ilman sinistä eloksointia!! :lol:  :lol:  :lol:

feenovi

Punanen se eloksointi pitää olla :D
täysii

*toba*

nii just punanen on paras koska se on tyttöjen väri ja erittäin sexy =D
Prrr

feenovi

no ei nyt sil lail MUTKU XPRESSIN ON PUNASET LOL :D :D :D :D
täysii

Otsomaani

Lainaus käyttäjältä: "*toba*"se on tyttöjen väri

Hmm, kuinkas vanha sä nyt olitkaan toba? :lol:  :lol:

Vihrea

Feenovi ja muut, YKSI 1 hymiö riittänee :?
Galant VR-4

Matias V

eikä niitä hymiöitä tarvii kovin paljoo lätkii minnekkään.. :lol:  :mrgreen:
"Never argue with an idiot, they bring the conversation down to their level and then win with experience."

tc3

elikkä mitä osia hajoo sanokaa auton omistajat ja vihreä älä vinee koko aikaa

nici

Tukivarret ja teräksiset vanttiruuvit ne eniten taitaa mennä rikix, näin ainakin mulla oli. Titaaniset vantit ei taida mennä yhtä helposti.  Nyt asso vaan makaa laatikon pohjalla kun on Yokomo =)

jarva

Kantsii varmaan ostaa Team versio koska paljoo ei oo eroo, ehkä puuttuu jotain sinieloksoituja osia ja voi olla vähän eri materiaalia alustakin, mutta tuo ei harrastuksen alussa haittaa mitään. Sitäpaitsi Faktory teamissa on törkeän paljon hintaeroa Teamiin, verrattuna suorityskyky eroon. Itselläni kuitenkin on se FT :wink:  ja siinä heikko osa on ainakin tukivarret, ja juuri tänään onnistuin taka-ripustukset hajottamaan. Ja sitten ne sinieloksoidut mutterit eivät aina tahdo pysyä kiinni, jos ei joka akullisen jälkeen muista niitä kiristää. Ja sitten watuttaa kun katoaa kalliita muttereita johonkin mattoviidakkoon, joten nyt ajattelin laittaa siihen tavalliset nylon mutterit ja sinieloksoidut kiinni silloin kun auto seisoo hyllyssä näytillä :).

Huomatkaa vain kaksi hymiötä ja viesti oli sentään noin pitkä.

Gonzo

Turbomat 4:stä:

Mulla on sellanenen, viime kesän ainoana, nykyisin kakkoslaturina.
Valepiikkauksia jonkin verran, mutta muuten hintaansa nähden (noin 40 egee) ihan kelpo laturi. Lämpenee aika reilusti, jossain 2001-2002 Pienoismalli lehdessä oli testissä.

Timppa
Timppa

Vihrea

Mullaki on ollu kyseinen turbomat 4. "heh" Lämpenee aika reilusti, plz pöytään jäi musta jälki rupes vähä haisemaanki, ku tykkäs laturi käydä vähä kuumana.

PS. kun olen ladannut autosta sillä sillo joskus niin ei se autossa kuumentunu... :|
Galant VR-4

Teemu L

Lainaaja siinä heikko osa on ainakin tukivarret, ja juuri tänään onnistuin taka-ripustukset hajottamaan

Ajotaito, ajotaito!  :mrgreen:

Tepsu

Lainaus käyttäjältä: "TeMe The RC man"
Lainaaja siinä heikko osa on ainakin tukivarret, ja juuri tänään onnistuin taka-ripustukset hajottamaan

Ajotaito, ajotaito!  :mrgreen:

Täydellinen Kommentti...  Ei ole ainakaan minun assoni ihan hirveästi hajonnu, pari pientä mutta ei mitään isompaa. Noi ripustukset tuntuu kyllä aika heikoilta :? . Mutta onhan ASSOT sentään laatu kamaa ja varaosa palvelu toimii (ainakin medän kerhossa) :wink: . Mun turbomat on mustana läjänä tossa pöydällä. :cry:   (haluaisko joku ostaa?)
Mielummin nopea ja köyhä, kuin rikas ja hidas..