Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

LAHDESSA KOKOONTUMINEN

Aloittaja drive100, 05.05.07 - klo: 14.16

drive100

Itse en taida huomenna päästä, kun täytyy autoja huoltaa.Moottorin vaihtoa... :grin:
Ensi viikolla varmaan taas ajellaan.
xray ja tamiya mini cooper sekä muuta kivaa.

markus11

Minä voisin tulla mutta luultavasti ilman autoa koska en saa kyytiä :cry:.
HongNor X2-CRT/O.S.28 - Futaba 3PM 2.4GHz - Mini-Rave

pylvis

tänään en pääse ajamaan

markus11

Näillänäkymin saisin oman revon jo huomenna :grin:. Sisäänajon voisi hoitaakin samantien että pääsisi vaikka ylihuomenna ajelemaan. Olisiko yhtään vinkkejä että miten sisäänajo pitäisi hoitaa, kun ensimmäinen polttis on kyseessä.

pylvis

Lainaus käyttäjältä: markus11 - 26.08.07 - klo: 18.39
Näillänäkymin saisin oman revon jo huomenna :grin:. Sisäänajon voisi hoitaakin samantien että pääsisi vaikka ylihuomenna ajelemaan. Olisiko yhtään vinkkejä että miten sisäänajo pitäisi hoitaa, kun ensimmäinen polttis on kyseessä.

revon manuaalissa on hyvät ohjeet siihen , nnitä kannattaa noudattaa

markus11

markus11

Olisiko ylihuomenna kukaan radalle tulossa viiden aikoihin?

bume

Mä tulen sit radalle ku mulla on uusi auto.

drive100

Menikö hellfire tilaukseen  :grin:

markus11

Revo makso hobbypointis 738e! Tilasin just äsken Sabest Revo 3,3+polttoaine+ vara hehkutulppa=602e + matkahuolto rahti.

markus11

Olisiko ylihuomenna radalle menijöitä. Huomenna saa uuden auton ja sisäänajon voi hoitaa heti, niin pääsisi jo torstaina radalle.

drive100

Tulossa ollaan mikäli ei sada vettä  :roll:
Mihinkä aikaan olisi ajot ?

pylvis

Lainaus käyttäjältä: drive100 - 28.08.07 - klo: 17.24
Tulossa ollaan mikäli ei sada vettä  :roll:
Mihinkä aikaan olisi ajot ?

voisin kans tulla ajamaan vähäset löpöt pois et saa ostaa lisää

markus11

Luultavasti joskus klo17 jälkeen, koska kyyti järjestyy heti ruoan jälkeen. Eli jos ei sada niin raviradalle matkamme käy :grin:. HUOM. Siis torstaina.

Narmer

Ostin hehkulaitteen T-Maxx :iin. Kyllä käynnistyy nyt helposti. Kävin just radalla kokeilemassa, mutta kun alkoi satamaan piti tulla pois.

markus11

Siel tais olla joku sunnistus juttu. Sisäänajo on nyt tehty ja moottori pitäs säätää. Millon seuraavankerran radalle? :afro:

markus11

Oikean puolen ala-etutukivarsi hajonnut jo :grin:. Vara osat jo tilauksessa ja Lauantaina pitäisi tulla :afro:.

drive100

Lainaus käyttäjältä: markus11 - 30.08.07 - klo: 20.58
Oikean puolen ala-etutukivarsi hajonnut jo :grin:. Vara osat jo tilauksessa ja Lauantaina pitäisi tulla :afro:.

Aika varovainen sisäänajo  :grin:

bmwe21

Lainaus käyttäjältä: drive100 - 30.08.07 - klo: 22.26
Lainaus käyttäjältä: markus11 - 30.08.07 - klo: 20.58

Aika varovainen sisäänajo  :grin:

Joo samaa mieltä, kun on näny, mitä pylviksen revo on kestäny :grin:
Savageismi on sairaus! Potilaalle heti typpioksiduulia...
"On the eight day God raised boost"

drive100

Lainaus käyttäjältä: markus11 - 30.08.07 - klo: 19.00
Siel tais olla joku sunnistus juttu. Sisäänajo on nyt tehty ja moottori pitäs säätää. Millon seuraavankerran radalle? :afro:

Miten ois huomenna ajelu päivä ? :azn:

pylvis

Lainaus käyttäjältä: drive100 - 31.08.07 - klo: 09.52

vois vaikka onnistua jos ei sada vettä  , mihin aikaan ?

markus11

kyllä se oli jo kahdeksas tankki menossa kun osui sopivasti maalin tolppaan :roll:. Ja itse en tietenkään pääse koska ei ole varaosia

drive100

Lainaus käyttäjältä: pylvis - 31.08.07 - klo: 11.21

Miten olis klo 12:00 ...

_inferno-st_

teen ehkä oman radan meijän pellolle, jos saan isältäni luvan(vain syksyn ajaksi) mutta ei nuolasta ennen kun tipahtaa :smiley:
INFERNO ST  RULEZ

bume

Hyvä homma jos olis omaa maata, mihin tehä rata. Käytiin tänää taas kysymässä rata hommaa ei prkl... onnistu mikään! Taidan laittaa polttiskamat myyntiin ja ruveta sivusta katsojaksi  :undecided:

_inferno-st_

pitäähän niittenki jossai vaihees luovuttaa ja tehä rata

:shock:
INFERNO ST  RULEZ

pylvis

Lainaus käyttäjältä: bume - 31.08.07 - klo: 17.32
Hyvä homma jos olis omaa maata, mihin tehä rata. Käytiin tänää taas kysymässä rata hommaa ei prkl... onnistu mikään! Taidan laittaa polttiskamat myyntiin ja ruveta sivusta katsojaksi  :undecided:

joo o , minä taidan kohta ostaa polttis kopterin ja ruveta pörräävään valittajien ikkunan vieressä 24/7

pylvis

Lainaus käyttäjältä: drive100 - 31.08.07 - klo: 16.02
Lainaus käyttäjältä: pylvis - 31.08.07 - klo: 11.21

Miten olis klo 12:00 ...

no mikä ettei

Narmer

Itse en pääse tulemaan huomenna paikalle, koska menen Lavangon radalle. Tosin autoakaan ei enään ole, koska sain myytyä T-Maxxin.
Olen miettinyt ostanko Hobao Hyper 8 :n vai HB Lightning 10GT :n. Kumpi kannattaisi ostaa?

pylvis

Lainaus käyttäjältä: Narmer - 31.08.07 - klo: 19.28
Itse en pääse tulemaan huomenna paikalle, koska menen Lavangon radalle. Tosin autoakaan ei enään ole, koska sain myytyä T-Maxxin.
Olen miettinyt ostanko Hobao Hyper 8 :n vai HB Lightning 10GT :n. Kumpi kannattaisi ostaa?

riippuu kuinka paljon on varaa siottaa , HB Lightning 10GT on melko edullinen mut halpuus kostaantuu jossain vaiheessa , hoboa hyper 8 on varmasti laadukkaampi ja tietenkin kalliimpi , noista kahdesta ei oo kokemusta kuin tosta HB Lighting:stä jonka olet nähnykkin