Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Mitä mä teen ???!!

Aloittaja r_shadowis, 23.05.07 - klo: 21.06

r_shadowis

Mä ostin muutama päivä tässä sitten Traxxasin ´´Nitro Vee``- veneen ja se sammuu koko ajan ku mä käynnistän sen moottorin säädöt on ihan päin jotain ... Vene saa liikaa ilmaa tai liian vähän ilmaa mitä mun kantsis tehä ??  Ostaa ilmanputsari ?  :undecided: :huh:
Nii ja mullahan ei oo ohjekirjaa, koska ostin tän veneen käytettynä.   :undecided:

miksalo

lue ohjekirja ja säädä moottori sen mukaan.... :afro:
#ARRMA TYPHON# #VXR-8# #NOVAROSSI# #V-ONE-RRR#  #FUTABA#
PITÄÄ OLLA C8       ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

Juhanu

Lainaus käyttäjältä: r_shadowis - 23.05.07 - klo: 21.06
Mä ostin muutama päivä tässä sitten Traxxasin ´´Nitro Vee``- veneen ja se sammuu koko ajan ku mä käynnistän sen moottorin säädöt on ihan päin jotain ... Vene saa liikaa ilmaa tai liian vähän ilmaa mitä mun kantsis tehä ??  Ostaa ilmanputsari ?  :undecided: :huh:

Kannattaa säätää ohjeiden mukaan. Siinä juurine säädöt jotka sen moottorin käynnissä pysymiseen tarvitaan...

r_shadowis

Katokku ei oo ohjekirjaa  :undecided:

Hotti

Voi ristus.

Ilmeisesti pääset nettiin?  :cheesy:

Käy tulostamassa manuaali traxxasin sivulta.
-Team lapsena liian vähän leluja-

Boltsi

LRP Shark Monster + Li-Po + Futaba 2.4GHz
Tamiya Durga DB01 + Futaba 2.4GHz

r_shadowis

hehe  :roll:  Oon kyl oikeesti yrittäny ettii... mut kiitti nyt kumminki :DD

Juhanu

Lainaus käyttäjältä: r_shadowis - 24.05.07 - klo: 14.36
Katokku ei oo ohjekirjaa  :undecided:

No tuo muuttaa paljon mutta onneksi netistä löytää tuohonkin ongelmaan ratkaisun.
Kiitos sen joka internetin keksinyt :grin: :grin:

r_shadowis