Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Turun seudulta monsterikuskeja

Aloittaja ballu, 24.05.07 - klo: 18.17

ballu

Ajattelin tehdä uudean threadin, kun vanha kävi turhan pitkäksi  :smiley:
Tänne tosiaan mahdollisia ajopaikkoja ja kokoontumisia sitten
ylipäätänsä kaikille off-roadista kiinnostuneille siis, ei tarvitse olla välttämättä monsteri

oma savage X saapui vihdoin 9 viikon odottelun jälkeen towerista niin pääsee kanssa sitten ajelemaan

CCB

Helmee ....joo kertokaa ihmeessä missä voi monsulla ajella niin jos joskus tulisin itsekkin ulkoiluttamaan omaa savagea=).
Ja en itse välttämättä uskalla mennä sinne ilpoisten vanhaan kaatopaikkaan kun viimeksi olin siellä niin nuo hurtta immeiset katteli vähä oudosti, joten annetaan heidän leikkiä siellä=)
Respekt mai autorataa!!![Savage 2.5& X ss]

ballu

kävin siellä luolavuoren vesitornin viereisen mäen alapuolella ja siellä on jonkinlainen hyppyrirata  smiley
aika tiuhassa oli kyllä hyppyrit, onkohan tuo tehty bmx-käyttöön

ballu

tsekkasin luolavuoren lähempää, paikalla oli tosi hyvänkokoisia hyppyreitä ja pari ränniäkin jopa  :cheesy:
itse olen menossa ensi la/su ajelemaan jos säät sallii

CCB

Maukkaaltahan tuo paikka näyttää. Itse olen veljen ja kihlatun kannssa menossa nyt lauantaina 2.6 jonnekkin pöin turkua ehkä jopa luolavuorelle.

Tosin voi jäädä lyhyeeksi jos en omaa savagea saa kuntoon(dogbone tipahti edestä ja ylätukivarren paikallapitävä metalli tappi, maukas ylläri oli kyllä mutta asiasta enempi toisessa topikissa)

ballu

tänää ois tarkoitus tuonne luolavuoreen mennä

jaan

Asun ihan lähellä peltolan puolella (Ajaen ei tankillistakaan)ja olen siellä kanssa päristellyt. En ole noista koira ihmisistä murhetta kantanut. Tarvii ensiviikolla sopii joku ilta niin olen messissä..

ballu

juu, katotaan jos saatais jk powerin doubletrouble mukaan  :wink:

ballu

olisko sunnuntai/maanantai mitään   :huh:

jaan

Melkein olisi maanantai hyvä kun päivystän jussin. Töistä pääsen maanantaina joskus 15.30 jälkeen, ehkä?. Pamautan maanantaina viestiä tänne heti kun tiedän pääsenkö järkevään aikaan töistä pois.

M.V.

Tässä voisi itsekin koittaa sovittaa luitani joskus mukaan. kunhan saan hommattua revoon uuden motin...onko porukassa muuten säätötaitoista immeistä? :shock:
I did my time

ballu

kaikki varmaan osaa perussäädöt, en tiedä mitä tarkoitat  :huh:
käyn varmaan tänään testaamassa miten uudet diffit pelittää ennen pulloon tarttumista, niin on maanantaiksi auto kunnossa  :evil:

M.V.

Lähinnä koneen säätämistä hyväksi, kun tuohon tulevaan revoon tarvitsee ostaa jokin tehokas, mutta halpa pata :cheesy: ja tämä ois kiikarissa http://www.hobbylinna.fi/kauppa/view_product.php?product=NO94211  :huh:
I did my time

ballu

tätä on kehuttu paljon
axial .32

ballu

impparin touringradan lähelle joku on dumpannut pari rekkalastillista hiekkaa, ja siellä on jo nyt kourallinen tosi hienoja hyppyreitä savagelle, nopeita matalia ja pari korkeampaa

huomenna ja ylihuomenna sinne ehdottomasti  :smiley: pitäisi hommata vielä lapio jostain että saisi viimeistellä ne

JK Power

Mihin aikaan oot menossa?  :tongue:

:mrgreen:
What the Hell! Who put that rock there!

ballu

mennääk tänää kolmelta, näköjää ois vähän mutaaki  :wink:
imppariin siis

JK Power

Joo o.

Sadetta piti. Kävin joskus kahden maissa ja silloin sato. En jääny ajamaan.

ballu

vois huomennakin mennä johoki kun ei mitää hajonnu  :cool: siis ma

M.V.

onko jotkut käyny ajelemassa driftiä tuolla forum marinumin takana? siellä joku liikennepuiston tyylinen rata...
I did my time

ballu

tosiaan turussa kun tuntuu olevan reilusti off-road kuskeja niin miten olisi ensi viikonloppuna ajot vaikka täällä?
ajankohta vähän sen mukaan miten löytyy kiinnostusta jos löytyy  :tongue:

ballu

itse olen sunnuntaina menossa, mikäli säätiedotuksia on uskominen pitäisi olla 20 astetta ja pilveä

JK Power

Umm. Lähen mukaan jos sopii. Ilmoittele vielä ajankohdasta lisää sittemmin.

jarppi

Täältä vois kanssa yksi,
savagisti lähteä peesiin...

Jos tollasella e-savalla nyt kehtaa lähteä...

ballu

joo kaikki mukaan vaan, menen töihin illaksi, mutta päivä on vapaa  :smiley:
toivottavasti tekemäni ajo-ohje on tarpeeksi selkeä  :wink:

M.V.

jos turuus asuu niin EI voi olla tietämättä mestaa...ootteko ruskon montuilla poikennut?
I did my time

ballu

Lainaus käyttäjältä: M.V. - 29.06.07 - klo: 19.47
jos turuus asuu niin EI voi olla tietämättä mestaa...ootteko ruskon montuilla poikennut?

nevähöörd, onko kuvia?  :tongue:

sääennuste muuttui sunnuntaiksi, mukamas sadetta  :embarrassed:
jos ei sunnuntaina niin sitten maanantaina ajelemaan

M.V.

ei ole kuvia ruskon montuilta :sad: mutta kun tuosta ajaa länsikeskuksen citarista nättinummeen päin. niin sitä vaan suoraan, niin kauan kunnes alkaa vasemmallapuolen näyttää siltä että tuolla sitä monttua on..(u know :lol:) hyvä maamerkki olisi pari, kolme kilsaa ennen mestaa, niin on oikealla K-Rauta. tulisin näyttään mutta ei nuo autot jaksa mua kantaa :shock:
I did my time

CCB

ELsi mihin jengi o menos ja koska .. itse olen menossa varmaan huomenna luolavuoreen jos ei sada =)

ballu

noniin, mennäänkö huomenna (sunnuntai) vaikka kahdelta tuonne luolavuoreen?  :shocked: