Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

miksei se käy

Aloittaja heltzu, 27.06.07 - klo: 15.50

heltzu

voisko joku kerto mulle miksei savage lähe käyntiin,ustin vähän käytetyn savage 25 ekaks autox
  ja lähti hyvin käyntiin ja ajeltiin tankillinen 20% kasoo ja tankkasin 10% kasoo
  ja hörähti käyntiin ja sammu eikä sen jälkeen enään käyntiin veto naru poikki ja v...tus
  ankara, joku neuvo vaihda hehku minä vaihdoin, korjasin vetonarun kaikki piti olla ok
  auto ei käy lupaa vaan ja veto naru poikki taas potkitaan kaikkea mikä liikkuu kiukussaan.
  neuvokaa mua onko vika bensassa

CluBBaH

No kannattaa varmaan koittaa sillä aikasemmalla "bensalla" . Ja varmaan vaihdoit tulpan etkä hehkua ?
XRAY 808 2009 Spec |

heltzu

joo tulpan vaihdoin

Duster1

Ja säädöt on eri, koska eri polttoaine.
Axial SCX 10 TR

heltzu

joo säädöt on varmaan erit mut auto ei lähe käyntiin et voi säätää
onko toi bensan rossa määrä kuin tarkka tollasessa autossa, tää auto
on mun eka polttis ja mä en tiedä noista muun kun perus asiat

Nikke92

Traxxas Revo 2.5

Habaku

Kato neulojen asennot ja pikkasen väännät vaikka ensin pääneulaa auki, jos lupailukin loppu, niin toiseen suuntaan.
Jos kerran lupaa, niin ei se kaukana oo, et lähtee käyntiin.
Ja tosiaan toi löpö puoli kannattaa kans laittaa kuntoon pikaisesti.
Hong Nor x2 pro etruggy , KM X2

Jasse

Lainaus käyttäjältä: Nikke92 - 27.06.07 - klo: 16.24
Hommaa sitä 20% polttoainetta, esim. byronia sabesta. http://www.sabe.fi/hobby/index.php?prodid=22851&grpid=2404

Mä luulen kans et, ei oo fuilissa tarpeex paukkuja. Itse käyttäisin esim. 25% byroni, toisaalta sitä joudun muutenkin ostaan tohon reiskaan.
Luulen että, jos saat edes saat käymään tuolla 10% sopalla, ei ole juurikaan mairittelevat tehot koneessa.
Hobbylinna-Hot Bodies D8-Hpi Cyber10B-RC Sabe-O´Donnell-Volvo V40-Fiat Ducato 2,5D
Pink Bunny RacingEi taidolla, vaan tunteella. www.jasse.fi

HVoltage

Nitromäärän pudotessa noinkin paljon on konetta säädettävä laihemmalle. Itse en tosin käyttäisi alle 16% nitrosoppaa autokäytössä mutta kyllä sen pitäisi tuollakin toimia.
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

heltzu

just koitetetiin auton neuloja säättää taas mut se ei käy
tänään saan 20% kasoo ja uuden tulpan. huomasin just et taitaa olla
vääränlainen tulppa vaihdoin hajoneen kasin kolmesen tulpaan silloin
kun tuli käymis ongelmii.

Mika R

ei se siitä ole kiinni. kyllä se käynnistyy millä tahansa tulpalla, eria miten se sit käy

ST

Saakos mistään 16 byronii?

miksalo

eikös sitä sabessa ole???
#ARRMA TYPHON# #VXR-8# #NOVAROSSI# #V-ONE-RRR#  #FUTABA#
PITÄÄ OLLA C8       ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

Nikke92

Ei näytä olevan ainakaan saben sivuilla.
Traxxas Revo 2.5

Mika R

se on eri asia. Sabessa on tietääkseni. Soita sinne

heltzu

kyllä se rupes 20% kasolla kukkuu nyt auto säätöihin ja rähinöihin