Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Moottorin py?ritt?minen v??r??n suuntaan

Aloittaja Ragnar, 17.07.07 - klo: 15.53

Ragnar

Onkos se kauheen vakavaa jos konettaa py?ritt?? v??r??n suuntaan.? Voiko moottori vaurioitua siit?.?

Mika R

Jasse

Lainaus käyttäjältä: Mika R - 17.07.07 - klo: 16.28
Ei. Se voi jopa käydä :)

Ja vaihtaa käynti suuntaakin ihan lennosta, näinkin on käynyt. Startboxin päällä pyöri kuten pitää, mutta kun pudotti auton radalle, se pentele lähti peruuttamaan.  :roll:

P.S Mika, ei ollut omani.
Hobbylinna-Hot Bodies D8-Hpi Cyber10B-RC Sabe-O´Donnell-Volvo V40-Fiat Ducato 2,5D
Pink Bunny RacingEi taidolla, vaan tunteella. www.jasse.fi

Ragnar

niin se kävi.. olin laittanu johdot väärinpäin akkuun kiinni ja ihmettelin et mikä perhana on ku ei meinaa käynnistyä.. no annoin tietenkin kaasua radiosta ja sain sen käymään jotenkin. sitten kun nostin sen maahan niin perhana se ampas mun jalkojen välisti suoraan auton alle. no kaikkee sattuu   :cool:

mikko93

Mulla kävin kerran niin että, kun vedin vetostartista nii se lähti käyntiin väärään suuntaan ;D Oli aika vaikia ohjata  :grin: