Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Savage ongelmia.

Aloittaja NX-savage, 30.07.07 - klo: 12.34

NX-savage

mitä bensaa kannattaa käyttää savage25 kun ite oon ostanu 15% ja ohje kirjas lukee 20-25% nii käykö se paremmin tolla 20-25%? :p
HPI Savage 25

tapsa92

Joo, siis kyllähän tohon Savageen 15% polttoainekkin käy tietenkin, kunhan ei ole Cool-Poweria tai helikopteri polttoainetta. Ite käyttäsin kyllä 20-25% koska voi lisätä hieman nopeutta vaikkapa.
- Tapsa

savage23

Morgan SideWinder 20% Taitaa olla paras vaihto ehto..
Rc18t FT
Futaba Savage x

tapsa92

Lainaus käyttäjältä: savage23 - 30.07.07 - klo: 12.37
Morgan SideWinder 20% Taitaa olla paras vaihto ehto..
Miten niin paras ? Onhan se hyvää mutta vähintään yhtä hyviä polttoaineita on esim. Byronit ja Power Save Racing polttoaineet myöskin.
- Tapsa

NX-savage

mää aattelin sitä monsteri bensaa mitä mieltä siitä ? :mrgreen:
HPI Savage 25

NX-savage

mitä tossa cool powerissa on ku mulla on sitä :grin: :huh:
HPI Savage 25

Täikampa

Olen kuullut, että cool power vahingoittaa moottoria ja rikkoo jopa sen!

Täikampa

Koska se taitaa olla helikoptereille, vaikka jotkut myyjät sitä saattavatkin suositella!

JupeR

Siinä o pelkkää synteettistä eikä yhtään risiiniöljyä toisin ku Byrönissa ja SideWinderissäki tais olla. Jotai 16-25% on hyvä.
Mahotonta meininkiä..!
M:NANO DRAGON,Kysy YV!

Jerry.T

Ja tämänkin keskustelun olisi hyvin voinut käydä savage topicissa niin ei tulisi niin tolkuttomasti näitä turhia topicceja. :wink:
FG baja, Protech yada st

Revolt

Samaa mieltä. pidetään foorumi selkeänä ja helposti selattavana. :police:

NX-savage

mulla se on ihan toiminu toi cool power mutta pitää ostaa seuraavalla kerralla jotain 20-25% pensaa :undecided:
HPI Savage 25