Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Moottori vaihtaa suuntaa kesken käynnin

Aloittaja leksi, 01.08.07 - klo: 19.35

leksi

ELi ongelman nimi olisi sellainen, että gxr28 vaihtaa suuntaa kesken kaiken. Kuulostaa siltä että se sammuu, mutta sitten se vaihtaakin pyörimis suuntaa. ´Mistä lähteä vikaa etsimään?
Koysho inferno st us
Kyosho mini inferno st Kyosho infero tr 15 stadium force

Jerry.T

hahhah sehän on kuin joidenkin moottorikelkkojen pakki konsanaan :grin: Tapahtuuko ihan kesken ajon vai kun auto käy esim. tyhjä käynnillä?
FG baja, Protech yada st

leksi

Siis tyhjää käy ihan normaalisti, mutta kun annat edes hivenen kaasua niin suunta ottaa ja vaihtuu  :grin:. Menee itsellä hiukka yli ymmärryksen :laugh:.
Koysho inferno st us

pylvis

mitä polttoainetta käytät ja onko kantta laskettu / tulpasta prikka poistettu eli puristuksia nostettu ?

leksi

Sidewinder 16% ja ei oo prikkoja poistettu mistään.
Koysho inferno st us

solar4

Ylikuuma tulppa voi olla yksi syy. Ossin RG:n olen saanut sisäänajossa tekemään samaa, pykälää viileämmällä tulpalla toimi ongelmitta.
Little to win, nothing to lose
SD/GT

svart

poltoaine syyttyy liian aikaisin koneessa on se perimmäinen syy. (sytys ennkko aika metässä :mrgreen:) oli pakko :p
No vitsit vitsinä mutta syy on toi liian aikainen syttyminen
B4 ft, SCX-10, Ten-SCTE

Juhanu

Onkos tuossa vakio tulppa. Luulen että kylmempi tulppa vois auttaa...

duffer

Myös minun gxr28 teki samaa 16% polttoaineella. Vaihdoin 20%:seen ja se loppu siihen. motti toimii nyt muutenkin huippu hyvin  :grin:

leksi

Itselläkin tuota 16% fuilia. Täytyypi sitten varmaan kokeilla 20% jos sillä sitten toimis :grin:.
Koysho inferno st us

Hylky

joo oli sama vika aikoinaan.. kone taitaa sulla olla suht uusi? se on kato ne puristukset ku antaa takapakkia just siinä stumppihetkellä :wink:

ihan normaalia tolla koneella.. mut ajan kanssa loppuu kokonaan pelleilemästä
Kyosho Infero 7.5 US Sports II

leksi

On niin uusi ettei ole vielä etes loppuunasti sisäänajettu  :smiley:.
Koysho inferno st us