Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Risut & ruusut

Aloittaja copter, 04.08.07 - klo: 22.12

hth1

Isot Ruusut ostajalle Morroo .Nopeasti "kätellyt kaupat"  ja maksu oli heti tilillä. Suosittelen  :grin:
TAMIYA, MARUI JA TRAXXAS

Morroo

Samoin ruusut hth1, oli kyllä nopeasti tehty kaupat! Nopeasti vastattu viesteihin!

hth1

Ruusut ostajalle TAlho. Nopea haku ja maksu, Suosittelen :laugh:
TAMIYA, MARUI JA TRAXXAS

Danne02

ISOT ruusut hth1:lle ( taas  :wink:).
Aina helppo suijuittaa kauppoja hänen kanssa ja nopea maksu!

/Danne

hth1

Kiitos samoin taas Danne02  :laugh:

Lainaus käyttäjältä: Danne02 - 24.08.16 - klo: 21.51
ISOT ruusut hth1:lle ( taas  :wink:).
Aina helppo suijuittaa kauppoja hänen kanssa ja nopea maksu!

/Danne
TAMIYA, MARUI JA TRAXXAS

hth1

Ruusut nopealle ostajalle jaskaman. Rahat oli heti tilillä :laugh:
TAMIYA, MARUI JA TRAXXAS

Anttiaho

Risuja:

Ostin käyttäjältä Danne02 käytetyn mini z auton, joka on ajokelvoton. Toinen takarengas on yritetty korjata kuumaaliimalla siinä onnistumatta, joten autolla ei pysty ajamaan suoraan. Myös radio linkissä on jotain vialla. Tiedän ostaneeni käytetyn, mutta se myytiin minulle " hyvässä kunnossa" olevana. Yritin saada kaupat peruttua, mutta tämä ei käynyt joten hävisin kaupassa hieman yli 40e puhdasta rahaa. Ei rehellistä kaupankäyntiä.

glaxxo

rai rai danne02

transewaves

Juu,ei ole rehti kauppa mies.
Pienessä ajassa varmaan jo 5 vihaista ostajaa ei voi olla sattumaa.
TeamC tr2(monster),Losi MicroT,HbGTE8,DESC410v2
T-Maxx (brushless mod) --->Drunk Maxx

Danne02

Moi kaikille!

En myy uutta tavaraa ja siks en pysty takuuta antaa ja siks mulla on edulliset hinnat.... kirjoitan aina ilmoituksessa jos olen huomannut vikoja! On tapahtunut muutama kertaa kun en ole huomannut joku pientä vikaa ja tarjoan silloin aina pieni hyvitys jos se on järkevä vika!

Olen rehti mies, EN OLE HUJARI!! Olen tehnyt paljon onnistuita kauppoja! :smiley:

Hyvää syksyä kaikille!!

/Danne

jesse112

Danne02 puskallinen ruusuja tavarat olivat parempia mitä piti olla.

Kiitoksia kaupoista Taas.
Trx E-Maxx Toro, Kyosho Fazer Ve, Axial scx10 dingo, axial scx10 sherokee.

Danne02

Ruusut myös Jesse112:lle !  :grin:

AaPee78

Parempi myöhään kuin ei milloinkaan. pikimoolssille ruusut kaupoista, tavara oli mitä piti!

A-P
Iha kivaa, vaik ei osaakkaan.

AaPee78

Ruusuja atsille kaupoista, sain mitä olin ostanutkin.

A-P
Iha kivaa, vaik ei osaakkaan.

Nikkolauda

Ruusut Hornet76:lle. Kaupat sujui nopeasti ja luotettavasti. Postikulujen suuruus yllätti, mutta tuotteet itsessään oli sitä mitä pitikin.

Kiitos!

ylikar-h

Niemiikko +++
Auto parempi kuin oletin

neebo

Ruusut käyttäjille mordokai ja Miko

Nopeat kaupat, hommat toimii  :smiley:

pintakaasu

Kiitokset ja kehut kaupoista Tony_L:lle! :azn:
No Trends, No Fun, No Mercy, No Compromise...
      *** Make 12 Track Great Again !!! ***

mordokai

Ruusuja Neebo:lle ja T.S:lle

Micco

Ruusuja JoniH.lle,
sitä tuli mistä oli puhetta, nopeaa ja helppoa kaupankäyntiä.
SCX10 LandCruiser40, 1/5 FS Buggy, HSP"Drifting", Douglas SBD-6 lentsikka, AX10TCS projekti, Kyosho LandMax2, Pari 1/4rallycross projektia, Toyota RockCrawler III, Axial BWD whiplash foffi, Robbe vene

Nudde

No niin, paljon olen täältä ostanut ja kaikki mennyt hyvin, mutta nyt nimimerkki: BawDuwHie möi kaverin autoa, joka sitten oli ajettu rikki ennen kuin ehtivät sen toimittaa, kiinni ei saa ja rahoja on luvattu maksaa takaisin jo kauan sitten. Nimimerkki ei halunnut tänne mustamaalausta mutta kun ei ota yhteyttä eikä rahoja kuulu niin on syytä kertoa muillekin, hänellä on myös myynnissä muuta, olisin hieman varuillaan jos olisin ostamassa jotain, tai suoraan sanoen en tekisi kauppoja kyseisen nimimerkin kanssa.
Traxxas X-maxx, Summit 1/10, E-maxx, Stampede 4x4, Rally 1/10, 2 kpl , e-revo 1/16 2 kpl, Summit 1/16, Bandit. Axial Exo, Yeti, ja SCX10 2 kpl.

pylvis

Lainaus käyttäjältä: Nudde - 21.10.16 - klo: 14.12
No niin, paljon olen täältä ostanut ja kaikki mennyt hyvin, mutta nyt nimimerkki: BawDuwHie möi kaverin autoa, joka sitten oli ajettu rikki ennen kuin ehtivät sen toimittaa, kiinni ei saa ja rahoja on luvattu maksaa takaisin jo kauan sitten. Nimimerkki ei halunnut tänne mustamaalausta mutta kun ei ota yhteyttä eikä rahoja kuulu niin on syytä kertoa muillekin, hänellä on myös myynnissä muuta, olisin hieman varuillaan jos olisin ostamassa jotain, tai suoraan sanoen en tekisi kauppoja kyseisen nimimerkin kanssa.

Ja kannattaa olla yhteydessa poliisiin, niin on paremmat mahdollisuudet saada rahat takasin, tossa haiskahtaa petos.

ylikar-h

Matti Hämäläinen :roll: Kaustiselta myy muuten myös samanlaista autoa Nettimarkkinassa, kuin tämä BawDuwHie... :wink:

ylikar-h

Lainaus käyttäjältä: Nudde - 21.10.16 - klo: 14.12

Minusta vähän tuntuu, että tämä paikkakunta "Kauhava" tuntuu jotenkin tutulta, liekö siellä joku "toinen kaveri" :roll:  aikaisemmin,  eri nimimerkillä  :wink:,  harrastanut samanlaista toimintaa  , mutta tämä siis vain oletus..??

majempaa

Älkää ny koko Kauhavaa tuupakko boikottiin

JoniH

Lainaus käyttäjältä: Micco - 20.10.16 - klo: 18.35
Ruusuja JoniH.lle,
sitä tuli mistä oli puhetta, nopeaa ja helppoa kaupankäyntiä.

Kiitos samoin :)

molmol

joo no voisin tässä minäkin mainita vähän tuosta BawDuwHie nimimerkistä. tehtiin kaupat autosta jota tarjosi minulle koska minulla osto ilmoitus 9.10-16. maksoin postit ja kaverin piti pistää auto tulemaan seuraavana päivänä eli 10.10. ei ole autoa näkynyt eikä kuulunut enkä ole myöskään saanut kyseiseen myyjään yhteyttä. nettimarkkinas myynti ilmoitus myös eikä sitäkään kautte ole vastausta kuulunut. alkaa vaan vaikuttaa pikku hiljaa jonkin moiselta huijaukselta tämä minunkin tapaus.

hamietti

BawDuwHie olen tavannut tämän myyjä/ostaja henkilökohtaisesti tehtiinkaupat henkilökohtaisesti kasvotusten möin auton ja vaihossa tuli auto joka oli aika heikkokuntoinen ja perässä ois pitänyt tulla iskarit joita ei ole kuulunut vieläkään henkilö ei anna osotetta kaupankäynnissä ja puhelimeen ei vastaa hän itse ennenkä tuli hakemaan auton kehottaisin jättämään kaupat tekemättä tämän henkilön kanssa ikää miehellä noin 30 haki auton 250km päästä omien sanojen mukaan   
Teamc rakennettu Buggy 1:8 teamc truggy 1:8
jg buggy 1:8

iippo777

Bawduwhie bännätty toistaiseksi.

Liikaa epäselvyyksiä.

pintakaasu

Mairue ja Maukkadamngood: Kiitokset asiallisista kaupoista! +++++++++++++
No Trends, No Fun, No Mercy, No Compromise...
      *** Make 12 Track Great Again !!! ***