Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Keski-Suomen Harrastajat

Aloittaja Rc-Poika, 24.03.03 - klo: 14.29

Rc-Poika

Heräsi kysymys että onko todellakin niin että Keski-Suomessa ei harrastajia paljon ole? Kun en nyt tunne Keski-Suomesta kuin 5 harrastajaa vaikka noita olen yrittänyt etsiä.  Eli jos olisi täällä lähistöllä harrastajia niin olisi ihan mukava jos tänne huikkaisitte ja jos löytyy Mini-Z heppuja Keski-Suomesta niin tänne Petäjävedelle olisi kesällä tulossa kiinteä rata ja ajajia tarvitaan kipeästi lisää.
// Niklas " jokipoika " Jokinen

Mr Cale

No ainakin Jyväskylässä ja Laukaalla/ssa (oon aina luullu, et se on "Laukaalla", mut ainakin kesällä paikalliset puhu, et "Laukaassa") on hyvinkin aktiivista toimintaa.

Rc-Poika

// Niklas " jokipoika " Jokinen

Henkka

Kyllähän Jyväskylässä ja Laukaalla o aktiivi porukkaa... :wink:
Schumacher MI4LP / Cougar SV / RCM.fi / JyvSrk

Jesse|K

No niin nostetaas tää taas ylös. Täällä olisi yksi jolla on pari autoa ja asustelen äänekoskella eli jyväskylästä noin 40km pohjoiseen. Olisi ihan kiva käydä joskus ajelemassa isommallakin porukalaa noilla mini-zetoilla . :wink:
Brushless rc18t 8000kv, tc3 ft.

kisaaja

Asunu 18v Laukaassa ja kyllä se on Laukaassa :!: talvella löytyy baanaa ainakin Jyväskylästä :!:  ja EHKÄ Laukaasta :!:  :?:
-Goldi

uni

OFFTOPIC:

Laukaassa/-lla keskustelua käytiin jonkunaikaa sitten ircin puolella, ja allekirjoittanut soitti lopulta Kotimaisten kielten tutkimuskeskukseen, josta kävi sitten ilmi että oikea muoto on kuin onkin paikallisten käyttämä...

Laukaa : -ssa. - Ruots. Laukas

Sama info löytyy myös heidän weppisivuiltaan, täältä. :)
Jouko "Uni" Näätänen
Team Entiset Kuskit

Panu.V

jesse1010: Tule huomenna(torstaina) käymään Koskelan(Äänekosken Kansalaisopisto) Rc-luokassa kello 18.00. Siellä saat tietoa mahdollisesta talviharjoittelupaikasta suoraan harrastajilta.

Anapoli

Mä oon kans Petäjävedeltä. Hankin kohta MiniZ:tan ja myöhemmin polttisauton. Mihinkäs Niklas se rata tulee?

Jesse|K

panu.V joo kyllä voisin tulla käymään.. Mihin siine? tuunko vaan siihen ylä aulaan ja sit oottelen siinä. :roll:
Brushless rc18t 8000kv, tc3 ft.

Panu.V

Lainaus käyttäjältä: "jesse1010"panu.V joo kyllä voisin tulla käymään.. Mihin siine? tuunko vaan siihen ylä aulaan ja sit oottelen siinä. :roll:

Se RC-luokkahan on siellä alakerrassa. Luokan ovi avataan klo 18. Jos on epäselvää miten sinne pääsee niin kannattaa kysyä vaikka joltakin sieltä yläkerran toimistosta.

Serpent

kuis monta jyväskylä - keuruu - haapamäki
alueilta harrastaa ja mitä autoja..

rala.p

Minä harrastan ja autot näkyy allekirjotuksessa.
Asun siis laukaasta 16km päässä.
Inferno Kanai 3, Ultima st, nitro blizzard, Asso TC3 FT ja racer

Hermanni

Lainaus käyttäjältä: "Serpent"kuis monta jyväskylä - keuruu - haapamäki
alueilta harrastaa ja mitä autoja..

Jokos Haapamäen "ulkorata" on valmistunut, voisin tulla vierailulle?
Traxxas Revo 2008 Platinum Edition ja SHARK-18 Race Monster Truck Factory Team.

jani91

minä itse asun laukaassa(6kilsan päässä).Että onko täällä yhtään tourinki kuljettajii????