Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Rovaniemen RC-autoilijat

Aloittaja Breweri, 15.08.07 - klo: 22.42

pötky

Lainaus käyttäjältä: alarauta - 28.04.10 - klo: 10.41
nyt on minin vaihde laadikko taas uutta ehompi. Se tekee pienikin kivi ihmeitä muovisten rattaiden seassa.

Seuraavat ajot oli sitten ylikylän ala-aste sunnuntai 2.5. klo 14:00 ketäs kaikkia tulee?

pahus oon jyväskylässä sillon.oiskohan mahollisuutta ens viikolla ajella vaikka keskiviikkona tai torstaina nuila mineillä ku sillon oon itekki taas roissa,niin vois itekki kokeilla porschea.löysin varastosta iän vanhan lavaauton kopan jonka laitoin heti porschen korin tilalle,niin ei tarvi sitä hajottaa.oli se lava koppa sen verran härössä kunnossa niin voi sen uhrata huoletta :grin: mistä lienee tuoki koppa kulkeutunu mulle ku ei oo koskaan ees ollu siihen sopivaa autoa
Ansmann vapor / Ansmann arn1 / Tamiya porsche M02L ajossa sillontällön / Traxxas Slash / Tamiya TT-01D drift spec(bmw m3) / Kyosho Ferrari f2007(postimyynti polttis)

alarauta

kyllä sie pötky kerkiät ajamaan vielä.
ajellaan varmaan taas 11.5. sunnuntaina samaan aikaan samassa paikassa...
Se jolla on kuollessaan eniten leluja voittaa

vee73

Olisko kellää mulle myyrä lässihin 2.2 tuumasia vanteita yks pari?
Huonokuntoisetki kelepaa.
Pitäis saada nuo mun ruuvipiikkirenkaat vanteille että pääsisin vielä lumelle särkemään autoa.
Motocrossia sähköyksipyörällä
https://www.facebook.com/EUCExtreme?ref=hl

Fillarimies

Mulla on alumiinisena :grin:
Joo-o.. Tänään lennettiin vesan kanssa koptereita oikein urakalla. Vesa sai nupin CB100:sta kahteen osaan ja mie taistelin akun kiinnikkeen kanssa.. Tänään tuli sitte molemmilla oikein kunnon torppeja :grin:
Jos malttais pysyä näissä micro kokoluokan vehkeissä niin ois halpa harrastus, mutta... :angel:
Nparts
| Mini M-03 | Beam E4 advanced | E-starter | Walkera V120D03 | Meri-Lapin pienoisautolijat PJ |

vee73

Mä tein nuppineulasta uuden tapin jolla nuppi pysyy taas :laugh:

Fillarimies

Kyllä sä vesa osaat!! :smiley:
Mutta arvaas mitä mie rassasin... No laitoin HK450 lentokuntoon. Vaatii ainoastaan tarvittavat säädöt ja volá :cool:
Sitte otin CB100 ne painot pois ja porasin niihin stapparin lapoihin syvemmät reiät jne. Kyllä nyt on herkkä. Ei tarvi sauvaa paljon liikuttaa niin johan liikahtaa. Suosittelen!
Nyt vois vaikka rentoutua ja kattoa tähtiporttia pari jaksoa..
Nparts
| Mini M-03 | Beam E4 advanced | E-starter | Walkera V120D03 | Meri-Lapin pienoisautolijat PJ |

Fillarimies

"Miten niitä CB100 takapotkureita saa edes rikki?" No lentämällä takaperin seinään tietysti :grin:
- onneksi oli varaosana..
Nparts

vee73

Peruuttaminen opetellaan vasta toisella vuosikurssilla :laugh:

Fillarimies

Monennellako lentotunnilla se tulee? Osaa sitte varautua mahdolliseen potkurikatoon..
Ompa vaan karsea ilma ulkona --> ei HK450 ilmaan :angry:
Nparts

TLCfani

Keli on just niin huono ku sääennuste lupas, eli ei ajoja Ylikylän koululla.

Tai mie en ainakaan tuu. Viime kesänä kokeiltiin jonku verran kostealla asfaltilla, ei siellä saa pitoja oikein mitenkään.

alarauta

jepo, perutaan ajot tältä päivältä. turha sinne on lähteä itteään kiusaamaan.

mie taidan alkaa johtotehtäviin uuden lennokin osalta. sain tuon 52cc bensa moottorisen kotiin torstaina. pienen hieno säädön tarpeessa ennen ensi lentoa...

Fillarimies

Koska sie meinaat sillä ottaa ensilennot? Jos mie vaikka muistaisin ottaa sen kameran mukaan ja tulla räpsimään kuvia. Joko sie olet saanu waagnerin kyytiin?
Nparts

alarauta

tulipa mopo ajat mieleen, mopo aikana ei vain saanut viilata pyttyä keittiön pöydällä! moottorin kanavat oli tehtaan jäljiltä hiukan karheat ja kulmikkaat, joten lennokin moottori pura ja kokoa. nyt kulkee kaasut sisään ja ulos jouhevasti.

en osaa arvioida ensi lennon ajan kohtaa, pikku hiljaa fiksailen.
siiveke servot on vielä matkalla.

horst on vielä kabiinissa, wagner odottaa asennusta.

Fillarimies

Miten ois nyt keskiviikkona kemin reissun tilanne? Mie pääsen mukaan, mutta mie en voi olla myöhään. Että jos vesalle sopii niin voitais mennä yhteiskyydillä ja tulla pois joskun klo 22 viimeistään??
Nparts

Breweri

Mie en ainakaan pääse, cruisingit ja emännän työhommat jo muutenkin päällekkäin.
Joku vastaus minulla kyllä oli, se vain ei sopinut kysymykseen.

vee73

Kun ei Alarauta, Brewe eikä Tuusita leiki, niin en minäkään. Ei mennä ei. Ja mua vieläkin nyppii tuo Futaba niin rankasti että pysyn kotona :angry:

Fillarimies

Onko oikaraisen rossirata jo kunnossa, vai vieläkö on kostea?
Nparts

Breweri

Lauantain tilanteen perusteella sanoisin että on vielä märkä.
Joku vastaus minulla kyllä oli, se vain ei sopinut kysymykseen.

TLCfani

Oisko tänä viikonloppuna miniajot lauantaina Ylikylässä? Tai me meinattiin että ois, tulisko muita ja mihin aikaan?

vee73

Yleisöön vois taas tulla.

Datajätkä

http://rc10.fi/index.php?topic=46689.0

Jäbät hei, ei oo rovaniemen corriliigaa mukana listoilla!

alarauta

oikaraisen rata alkaa olla ajo kunnossa.
lätäköitä ei ole ja saveen ei uppoa autot.
tervetuloa ajamaan.
oma asso on vielä remontissa, vara osia odottelen.

Karvis

Lainaus käyttäjältä: alarauta - 07.05.10 - klo: 15.42
oikaraisen rata alkaa olla ajo kunnossa.
lätäköitä ei ole ja saveen ei uppoa autot.
tervetuloa ajamaan.
oma asso on vielä remontissa, vara osia odottelen.

Voisi käydä tuota CENiä kokeilemassa siellä :smiley:
Pitäisi vaan uusia käynnistysnaru, onko ideoita mikä siinä kestäisi? Kokeilin erästä kestävänä pitämääni narua, mutta eihän se kestä kuin muutaman käynnistyksen jos sitäkään :undecided:

nani

Ei kellään sattus olemaan myydä hehkua olis vähän kiirus

alarauta

kysypäs hehkua myös tuolta:
http://rovaniemenlennokkiseura.foorumi.eu/index.php

kyllä niitä varmaan löytyy.

radalle voii joutua antamaan lapiota parista paikasta, johon kaivettiin pikku naveroita veden karkoittamiseksi. en tosin usko että ne naverot hidastaa karviksen ceniä.

Fillarimies

No helekatti, pitäskö se lähteä testaamaan sitä rataa. Auto on odotellukki jo ajoa "vähän" aikaa. :grin:
Nparts

TLCfani

kahen jälkeen mineileen.

alarauta

ei pysty tänhään mini homhiin. häätyy passata.

TLCfani

Oli hyvät ajot, vaikka remppaa piti tehä enemmän ku yleensä (mun). 3racingin iskareista meni alapäitä poikki ja akkupidike särky.

Yleisöä (paikallisia lapsia) oli välillä haitaksi asti, mutta hyvin kaikki suju. Alfa on kyllä kova peli, vaikka etuakseli oli vino ja iskareiden kans ongelmaa, niin pysy tasoissa vauhdissa ja meno oli näyttävää.

Lopussa oli mukava ajaa 5 kierroksen kisoja ku kaikki pysy radalla ja samalla kiekalla pitkään.

tuusita

Ei sattuis olemaan rovaniemeläisiä tulossa koskelle ens keskiviikkona eli 12.5?
Vois käydä miniä ja kopteria tuulettamassa...
RC-harrastajalle:
Ari-Pekan RC-sivut
Walkera CB100-kopo, Tamiya Mini Cooper, LRP Sharkki Monsteri ja Turisti