Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Paras truggy?

Aloittaja MIKKELSONNI, 18.08.07 - klo: 13.11

MIKKELSONNI

MIkä on mielestäsi paras truggy??
BAJA 5B SS, ASSO B44.3, ASSO B5M

Catiska

Kyosho TR-15 Jumbo Kongeilla...
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

hpi83

hobao hyper st on kyllä kohtuuhyvä auto omakokemus!!

Catiska

Onhan se, mutta tässä haettiin parasta, ei kohtuu hyvää  :azn:
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

tapsa92

Lainaus käyttäjältä: Catiska - 18.08.07 - klo: 13.38
Onhan se, mutta tässä haettiin parasta, ei kohtuu hyvää  :azn:
Kyösti ei kyllä ole paras jos kysytään monilta ihmisiltä mut kuitenkin.
- Tapsa

Catiska

Pistähän Aku-Ankan väliin kyselylomake jossa lupaan maailman parhaan monsterin (Mad Force) palkinnoksi, niin varmasti saat vastaukseksi, että Kyosho tai Nikko on paras. Tosin, noista Kyosho on selkeästi parempi, jopa ihan onnistuneita ja hyvin tehtyjä malleja (kilpurit).

Edelleenkin olen sitä mieltä, että paras on tuo TR-15 isoilla renkailla. Siinä on tehokas moottori joka on valmistettu erittäin laadukkaista materiaaleista samoin kuin koko muukin auto. Sen sähkö-osat ovat huippulaatuisia Prefex-tuotteita (nimikin on suoraa johdantaa sanasta perfect) jotka on kuuluja luotettavuudestaa, tarkkuudestaan ja nopeudestaan. Myös alusta on erittäin onnistunut. Ajo-ominaisuuksia kehittäessään Kyoshon insinöörit ottivat suunnittelun pohjaksi erittäin kalliin auton, Nasan kuussa käyttämää kuukulkijaa. Pitkän suunnittelun ja testauksen jälkeen onnistuivat parantamaan auton ajo-ominaisuuksia tasolle, josta vain TR-15 mallin omistajat voivat nauttia!

Myös auton kestävyys on aivan omaa luokkaansa, ehkä Ultima-mallia lukuunottamatta. Useimmat kilpalevat autot on valmistettu vain vähän joustavista materiaaleista, näissä törmäyksen sattuessa joustoa riittää. Kuvitellaan tilanne jossa auto rajusta suorituskyvystä johtuen hipaisee vasemmalla etupyörällään vaahtomuovista valmistettua kaverin radiolaukkua. Hipaisun ensi hetkillä vasen etutukivarsi liikkuu suoraan taaksepäin, aina vasempaan takapyörään saakka, jolloin molemmat irtoaa kiinnikkeistään. Tämä saa aikaiseksi auton horisontaalis-suuntaisen pyörähdysliikkeen joka irroittaa varmuuden vuoksi myös oikean puoleiset ripustukset. Näin auto törmää pehmeästi eikä aiheuta ympäristölleen suotta vaaraa. Kaiken tämän mahdollistaa Kyoshon asiakasystävällinen varaosapolitiikka. Turhaan rikkoa vain yhtä tukivartta kerrallaan, koska joudut kuitenkin ostamaan koko setin kerralla!
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

tapsa92

#6
Sori vaan mutta tiedän mistä puhun. Kaveri omistaa tuollaisen laitoksen eikä suosittele kenellekkään, itekki olen nähnyt sen. Kyllä se varmaan ihan ok on jos ei törmäile ja osaa käsitellä sitä ammattimaisesti, mutta ei se silti paras ole. Mulla on muuten btw ollut perfex radiot ja on täysin perfectin vastaista, bs. Perfex radioiden mukana tulleet servot rupesi hiihtelemään itestään viikon ostamisen jälkeen, ja ajoin AINOASTAAN kuivalla kelillä asfaltilla. Alkoivat nykiä siis.. Ja noista "perfectin" trimmeistä voin sanoa että ovat surkeimmasta päästä... radioissa on 2 trimmiä ja siihen loppuukin säädöt.. Jos meinaat http://www.atalarc.fi/kauppa/view_product.php?product=01.31094r tätä autoa, niin todellakin tiedän mistä puhun.. On mulla ollut 10 autoa nytten 4 vuoden aikana ja tiedän "hieman" näistä härveleistä. Juu voihan toi olla ihan jees mutta en menisi sanomaan tuota parhaaksikaan..

Niin, Ja Hobao ST on MUN mielestä paras :wink:
- Tapsa

R/C

Lainaus käyttäjältä: tapsa92 - 18.08.07 - klo: 15.14
Sori vaan mutta tiedän mistä puhun. Kaveri omistaa tuollaisen laitoksen eikä suosittele kenellekkään, itekki olen nähnyt sen. Kyllä se varmaan ihan ok on jos ei törmäile ja osaa käsitellä sitä ammattimaisesti, mutta ei se silti paras ole. Jos meinaat http://www.atalarc.fi/kauppa/view_product.php?product=01.31094r tätä autoa, niin todellakin tiedän mistä puhun.. On mulla ollut 10 autoa nytten 4 vuosen aikana ja tiedän "hieman" näistä härveleistä. Juu voihan toi olla ihan jees mutta en menisi sanomaan tuota parhaaksikaan..

Niin, Ja Hobao ST on MUN mielestä paras :wink:

...

tapsa92

Lainaus käyttäjältä: Catiska - 18.08.07 - klo: 15.03
Pistähän Aku-Ankan väliin kyselylomake jossa lupaan maailman parhaan monsterin (Mad Force) palkinnoksi, niin varmasti saat vastaukseksi, että Kyosho tai Nikko on paras. Tosin, noista Kyosho on selkeästi parempi, jopa ihan onnistuneita ja hyvin tehtyjä malleja (kilpurit).

Edelleenkin olen sitä mieltä, että paras on tuo TR-15 isoilla renkailla. Siinä on tehokas moottori joka on valmistettu erittäin laadukkaista materiaaleista samoin kuin koko muukin auto. Sen sähkö-osat ovat huippulaatuisia Prefex-tuotteita (nimikin on suoraa johdantaa sanasta perfect) jotka on kuuluja luotettavuudestaa, tarkkuudestaan ja nopeudestaan. Myös alusta on erittäin onnistunut. Ajo-ominaisuuksia kehittäessään Kyoshon insinöörit ottivat suunnittelun pohjaksi erittäin kalliin auton, Nasan kuussa käyttämää kuukulkijaa. Pitkän suunnittelun ja testauksen jälkeen onnistuivat parantamaan auton ajo-ominaisuuksia tasolle, josta vain TR-15 mallin omistajat voivat nauttia!

Myös auton kestävyys on aivan omaa luokkaansa, ehkä Ultima-mallia lukuunottamatta. Useimmat kilpalevat autot on valmistettu vain vähän joustavista materiaaleista, näissä törmäyksen sattuessa joustoa riittää. Kuvitellaan tilanne jossa auto rajusta suorituskyvystä johtuen hipaisee vasemmalla etupyörällään vaahtomuovista valmistettua kaverin radiolaukkua. Hipaisun ensi hetkillä vasen etutukivarsi liikkuu suoraan taaksepäin, aina vasempaan takapyörään saakka, jolloin molemmat irtoaa kiinnikkeistään. Tämä saa aikaiseksi auton horisontaalis-suuntaisen pyörähdysliikkeen joka irroittaa varmuuden vuoksi myös oikean puoleiset ripustukset. Näin auto törmää pehmeästi eikä aiheuta ympäristölleen suotta vaaraa. Kaiken tämän mahdollistaa Kyoshon asiakasystävällinen varaosapolitiikka. Turhaan rikkoa vain yhtä tukivartta kerrallaan, koska joudut kuitenkin ostamaan koko setin kerralla!
Anteeksi vain herra katiska mutta mä en ymmärtänyt sun viestistä hölkäsen pöläystäkään vaikka kovasti yritinkin ymmärtää. Sun viestissä on paljon ristiriitasta tietoa kyöstistä joiden avulla onnistuin repeämään totaallisesti ja melkein kaatumaan tuolilta :grin: Tästä voin kiittää sun hupaisaa viestiä jota on hyvin vaikea tulkita, mutta ei siitä sen enempää... Viesti oli ilmeisesti mulle osoitettu mutta en osaa tulkita sitä täysin, joten en kommentoi enempää tai onnistun järjestämään taas sekasortoa ja topikin horjumista kuten on ennenkin huomattu :roll:
- Tapsa

Sami L

Tapsa taas mukana ku peräpukama.  :grin:
Tiedätkö miksi olet mekaanikko?
Sinulla on kädet mutta ei aivoja. -AbuD.

tapsa92

Lainaus käyttäjältä: Sami L - 18.08.07 - klo: 15.42
Tapsa taas mukana ku peräpukama.  :grin:
Tietysti kuinkas muuten :azn:
- Tapsa

Divi

HAHAH, Ultiman omistaneena totean että siitä katkes taka-akseli kun vedin moottoria käyntiin. naps!
Ja nyt on maha kipeä nauramisesta :laugh:

Catiska

Kuinka voitte edes yrittää ottaa tuon jutun todesta?  :mrgreen:

Tuo ko. Kyosti on onneton kapine (etenkin truggyksi) eikä tuossa jutussa ole mitään järkeä muutenkaan, tarkoituksella. Jumbo Kongien asennus ko. autoon olisi jo oma haasteensa ja niillä ajaminen melkoista tuskaa. Jos ette tiedä mitkö ko. renkaat on, käykää katsomassa kotisivuiltani...

Tuo kirjoitus oli lähinnä kannanotto tällaiseen onnettomaan ja surkeaan aiheeseen jolla ei saa aikaiseksi mitään järkevää, vain keskinäistä kinastelua yms. On jokseekin turha kysellä tuollaista asiaa, koska niitä ihmisiä jotka olisi päässeet yhtäaikaa ajamaan kaikkia parhaita ehdokkaita samassa paikassa samaan aikaan ei taida Suomessa olla yhtään. Eli, vastaukset tuollaiseen kysymykseen on lähinnä mututuntua, perustuen vain oman auton kehuun koska muutakaan ei tiedä. Eli, mitä siitä syntyvästä huutoäänestyksestä jää käteen, ei mitään. Näitä vastaavia säikeitä putkahtaa turhankin tiheään näille palstoille, joskus ne hautautuu itsestään, joskus syntyy vain kinaa ja henkilökohtaisuuksiin menevää riitelyä.

Mutta, että joku otti tuon kirjoitukseni tosissaan  :laugh:
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Hotti

Varmaan todella viisasta vedättää jotain aloittelijaa puhumalla autosta silkkaa p****a...

Ammu ittes.
-Team lapsena liian vähän leluja-

Catiska

Kyllä te olette sitten tosikkoja. Eihän kukaan voi tuota todesta ottaa, ainakaan kehuina? Että vaahtomuoviin hipaisusta hajoaa kaikki ripustukset ja se vielä olisi hyvä asia??? Ajo-ominaisuudet kehitetty Nasan kuukulkijasta... Ja auto ei ole edes truggy... Älkää nyt isot ihmiset viitsikö, minä kuolen nauruun teidän kanssa, ehkä se onkin parasta koska ampua en voi ilman asetta.
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Hotti

Silti, Jos kysyjä on aloittava,autoa vailla oleva nuori niin noilla sinun kommenteilla sitä pääsee hyvin alkuun,ei..

Naura, sillä ilmeisesti muuhun järkevään et kykene.
-Team lapsena liian vähän leluja-

Catiska

Hotti, löysää sitä pipoa nyt vähän...

Ei ne aloittelevatkaan nyt niin tyhmiä ole! Lisäksi kokemuksesta tiesin, että kun seuraava jotain asioista tietävä lukee tuon kirjoituksen, niin asia selkenee. Tuskin se juniori 15 min. sisällä ryntää kauppaan ostamaan TR-15 auton Jumbo Kongeilla, renkaita kun ei edes Suomesta saa...

Mitä hyötyä on sitten kommenteista, XXX auto on hyvä, minulla on sellainen?? Tällaisia vastauksia näihin kuitenkin pääosin tulee.
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Catiska

Lainaus käyttäjältä: tapsa92 - 18.08.07 - klo: 15.24
Sun viestissä on paljon ristiriitasta tietoa kyöstistä joiden avulla onnistuin repeämään totaallisesti ja melkein kaatumaan tuolilta :grin: 

Tapsa, osuit pointtiini. Tarkoitus oli saada joku "repeämään" eikä joidenkin "ammu ittes" kommentteja  :wink:
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Hotti

Kyllä mä sen pointin tajusin alunpitäen...mutta tässä kapulassa ei paljoa pipon löysäilyt auta  :grin:
-Team lapsena liian vähän leluja-

Catiska

No, juh. Näinhän se on. Itselläni oli myös eilen täällä Saksassa itse hankittu kapula, tuli kirjoiteltua hieman liian kriittisiä tekstejä silloin...
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg

Mika R

Catiskalla uus nimimerkki? Ei meinannu tunnistaakaan heti.  :grin:

Paras truggy... Ihan sama, kaikki hyviä. Piste.

Hotti

Mutta mika, hyvä ei riitä, sen pitää olla paras  :mrgreen:
-Team lapsena liian vähän leluja-

Mika R

No sitte: MUN truggy on paras. Piste. Piste. Piste. PISTE!  :tongue:

the_man

Catiskan juttu oli hyvä!! Parhaasta en tiedä, mutta mukava jos se on LUXURY....  :p

Henkkazki

Kyll HoBao Hyper ST on paras truggy
HoBao Hyper ST

Maakari

Osta xt8 älä mitään muuta, tai hong norin x1-crt on kans hyvä vaihto ehto.
.|RC-Garage|.
Asso+Futaba+LRP

Mika R

Hehe..
Yhtä hyvin tohon vois listata myöt CENin ja Kyoshon ja Losin ja Hobaon tai Mugenin.
Ei ole oikessti mitään syytä miks joku näistä olis parempi ku muut. Plussat ja miinukset tulee eri asioista mutta takuulla jokainen on sellanen että kisan pystyy voittaa. Auton tekee viime kädessä kuski, ei se mitä paketista löytyy.

MarkusH

Pitkästä aikaa hupaisaa keskustelua  :grin: Anteeksi off-topic mutta tuskin tämä viesti keskustelua paljon pahentaa. Kiitos nauruista.

Onkos Hotbodiessit unohdettu? Vai eikö niillä pärjää muiden joukossa?

TheArska

Sitten tuohon voi varmaan lisätä vielä nämäkin,gs sut(vai xut?),hpi hellfire ja hot bodies lightning pro.. Kyllä nuokin voi samalle viivalle ainakin esim. kyöstin kanssa laittaa..(toki kyöstistä pari eri tasoista versiota,kuitenki..) Minun mielestäni noin kolme trukkia on hieman yli muiden..paras on HN
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

Catiska

Tokihan offit saa anteeksi, kun tämä koko säie on sitä samaa  :angel:
Mutta, pitäähän näitäkin kait välillä olla.

Hotit on kyllä unohtunut ja ihan syyttä kuten Mika tuossa edellä toikin esille.

Mutta, avoimeksi edelleenkin on jäänyt, mikä on paras! Edelleenkin liputan tuo Ultiman, eiku TR Jumbon puolesta. Sillä paketilla ei edes *HOKE* aja kärkeen tosi kisoissa (otathan Hoke haasteena tämän).
http://www.lynxracing.net 
Carson Gas Devil 4wd, E-MAXX/CC MMM/Plettenberg