Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

MITEN TEIDÄN TYTTÖYSTÄVÄT JA VAIMOT OTTAA RC-HARRASTUKSEN

Aloittaja jerzirccar1, 25.08.07 - klo: 10.36

Mika R

Hyvä että näin. Eikä mulla ole tällä hetkellä ainakaan juurikaan ongelmaa, kunhan mekkausajat, treenit ja kisamatkat pysyvät kohtuullisina. Kohtuus kaikessa niinhän se menee.

Tolla yo. viestillä tarkoitan että ymmärrän hyvin niitä joiden vaimot/tyttöystävät ei ymmärrä. On tässä näkynyt niitäkin tapauksia että suhde on mennyt karille johtuen myös tästä syystä (ei tietenkään yksinomaan) tai pitänyt lopettaa.

peitsamo

---
Flying Calacucco

Mika R

Hieno homma! Toi on aivan totta mitä sanoit. Tilannehan on kuitenkin se että vaimoilla tuppaa toi mieli vaan vaihtua usein ja aika nopeasti  :grin: Eli jos ajaminen oli vielä eilen ok, niin ehkä tänään ei olekaan.

Mika R

Voisin päivittää aihetta. Nyt kun emäntä on löytänyt opiskelun uudestaan työn ohella ja nuorempi poika täytti 4-vuotta ja pelaa lätkää ym. niin on tämä omakin harrastaminen helpottunut. Oikeastaan aikaa löytyy mukavasti eikä mitään naputusta enää. Kunhan niitä autoja ei ole liian monta hehe (1 M8 ja mini-infernot). Joten toivoa on niilläkin joiden vaimot/tyttökaverit naputtaa tällä hetkellä.

INFERNO ST US

Ei oo vaimoo, eikä tyttöytävää niin ei kukaan valita :p.
Lykkyä pyttyy!

Koheltaja

Meillä on homma mallillaan, varsinkin nyt kun pojat on iskän kaverina ajotouhuissa. Ei tule pulinaa vaikka syksyn aikana on ajokalusto vaihtunut useaan otteeseen ja gigasista rateista oli jo puhetta pukinkonttiin :wink:
Kylätason RC-kuski.

Anzka

Mutta mistäs hyperi löyty sen jälkeen, mettikköjen perältä  :grin: :grin:

Lainaus käyttäjältä: Verre - 25.09.07 - klo: 13.21
Tämä on oikeastaan aika hassu aihe lähteä edes kirjoittamaan. Omasta mielestäni, jos se toinen osapuoli ei hyväksy harrastuksiasi niin silloin joku on pielessä. Oma naiseni suorastaan rohkaisi ostamaan oman Hyperini kun näki kuinka innoissani itse olin. Nyttemmin kun ollaan puhuttu asiasta, niin nainen on vaan iloinen, että minulla on harrastuksia joissa voin välillä viettää omaa aikaakin.

Ja kerran kun annoin hänen koittaa Hyperiä, niin hän oli aivan innoissaa että "kylläpä se kulkeekin"  :laugh:
Associated rc18Bft + mamba25 + 5800kv

kanavaari

Meillä tämä menee Isä/poika harrastukseksi,ja siitähän eukko kehrää kun hääräilen jälkikasvun parissa.

grazy1

a

PROpioneer

LainaaEi oo vaimoo, eikä tyttöytävää niin ei kukaan valita

Samoin.

Lainaaa
mitä toi meinas? grazy1?
yokomo yz-10 , Cen mg16 ja lisää tulee.

rcnaab

Viesti poistettu ylläpidon toimesta.

PROpioneer

rcnaab

PROpioneer

eeaiel

Hyvinhän se tietty suhtautuu  :angel: ainakin joskus...onneksi oma paja missä rakentaa , ja touhuta autojen kanssa ...pääsee välillä karkuun..