Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Nykyajan limonadit

Aloittaja Täikampa, 08.10.07 - klo: 08.44

Täikampa

Olen joskus juonut hiilihapotonta limua. Se jos mikä oli pahaa. Jaffakin kyllä pääsee huonojen listalle.

Futaba

Joskus myytiin kaupassa jotain "luomukolaa" tölkeissä. Maistu vanhoilta rusinoilta >_<
| Academy | Axial |

Narmer

Kaikista pahinta limsaa on kaikki, joissa ei ole hiilihappoa. Myös omenalimu on pahaa.

Lapio

Mä taas tykkään jos ei ole niin paljon hiilihappoja :smiley: Pahinta mitä olen maistanut oli viime vappuna myynnissä ollut Hartwallin Valhalla-sima(jos sen nyt voi limuksi laskea). Ei ollu simaa nähnytkään.
Traxxas Stampede + Sidewinder 5700KV

nuuska

Alkuperäistä TriPippuria tulee haettua yleensä isompi erä kaappiin varastoon, kun saatavuus on vähän kehno. Jumbon Cittarissa on välillä tarjolla, mikä on TOSI jees, koska paras limu IMHO!  :afro:
[BigBear '87]   [Stampede XL5 '07]

Täikampa

Yksi sukulaiseni laittaa aina mehua ja piimää sekaisin! :roll: Onko kellään mitään omia sekoituksia?

Täikampa

Mikähän siinä on, ettei colaan(ainakaan minä)kyllästy ikinä? Älyttömän hyvää! Parasta limua on se, kun tulee koulusta, ottaa talvella yön ulkona olleen colan ja juo pullosuusta :tongue: :grin:

-rcmh-

Lainaus käyttäjältä: nuuska - 06.11.07 - klo: 16.48
Alkuperäistä TriPippuria tulee haettua yleensä isompi erä kaappiin varastoon, kun saatavuus on vähän kehno. Jumbon Cittarissa on välillä tarjolla, mikä on TOSI jees, koska paras limu IMHO!  :afro:

Joo, toi alkuperäinen DrPepper on kyllä parasta mitä on. Harmi kun sitä ei monesta paikkaa saa.
HPI Savage Flux | HPI Savage X 4.6 | Losi 5ive-T | Rusty Monster Energy | Hong Nor SCRT10 | Hong Nor X2e | Axial Wraith | Stampede & Rustler XL-1
YouTube Kanava

Täikampa

Lahdesta saa yhdestä mausteliikkeestä Kalimerasta kahden litran pulloissa. Maksaa 4e. Panttia siitä pullosta ei kyllä heru.

Täikampa

Onko kellään omia sekoituksia?

Täikampa

Tuli tuossa ostettua jotain ulkomaalaista inkivääri limua. Siinä oli potkua, muut mitä nyt on ovat mietoja kuin mehu tähän verrattuna.  :afro:

MME

Lainaus käyttäjältä: Täikampa - 07.11.07 - klo: 14.19
Onko kellään mitään omia sekoituksia?

Juu vanhanliiton Dr Pepper on kossun kanssa hyvää ja Jekku Battery on myös hyvää.
Ei sponsoreita.

Divi

jim-beam-kola... mmmmmm  :grin:

tturku

Dr pepper fanittajille:
Normi kokis + sherry tai normi kokis + kirsikka likööri (vähän makeampaa) ;)
-Tommi Turku- Team Racers Group Finland, Contrast Neox LS-5
Half Serious Racing since 2009

Anzka

Muumi limu on parasta. Se jos joku niin tekee nannaa  :laugh: :laugh:
Associated rc18Bft + mamba25 + 5800kv

jeejee

Lainaus käyttäjältä: Anzka - 26.01.08 - klo: 18.11
Muumi limu on parasta. Se jos joku niin tekee nannaa  :laugh: :laugh:

Muumi on parasta kyllä, mutta noissa uusissa pehmeissä pulloissa elmukelmu etiketteineen ole sitä fiilistä.  :mrgreen:
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

5R

Coca-cola tai mountaindew on parasta.
Traxxas Rustler MM 5700

Pikkuveli

Muumilimsa ja kokis on parhaita.
Hobbylinna,RC Sabe,Atala RC,Iso-Hepa,JP-Nitro Racing

mkuu

Ei oo jaffan voittanutta.  :laugh:

Meneen taudissa, krapulassa ja ihan muutenkin alas kurkusta.

Mustat litkut on lapsia varten.

KL

kyllä toi Hartwall Omena limsa jyrää
GST 7.7 RTR paketti myynnissä

PROpioneer

Lainaus käyttäjältä: mkuu - 24.02.08 - klo: 08.07
Ei oo jaffan voittanutta.  :laugh:

Meneen taudissa, krapulassa ja ihan muutenkin alas kurkusta.

Mustat litkut on lapsia varten.

kyllä nyt veit sanat suusta.. juon nytki jaffaa..
yokomo yz-10 , Cen mg16 ja lisää tulee.

Nasty

pahin limu keltainen jaffa kun sitä aina kipeenä juotettiin. Paras 0.5L muumi päärynä.
ich heabe boewling boealle ich min lederhosen

Åsgard

Kyl se vanha drpepper on kamalinta mitä nyt tulee mieleen. Kyl sitä melkein kolaa tai fantaa tulee juotua. Lildlin kola on yllättäen paras noista ei halpislimuista.
Team Sokeripalat

NitroCen

Parhaita limsoja mun mielestä on ainakin vanha DrPepper ja muumilimsa :)
Hong Nor X1X-CRT/WERKS/FORCE/O.S

hpi-cen

Lainaus käyttäjältä: NitroCen - 12.03.08 - klo: 15.40
Parhaita limsoja mun mielestä on ainakin vanha DrPepper ja muumilimsa :)
mulla samat..

Heksi

No EDistä tykkään paljon mutta kun on niin kallista niin ei voi ostaa usein. Sitte olvin greippi limu hyvää, samoin hartwallin jää-lime-sitrus tai mikä lie on.

maratku

Mountain dewiä menis vaikka kuinka.
dr pepperiä jokus maistoin. taidoin kaataa pois. ei mun makuun sopivaa juomaa
mä oon niin leija et mun nimen ei tarvii
tarkottaa mitään

Kaheli

Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.

Niko79

Dr pepper suosikki täälläkin energiajuomista ehdottomasti xtc tölkit jota ainakin voimapuoti myy

teme91

Brawndo-The thirst mutilator!  :grin:
Traxxas Revo 3.3->RB TM523, Kyosho Calmato 40 Trainer, Pro Boat Blackjack 55, FG Monster Hummer H2 31cc *kaikilla herkuilla* w/Futaba 3pm 2.4Ghz