Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Lahden polttis crossirata Vesivehmaalla

Aloittaja drive100, 26.10.07 - klo: 15.35

drive100

Moro !
Monen huulilla varmaan pyörii kysymys että onko tänään talkoot pienestä sateesta huolimatta ?
Kyllä on ! asfaltti tulee tänään ja klo.10-11:00 välillä ! itsekin olen menossa paikanpäälle tosin en ihan kerkeä kymmeneksi  :embarrassed:
xray ja tamiya mini cooper sekä muuta kivaa.

Narmer

Vaikka en tänään talkoisiin päässytkään koulupäivän vuoksi, niin saitteko asfaltin levitettyä ja voiko/saako sillä huomenna ajaa, jos keli on hyvä?

drive100

Jep ! Asfalttia on laitettu toinen kerros... mutta jäi selvästi pehmeäksi tärytyksestä huolimatta  :cry:
Jotenka valitettavasti Asfaltilla ajaminen on ehdottomasti kielletty kunnes olemme saaneet sen kovemmaksi.. Ajokielto  koskee kaikkia  :police:
Kiellon rikkomisesta sanktiona tulee porttikielto radalle !! :police: :police:
Ymmärrän että monia polttaa päästä ajamaan ennen talven tuloa mutta koetetaan nyt malttaa kunnolla että asfaltti saadaan kovemmaksi !! ettei kaikki vaivannäkö olisi ihan turhaa...

T-K

Onko porukkaa tulossa tänään ajamaan typistetyllä radalla?

Narmer

Kävin tänään radalla, tosin ilman autoa.
Asfaltti vaikutti kyllä vähän pehmeältä. Kovettuuko se itsekseen vai mitä sille on tarkoitus tehdä?

pylvis

Lainaus käyttäjältä: Narmer - 12.10.08 - klo: 13.20
Kävin tänään radalla, tosin ilman autoa.
Asfaltti vaikutti kyllä vähän pehmeältä. Kovettuuko se itsekseen vai mitä sille on tarkoitus tehdä?

se kovetuu itsestään mutta vie jonkin aikaa , ensimmäinen asfalttikerros kovettu noin 2:ssa viikossa , et varmaan saman verran kestää toi uusi kerros kovettua , että se kestää ajamista kunnolla

Narmer

Ajoin tänään pihassa tankillisen. Ei ollut kyllä minkäänlaista motivaatiota siinä hommassa.
Radalle pitäisi kyllä päästä. Milloin siellä on seuraavat ajot?

drive100

Lauantaina oli tarkoitus mennä ajelee radalle ! mutta ei asfaltti osuudelle  :embarrassed:
Täytyy vaan odottaa sen kovettumista...

Oliko tänään (18.10) radalle lähtijöitä ?

Narmer

Mihkä aikaan olette menossa?
Mites avainhomma, onko se vielä vaiheessa?

drive100

Itse aattelin lähteä matkaan tuossa klo.11:00 aikoihin, ellei innostu satelemaan ...

Avain asia on työnalla ...

T-K

En pääse tänään tulemaan, muita menoja tälle päivälle.

joonas93

minä en pääse kanssa tulemaan, koitan kotona saada toimimaan uutta sanwa mx-3 fhss 2,4ghz radiota, mutta en saa toimimaan.. :undecided:
LRP SHARK 18-RACE MONSTER FACTORY TEAM
Mini Rave 1.5 project!

drive100

Teknillisistä ongelmista johtuen (alumiinia oli mutkalla) pääsen lähtemään puolentunnin päästä matkaan  :cry:

Narmer

Kävin äsken radalla, mutta en ajannut ollenkaan.
Radalla oli tänään jo ajettu, myös asfaltilla. Joko sitä asfalttiosuutta saa ajaa?

drive100

Nyt täytyy ihan kiittää sitä sankaria joka on ajanut asfaltin hienoon kuntoon !!! VOI  VI..U KIITOS OIKEIN PE.....TI !!! SAAT KYLLÄ LUVAN RAAHATA AHTERISI SINNE RADALLE JA KORJATA JÄLKES  :angry: :angry: :angry:!!!
ON SE PER....E KUMMA KUN EI USKOTA ETTÄ SIINÄ ASFALTILLA EI AJETA  :angry:
NYT SILLÄ ASFALTILLA EI AJETA TÄMÄNVUODEN PUOLELLA LAINKAAN !! SE ON PAIKATTAVA UUDESTAAN ! VI..U ! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

pylvis

Lainaus käyttäjältä: drive100 - 18.10.08 - klo: 17.56
Nyt täytyy ihan kiittää sitä sankaria joka on ajanut asfaltin hienoon kuntoon !!! VOI  VI..U KIITOS OIKEIN PE.....TI !!! SAAT KYLLÄ LUVAN RAAHATA AHTERISI SINNE RADALLE JA KORJATA JÄLKES  :angry: :angry: :angry:!!!
NYT SILLÄ ASFALTILLA EI AJETA TÄMÄNVUODEN PUOLELLA LAINKAAN !! SE ON PAIKATTAVA UUDESTAAN ! VI..U ! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

erittäin hieno homma ja ei maksa paljoo taas toi asfaltti , kiitokset siitä tälle hampille

savapude

Lainaus käyttäjältä: drive100 - 18.10.08 - klo: 17.56

Olin aika järkyttynyt ja pettynyt tänään kun näin asfaltin. En ollut uskoa silmiäni.VI..U ku kyrpii.. On se kumma ettei malteta odottaa ja vaikka nähdään että pinnasta irtoaa kiviä niin jatketaan vain. Ja voisin arvata ettei tämä aivoton läskipää ainakaan talkoissa ole naamaansa esitellyt.  Minulla on ainakin asfaltin osalta mitta täysi, enkä aijo sitä enään kertaakaan sitä korjata. Koska olen sitä jo kolmeen kertaan korjannut.
OCM Kaos DT-19T, savage x SS(peltilehmä),HPI Baja 5B/5T, Tamiya mini cooper ja mini kopteri

bume

Ei HEL....TI sinne on tehtävä ne esteet!

Narmer

Onkohan aamuisella ajelijalla miestä tunnustaa, että tuli tehtyä virhe kun ajoi asfaltilla?

cornelius

Lainaus käyttäjältä: Narmer - 18.10.08 - klo: 19.40
Onkohan aamuisella ajelijalla miestä tunnustaa, että tuli tehtyä virhe kun ajoi asfaltilla?

Mielestäni jos kyseisestä ajelijasta on näköhavainto niin olisi suositeltavaa että odotetaan muutama päivä omatoimista anteeksipyyntöä ja sovittelu ehdotusta. Toisalta jos ajelija on tiedossa niin tuomitaanko väliinpitämättömyydestä ja piittaamattomuudesta esim katumustyöhön?

Sääntöjen on oltava kaikille samat, tietysti yksin asfaltti talkooseen osallistuminen olisi hyvä rangaistus. Kenelläkään tuskin on mielenkiintoa tehdä asfalttia vielä kerran uusiksi? Asfaltin tekeminen yksin voisi olla paras lihasmuistia treenaava rangaistus.

Näkisin kuitenkin että tuommoisesta aiheutuu haittaa monelle, olemmehan kaikki maksaneet jo kylliksi tälle kesälle jäsenmaksuja radan rakennuskulujen muodossa sekä osa on antanut työpanosta isojakin tuntimääriä viikonlopuistaan. Meitä kaikkia varmasti kiinnostaa päästä ajamaan valmiilla radalla vielä ennen talven tulemista, valitettavasti tämmöisten tapahtumien takia se vaan siirtyy jonnekin tulevaisuuteen joten ajelemme lyhyempää oikoreittilenkkiä.

Toivottavasti ajajalla on selkärankaa pyytää anteeksi edes.
"If in a doubt flat out" - Colin McRae

jansu

pitäskö tehdä rautaaitta radan ympärille? ennen ku rata voi rikkoa pahemmas :shocked: hemmetti pitäs salapoliisi olla valvonas :police: :grin: taitaa olla munkin fg marder lepyä yhttä osaa alumiini moottorinpukin odotamissa :cry:
slash traxxas 4x4 race 1:10

joonas93

en ymmärrä jos sovitaan ettei asfaltilla ajeta niin ei sitten ajeta, no enpä olis muutenkaan päässyt ajamaan kun en saa toimimaan uutta radiota.
LRP SHARK 18-RACE MONSTER FACTORY TEAM
Mini Rave 1.5 project!

markus11

Enpäs päässyt tänäänkään paikalle kun on ollut aikas tiivis aikataulu viimeviikot.
Kuinka pahassa kunnossa se asvaltti nyt on? Saisi kyllä hajottaja tulla talkoisiin auttelemaan korjauksessa ainakin!
HongNor X2-CRT/O.S.28 - Futaba 3PM 2.4GHz - Mini-Rave

Narmer

Torstaiksi on luvattu aika hyvää ilmaa. Ajattelin sillon lähteä ajamaan.
Olen radalla ennen viittä. Onko kukaan muu tulossa?

T-K

Tuntuu olevan hiljaista täällä. Itse en varmaankaan tule huomenna. Täytyy mennä viikonloppuna ajelemaan.

drive100

Huomenna olis tarkoitus mennä pärräämään kun on niin hienoa säätäkin lupaillut  :azn:
Tuli juuri vaihdettua laakerit mottiin... vanhat olivat "hieman" väljät ! KLOK, KLOK, KLOK !

Narmer

Mun täytyy mennä huomenna ajelemaan. Lähden lauantaina kahdeks viikoks Thaimaaseen.
Voi olla että mulla on jo huomenna viimiset ajot, jos talvi rupee painamaan päälle.

jansu

mie saatan kans tulla katselemaan teän ajoja :wink:
slash traxxas 4x4 race 1:10

bume

drive100

Lainaus käyttäjältä: bume - 23.10.08 - klo: 13.01
Mihis aikaan olette menossa?
Just olen lähdössä radalle päin ajelemaan