Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

FG:n monsteri

Aloittaja hessuboy, 27.10.07 - klo: 16.47

hessuboy

Olen aikeissa hankkia FG:n auton. Haluaisin kuulla teiltä kokemuksia niistä, niin hyviä kuin huonojakin. Esimerkiksi kestävyys, toimintavarmuus, ajo-ominaisuudet, laatu ym. Olen ajatellut ostaa ns. RTR paketin. Hinta vaikuttaa aika kovalta, joten saako sille katetta. Käytettykin voisi kiinnostaa, mutta täytyisi ehdottomasti olla todella hyväkuntoinen. Tällä hetkellä omistan Mad Forcen, mikä on samalla ensimmäinen autoni ja samalla vertailupohja.

TheArska

http://rc10.fi/index.php?topic=14614.0
ja fg:n eri malleissa eri ajoominaisuudet..kestävyyskin riippuu käytöstä, eihän se älytöntä hyppimistä kestä..mädi ja fg hieman rityyppisiä autoja..
ja noita valmiita viestiketjujakin voisi käyttää..
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot