Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

olisiko mg sarjan auto hyvä toivomus lahja :grin:

Aloittaja kimpsu, 16.11.07 - klo: 18.13

kimpsu

Kyöstimään

Osta kerralla kunnon peli... selaa esim. nettikirpputoria.! www.nettikirpputori.com

ne on hyviä,mutta crossi esim. kyosho on hyvä jos sulla on rahaa maksaa siitä. ja hobao hyper 7 tai 8 niin ajo on varmaa.Tietenkin jos on uusi auto.
Hobao Hyper 8,5

miksalo

mulla on tollanen CEN MG16 1/16 polttis.ostin ihan vaan talviautoksi.kova peli kulkemaan kun on 2,5cc kone ja pieni auto.
suht hyvä RTR ohjain tulee mukaan.
#ARRMA TYPHON# #VXR-8# #NOVAROSSI# #V-ONE-RRR#  #FUTABA#
PITÄÄ OLLA C8       ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

TheArska

Jees, mullakin myös mg16, mutta lelujahan nuo mg sarjan autot on..mutta kelpaa vähemmän vakavamieliseen leikkimiseen esim. iltaisin kun ei jaksa lähteä kunnon vehkeellä radalle..varsinkin mg16 hauska pienen kokonsa vuoksi..
Kyosho: Evolva(x2)REX pr-21r01wc/IDM Picco evo2 p7-r, V-one RRR(x2)LRPz.12r spec3/Team Orion crf.12 wasp.
Hpi: Baja 5b cy26, Savage X STS d30m. Hong Nor X1crt pro SHpt28*m-p6,plus muut 1/36-1/8 autot

tuplaesa1

MG16 on hauska peli, minusta paljon hauskempi kuin MG10 jä ärhäkämpi. :)
-= ( Pro-Line | Castle Creations | Spektrum | RPM | Savöx | V-Dezign | Alza-Racing | Savage Flux HP | Durango DNX408T ) =-

Kyöstimään

Aluksi kun olin ostamassa mg16 niin se tuntui hyvältä niinku kuvissa ja tiedoissa... alottelu autoksi siis. ostin käytetyn kyosho inferno mp 7,5 rtr:n niin se on 8x parempi kun mg16 ja kulkeekin hirveesti kun virittää.
Hobao Hyper 8,5

Mika R

niin mutta hyper on vielä parempi kuitenkin vai miten se nyt meni? jonka sä ehkä ostat keväällä vai niinkö se oli? aargh

miksalo

olix honkkari sittenki paras.vai miten se meni?
#ARRMA TYPHON# #VXR-8# #NOVAROSSI# #V-ONE-RRR#  #FUTABA#
PITÄÄ OLLA C8       ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

INFERNO ST US

Lykkyä pyttyy!

RC-tyyppi

Kyllä nuo MG autot hyvin kulkee. Ei moittimista.