Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Habbo hotel

Aloittaja jerezku, 22.11.07 - klo: 11.12

jerezku

pelaako kukaan teistä habbo hotellia?  :mrgreen:

INFERNO ST US

Ite tein tyypin ihan huvin vuoksi. Nimi on RC-car :mrgreen:, en oo tainnu vahvistta sitä sillä linkillä joka tuli sähkäriin.
Lykkyä pyttyy!

Täikampa

Minulla oli jokin profiili, mutta sinne hautautui, en edes muista nimimerkkiä :grin:. Kun tein profiilin, ei ollut toimivaa sähköpostiosoitetta, jonka avulla voisi löytää profiilin. Mutta ei tullu kyllä paljoa pelattuakaan.

Lapio

Ala-asteella tuli tuhlattua joku 30e virtuaalihuonekaluihin..  :grin: "Habbohotelrahaa" sai tilattua helposti tekstarilla, tais olla 4 kolikkoa/1,20e.. Olihan se hauska peli sillon.  :azn:
Traxxas Stampede + Sidewinder 5700KV

poika

Sama juttu kun Lapiolla eli tekstareilla tilattiin saldorajat umpeen joka KK  :mrgreen: Nykyään sen tajuaa kuinka tyhmä teko se oli, pistää rahat johonkin virtuaali hotelliin. Ja nykyään ne rahat menee RC autoihin  :p
Nykyään nimellä: Lelle

JupeR

Toi on aivan paras peli, ite pelaan sitä Aina, mulla on joka kuukausi saldo kiinni eikä yhtään rahaa ja olin ihan paras siinä. olin 10 parhaan joukossa koko pelissä  :shocked: not.
Mahotonta meininkiä..!
M:NANO DRAGON,Kysy YV!

INFERNO ST US

No enpä oo kade! Mä en tuhlaa rahaa sinne vaikka pelaisin.
Lykkyä pyttyy!

Sprite

Ilman hauskaakin voi olla viinaa.

Anzka

Associated rc18Bft + mamba25 + 5800kv

TomiC

Olen pelannut joskus kauan sitten, mutta kävi tylsäksi olla vain muiden huoneissa ja yrittää ruinata/vaihtaa tavaraa.

mad

No vastaan tähän näin . Mä pelaan sitä välillä ja tyypin nimi on mad......               eli kuusi pistettä loppuun .
Giga  crusher ( RB Concept TM728)

rc-autoilia

mulki o sill o aika paljo kamaa mut laitan nykyään rc-kamoihi

Lagi

POOL'S CLOSED!

NEVAR FORGET!

Desu Desu Desu Desu Desu Desu Desu Desu Desu Desu
pneumonoultramicroscopicsilicovolcanoconiosis

MarkusH

Mä en voi itse tajuta miksi joku pistää rahojaan tälläisiin, todellakaan evvk!

Tane.

Kaverit pelas tota joskus kolmevuotta sitten
ihan kympillä! :roll:
Lainaus käyttäjältä: Sprite - 02.12.07 - klo: 13.00
EVVK.
Auto myyty.. Jossain vaiheessa uutta tilalle..?

apt93

Toi peli on ihan hanurista!

PROpioneer

ikäraja on pikkasen sinne sun tänne :) veljeni pelas 9v nä ja lopetti 11v nä ja taas serkkuni alotti 11 v nä ja pelaa edelleen :D itselläkin on acco ja hirveesti virtuaali'kamaa'' mutta mitä teen niillä ku en oikeaan elämään saa niistä mitään.. kyllä rc autolla ajaminen on järkevämpää :P muuta en oppinu habosta muutaku hyvän kaupan käynnin joka tapahtuu nykyelämässäki

oma näkökulma :D
yokomo yz-10 , Cen mg16 ja lisää tulee.

ukkeli

ihan huono peli ei siinä oo mitään intoo.

Ilmari_S

Olipas järkevä nosto.
Huehue