Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

ekan auton hankinta?

Aloittaja finviking, 11.12.07 - klo: 19.35

finviking

olen kahden vaiheilla polttis vai sähkö, kattelin alkuun polttis monsteria mutta toisaalta tuollainen sähkö wrc mallikin voisi kiinnostaa ja tuollaista kattelin ekaksi autoksi mutta ainakin tuolla polttis puolella tyrmättiin tuo merkki KYOSHO PureTen Alpha III EP RTR Subaru Impreza WRC onko jotain vastaavaa merkkiä mitä katsella? vai???

miksalo

CEN racing:iltä löytyy vastaavanlainen rallisubaru mutta paaaaljon parempi.
mallia en nyt muista mutta se löytyy kyllä jr-hobbyn sivuilta.

polttista joo tarkotin.
osta ilman muuta polttis jos meinaat vain ulkona ajajella.
#ARRMA TYPHON# #VXR-8# #NOVAROSSI# #V-ONE-RRR#  #FUTABA#
PITÄÄ OLLA C8       ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐

Mikkis

Ei kai Ceniltä juurikaan sähköautoja löydy, polttiksia kylläkin. Meinasit vissiin tota Cen CT5-S:sää. Mulla on tommoinen ja täytyy todeta että on hulvattoman hauska laite. Välitykset tosin sais olla hiukan lyhyemmät kun tota kulkupuolta on vähän liikaakin...
CEN-Racing CT-5S
Tamiya Mini M03 Kyosho Pureten Alpha Ep III

finviking

entä sitten tuo CEN-Racing mx 3.0 subaru 4wd 2-speed RTR mitä eroja kun hinta ja taisi olla tuo veto tapa tässä kardaanilla toisessa hihnoilla? vai...?

miksalo

CEN:in  auto paaljon parempi kuin tuo kyösti.cenissä 2-vaihdetta,säädettävät pyöränkulmat,ym,ym
niin ja tuli nyt sitten polttiksista kirjoteltua.
pta:ssa ei ole minkään näköisiä renkkaan kulmien säätöjä ja muutenkin tosi lelu.
#ARRMA TYPHON# #VXR-8# #NOVAROSSI# #V-ONE-RRR#  #FUTABA#
PITÄÄ OLLA C8       ┌∩┐(◣_◢)┌∩┐