Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Kyosho Inferno GT ja GT2

Aloittaja Mika R, 01.01.08 - klo: 11.59

pieto

Lainaus käyttäjältä: jarkkom - 29.09.08 - klo: 21.21
Lainaus käyttäjältä: pieto - 29.09.08 - klo: 20.21
Onko kellään tietoa mitä koreja tulee GT2:seen? Alussa vissiin Audi ja Corvette mutta onko muista koreista tietoa?

Senverran oon seurannut, että siitä ProtoFORMin makeesta korista tulee myös pidempi versio, eli tohon IGT2:n juuri. Eli varmaan 'must have', eiköhän tossakin skaalassa se kori jotain vaikuta radalla. :p


Taisi olla niin että Kyosho Cupissa saa ajaa vain Kyoshon koreilla.
Kyosho GT Racing Art

Mika R

eiköhän sitä nyt muutenkin tule ajettua riittävästi kahdelle, kolmelle korille per kesä.. Toi pf on siihen hyvä ja säästää paketin korin cupia varten.

jarkkom

Jooei ole mitään ikuisia noi turistikorit, varsinkaan ulkona katollaan slaidatessa... :mrgreen: Ja edelleen, onhan se open-luokkakin ajettava kössi-kuskeilla.
---

Mika R

Vahvasti on juttua että Astonista ja Ferrarista tulee GT2 mittojen mukaiset korit Kyosholta myös.

Nyt on Pieto levitykset korin mukaan:


pieto

Nyt näyttää paremmalta  :police: Muuttukohan ajo-ominaisuudet paljon tuon raideväli levityksen kanssa?
Kyosho GT Racing Art

Mika R

jaa-a, vakaampi ehkä...

pieto

Niin ajattelin kanssa. Parantuukohan kaarre ominaisuudet paljon? Joudut Mika käymään vielä tänä syksynä kerran radalla että saadan selvitystä asioihin  :lol:
Kyosho GT Racing Art

Mika R

#1537
se voi olla... meillä on testattavana nyt myös GT2 joten päästään vertaa vielä molempia...  :grin:
e: siis vaikka vkonloppuna molemmat jos sää sallii

pieto

Tänään näin GT2:sen livenä  :lol: Näyttää hyvältä. Nyt pitää vaan odottaa ensi kevättä että pääsee radalle ajamaan.
Kyosho GT Racing Art

Mikko L

Hmmm, olisikohan GT2:sta tulossa myös ns. kitti - ilman raadioita...

-> Klik <-
Old fart

Mika R

Haha.. toihan on hyvä GT luokkaan, siinä on RTR koneena Sirion pannu! Ei jää koneesta kiinni.

Toi on näköjään uusi K brändi


http://www.kyosho.com/jpn/fun/special/motorsports/index.html

-Juho-

Kyllä, kitti ilman radioita ja koria. Japanissa marraskuussa julkaisu näköjään. Sirio S24T, kolmipalakytkin ja punaiseksi eloksoidut osat. ja KUUSIOKOLORUUVIT! ainakin kuvassa.. hinta 85575 jeniä, kun rtr gt2 60900 jeniä, eli reilun kolmanneksen kalliimpi.

ps. on tuo google kääntäjä mainio..
Liikaa Kyoshoja

Mikko L

Lainaus käyttäjältä: InfernoGT - 03.10.08 - klo: 10.19
Kyllä, kitti ilman radioita ja koria. Japanissa marraskuussa julkaisu näköjään. Sirio S24T, kolmipalakytkin ja punaiseksi eloksoidut osat. ja KUUSIOKOLORUUVIT! ainakin kuvassa.. hinta 85575 jeniä, kun rtr gt2 60900 jeniä, eli reilun kolmanneksen kalliimpi.

ps. on tuo google kääntäjä mainio..
Hmmm, 85575 Jeniä = 550 € - saiskohan ton tilattua jostain?
Old fart

Mika R

eBayssa on japanilaisia kauppiaita  :wink:

Mikko L

Uusi GT2 vaikuttaa hyvältä autolta ja ekat kisatkin on jo ajettu ihan menestyksekkäästi.

Lainaus käyttäjältä: jspeed @ Kyosho Inferno GT Forum
Just got back from Fort Meyers' race weekend it ran the fastest lap times of all the "GT" cars and won 30 minute A Main with it!

The new car is easier to drive fast thru slower traffic and the A4 Body/Wing combo gets the job done at the track.

Kyosho optional shocks are an awsome addition too!

The new engine made good power & run-time in the 240-250 range on Maxy Racing 16% fuel and is a was a wild ride in the 270 range. Using the IGT1 15/19 clutch/spur combo.

Recording the fastest ever Fort "GT" class track lap time of 17.7 seconds, it was several laps ahead of everything else.

Its a great car/

Kyosho America, many thanks for the "Win" with your new IGT2! ;D
linkki foorumille
Old fart

Mika R

Lainaus käyttäjältä: pieto - 02.10.08 - klo: 22.35
Tänään näin GT2:sen livenä  :lol: Näyttää hyvältä. Nyt pitää vaan odottaa ensi kevättä että pääsee radalle ajamaan.

Hähää, kävinpä vähä testaa, harmi vaan että rata oli kiinni joten piti ottaa tyypit parkkiksella, tosin jäi aika lyhyeen ennen kuin aurinko laski, joten ei nyt kauheesti pysty vertaa tota kulkupuolta GT ykköseen.
Näyttävä pelihän tämä on, sehän nyt on selvä.

Nopeasta testauksesta huolimatta moottorista kuitenkin ehti havaita, että eri värkki kyseessä verrattuna aiempaan. Kävi todella nätisti; ääni pehmeä, johtuen tuosta pakoputkistosta joka on plussaa, ja kiersi mukavasti. Kaiken kaikkiaan lupaava laitos.

Käynnistin tuolla Kyoshon starttiboksilla ongelmitta. Lähti helposti. Naruun ei tarvinnut koskea. Ei tuo Kyoshon boksi nyt niin erilainen ole, joten tuskin ainoa markkinoilla oleva boksi jolla lähtee käyntiin.

pieto

Et sitten voinut ilmoittaa että meet päristelee  :cry:
Kyosho GT Racing Art

Mika R

Ajo jäi niin lyhyeen ettei siinä paljo ehtinyt ku jo aurinko laski. Katotaan jos huomenna olis uusi yritys.

Mika R

Tässä pari kuvaa autoista vertailuksi



Painossa on pientä eroa, GT2 on ehkä tuollaiset 100gr painavampi riippuen nyt vähän mitä autoonsa laittaa (lipo vai nimh tmv)

Minusta autot menevät hyvin samalla radalla vaikka GT2 onkin hieman enemmän skaalanmukainen. Sivukuvassa ero on suurin mutta radalla tuskin eroa kauheesti huomaa kun autot ovat liikkeessä. Ferraristakin tulee ilmeisesti GT2 mitat täyttävä kori.

Pituutensa ansioista GT2:lla pysytynee painamaan kurvit tiukemmin sladissa kuin ykkösellä mutta sen sitten näkee. Suurin ero on tuossa moottoriosastossa, uusittu kone tuntuu mainiolta.

Mika R

Pahoittelen tätä yksinpuhelua, mutta vielä nopea päivitys aiheeseen nyt kun pääsin kunnolla kokeilemaan.. yksi sana "VAU!!"

- uusi kone kiidättää autoa todella mallikkaasti, nopee ja vääntää HYVIN ja käy loistavasti; verrattuna vanhaan GXR:ään olen todella vakuuttunut

- uusi Audi kori imee hyvin tiehen, loistava käytännössä vaikka ei ehkä ihan mun makuun muuten

- pidempi akseliväli TUNTUU käsittelyssä; olin hieman skeptinen mutta en enää

- erinomaiset jarrut heti vakiona (ei tarvii päivittää)

Olen vakuuttunut ..

AE-Mod

Hieno Kori....

Merkkikin on oikea.  :wink:
THE Car #12 (THE Photographer)
HobbyFactory

Jarski


Mika R

#1552
Mahtavaa että lämmin syksy vielä jatkuu. Jos saadaan autot tällä viikolla niin vielä kerkee pyöräyttelee jossain parkkisella monta kertaa ennen kauden loppua. Pojat ovat menossa kuulemma kokeilemaan vielä uusia MP ysejäkin joten ei voida olla huonompia tässä suhteessa.

e: Uusi GT2 on nyt plakkarissa, ei muuta ku usvaa putkeen kohta

Timitri87

moi kaikki paljon maksaa infero gt ne kaks vaihde ratasta päivittää teräksiseen

Timitri87

kertokaa minkälainen auto on oikeesti tää inferno gt niiku laatu/kestävyys ym

pieto

Erittäin hyvä. Selaa topikki alusta niin asia selviää
Kyosho GT Racing Art

Timitri87


Mikko L

Lainaus käyttäjältä: Timitri87 - 15.10.08 - klo: 20.55
moi kaikki paljon maksaa infero gt ne kaks vaihde ratasta päivittää teräksiseen
Spurreja ei saa teräksisinä, vain muovisina (mitä lie seosta).
Old fart

Timitri87

kiitos.. ei kellää löytyis jotaki siistejä vanteita  klikseineen täällä ois kaveri mikä ostas heti ne.. ja jotaki siitejä koria ja kallistuksen vakaajat etee ja taakse

Timitri87

ja laittakaa linkkii mikä ´vastarin akku sopis hyvin toho inferno 1