Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Kyosho Inferno GT ja GT2

Aloittaja Mika R, 01.01.08 - klo: 11.59

pieto

Siis käytännössä Evolvan rattaat ja vaihtaja alkuperäiseen akseliin...??  :huh: :huh:
Kyosho GT Racing Art

Mika R

Sori, otetaan uusiksi. Jees, uudenlainen konversio joka vähän aiempaa simppeli, juuri kuten sanoit.

Kuvia tuolla http://infernogt.proboards.com/index.cgi?board=drivetrain&action=display&thread=928&page=8

Mika R

Hieno päivä tattiksella, ehdittiin Pieton kanssa olla paikalla pari tuntia, josta ajettiin ihan mukavasti about 5-7 tankillista vai mitä Pieto?

Äijän Audi toimi kun ajatus (lukuunottamatta vikaa mälliä mutta sitähän mä en nähnyt) GT2 rattailla ja uudella pakoputkistolla!! Ajoittain pystyin vähän roikkumaan perässä omalla Audilla (evolva välitykset) mutta ei toivoakaan mistään ohittamisesta! Hyvä Pieto, nokka kohti kisoja vaan seuraavaks!

Oli muuten mukavaa ja hyvin mahduttiin baanalle vaikka oli vitosautoja, GT autoja TP10:iä ja sähkiksetkin ajoi välissä, mun mielestä toimi ilman sen kummempia taulukoita, tietenkään en pysty lukee muiden ajatuksia.

pieto

Lainaus käyttäjältä: Mika R - 17.05.09 - klo: 15.05
Hieno päivä tattiksella, ehdittiin Pieton kanssa olla paikalla pari tuntia, josta ajettiin ihan mukavasti about 5-7 tankillista vai mitä Pieto?

Äijän Audi toimi kun ajatus (lukuunottamatta vikaa mälliä mutta sitähän mä en nähnyt) GT2 rattailla ja uudella pakoputkistolla!! Ajoittain pystyin vähän roikkumaan perässä omalla Audilla (evolva välitykset) mutta ei toivoakaan mistään ohittamisesta! Hyvä Pieto, nokka kohti kisoja vaan seuraavaks!

Oli muuten mukavaa ja hyvin mahduttiin baanalle vaikka oli vitosautoja, GT autoja TP10:iä ja sähkiksetkin ajoi välissä, mun mielestä toimi ilman sen kummempia taulukoita, tietenkään en pysty lukee muiden ajatuksia.

Tänään oli kyllä aivan mahtava päivä. Auto toimi kuin ajatus. Uuden pillin myötä tuntuu että teho noussut selkeästi. Vaihdoin autoon uuden vaihtajan ja B-rattaat ja laatikko toimi ongelmitta.  Viimeistä tankki ajaessani, ajattelin että yksi kierros vielä menee ja sen jälkeen varikolle ja kamat kasaan. Tuli se kuuluisa viimeinen kierros, mutka ennen pääsuoraa niin luulen että oikaisin vähän ahneasti ja auto keveni kanttarista, ja suoraan niihin vanerilevyihin mitkä ovat pääsuoran sivussa. Lopputulos: pohjalevy ja etukardaani vääntynyt. Pitää autoa rupemaan purkaa ja katsoa miitä muuta damagea tuli.

Ajovuoroissa ei ollut mitään ongelmia. Niin kuin Mika sanoi niin ajettiin kolme luokkaa samaan aikaan ilman mitään ongelmia.
Kyosho GT Racing Art

Mika R

Hee Pieto.. en nyt halua pilata fiiliksiäsi mutta mekkasin tuossa just autoja hieman kun jäin ihmettelemään oman Audini lievää peräherkkyttä - takakardaani oli irti ja auto etuvetoinen. Ei sitä vaan radalla "kiireessä" tajunnut ja huomannut kun siinä on jäykkä akseli... Ei ihme että jäin aika reippaasti ajoittain!  :laugh:
Eturenkaat ovat aika sliksit luonnollisesti nyt......

Mutta hyvin toimi sun peli tosiaan!

pieto

Lainaus käyttäjältä: Mika R - 17.05.09 - klo: 17.32
Hee Pieto.. en nyt halua pilata fiiliksiäsi mutta mekkasin tuossa just autoja hieman kun jäin ihmettelemään oman Audini lievää peräherkkyttä - takakardaani oli irti ja auto etuvetoinen. Ei sitä vaan radalla "kiireessä" tajunnut ja huomannut kun siinä on jäykkä akseli... Ei ihme että jäin aika reippaasti ajoittain!  :laugh:
Eturenkaat ovat aika sliksit luonnollisesti nyt......

Mutta hyvin toimi sun peli tosiaan!

Ei ihme että perä ei pitänyt. Tässä selvittellen vaurioita, ei ainaskaan vielä kauhean pahalta näytä. Toivon vaan että kaikki osat löytyy hyllystä suoraan.
Kyosho GT Racing Art

Mika R

Joo, kyllä se kuntoon tulee.

Aika Bad Ass GT2 McLaren Ossin 28 koneella http://www.youtube.com/watch?v=7ae2ATJuOEQ

Sorry InfernoGT (Juho) mutta mulla odottelee Mäkki maalausta joten et ole ainoa. Mutta siitä ei tule musta eikä hopea  :grin:

Tossa vähän klippiä tosta "Evo" modista http://www.youtube.com/watch?v=Tlq-kuB5K2E

Stail

Itse tulin teidän lähdön jälkeen. Kaikki vitoskuskit hävis siitä ja pari GT:tä tuli lisää niin kolmella autolla kierreltiin rataa sitten :)

kakkosen välitykset toiminu mulla ainakin tähän asti ihan ok. vauhtia tuli kivasti lisää :)

sitten kysymys: mikä voisi syödä tulppia? lämpöjä tänään seurasin ja oli ok. Kone toimii hyvin kunnes sammuttaa koneen. Sen jälkeen se on 50/50 lähteekö enää vanhalla tulpalla käyntiin.
Saako gt luokkaan vaihtaa minkä tahansa moottorin että olis kisalaillinen ?
JQ

Mika R

ok, harmi että piti lähtee.

vanha GXR syö tulppia, erityisesti kun on liian piikillä. voi myös olla väljä kiertokanki?

ei saa, Go Tech, Force, GXR28SG ja Hyper ovat ainoat sallitut vrt. GT-8 sarjasäännöt


Stail

#1989
Ok. täytyy avata moottori ja katsoa löytääkö klappia jostain.. jos sen silmällä erottaisi :)
täytyy säätää myös rikkaammalle jos se helpottaisi asiaa.

edit: tai nyttenkun ajattelee niin kone oli aikas rikkaalla aluksi ja silloin kone käynnisty aina stopin jälkeen. silloin ei vain kone kiertänyt yhtään. Säädin piikimmälle niin sitten meni taas tulppa. kai siitä pitää löytää jokin kultanen keskikohta sitten.

väljä kiertokanki varmaankin tuhoaisi tulpan muutenkin ?
JQ

pieto

No niin, nyt on tuhon jäljet selvillä. Pohjalevy, etu ylädekki, etudiffin isoratas, ackerman vääntyi (sain oikaistua), ohjausvarret, etukardaani, pohjan etujäykistin. Siinä ne taisi olla. Huomenna käynti Pro-Shoppiin, toivottavasti löytyisi kaikki  :lol:

Toivottavasti auto pelittää yhtä hyvin korjauksen jälkeen  :lol:
Kyosho GT Racing Art

Mikko L

Lainaus käyttäjältä: pieto - 17.05.09 - klo: 20.37
No niin, nyt on tuhon jäljet selvillä. Pohjalevy, etu ylädekki, etudiffin isoratas, ackerman vääntyi (sain oikaistua), ohjausvarret, etukardaani, pohjan etujäykistin. Siinä ne taisi olla. Huomenna käynti Pro-Shoppiin, toivottavasti löytyisi kaikki  :lol:

Toivottavasti auto pelittää yhtä hyvin korjauksen jälkeen  :lol:
Mitäh? Meet duuniis ja väännät noi alumiinikalikat, ainakin pohjalevyn, takas suoraks etkä osta heti uutta...
Old fart

pieto

Lainaus käyttäjältä: Mikko L - 17.05.09 - klo: 20.42
Lainaus käyttäjältä: pieto - 17.05.09 - klo: 20.37
No niin, nyt on tuhon jäljet selvillä. Pohjalevy, etu ylädekki, etudiffin isoratas, ackerman vääntyi (sain oikaistua), ohjausvarret, etukardaani, pohjan etujäykistin. Siinä ne taisi olla. Huomenna käynti Pro-Shoppiin, toivottavasti löytyisi kaikki  :lol:

Toivottavasti auto pelittää yhtä hyvin korjauksen jälkeen  :lol:
Mitäh? Meet duuniis ja väännät noi alumiinikalikat, ainakin pohjalevyn, takas suoraks etkä osta heti uutta...

Niin minä kanssa ekaksi ajattelin. Katsotaan nytten. Ajattelin että ostan uuden pohjalevyn ja suoristan tuon vanhan, on sitten yksi varalla tuleivasuutta varten. Riippuu tietysti kanssa että mitä osia löytyy samantien.
Kyosho GT Racing Art

Stail

Lainaus käyttäjältä: pieto - 17.05.09 - klo: 20.37
No niin, nyt on tuhon jäljet selvillä. Pohjalevy, etu ylädekki, etudiffin isoratas, ackerman vääntyi (sain oikaistua), ohjausvarret, etukardaani, pohjan etujäykistin. Siinä ne taisi olla. Huomenna käynti Pro-Shoppiin, toivottavasti löytyisi kaikki  :lol:

Toivottavasti auto pelittää yhtä hyvin korjauksen jälkeen  :lol:

Tais mennä ihan kunnon vauhdilla sitten ulos. Halpaa lystiä tää  :grin:
JQ

Mika R

Joku servovarsi oli löystynyt vai mitenseoli Pieto?

Alkaa olee nopeudet sitä luokkaa että damagea alkaa tulla kun kolahtaa kunnolla. Nopeuden huono puoli.

pieto

Lainaus käyttäjältä: Mika R - 17.05.09 - klo: 21.04
Joku servovarsi oli löystynyt vai mitenseoli Pieto?

Alkaa olee nopeudet sitä luokkaa että damagea alkaa tulla kun kolahtaa kunnolla. Nopeuden huono puoli.

Luulen että servovarsi oli löystynyt ja ohjaus hävisi. Ei osaa sanoa siitä kun sitä vartta ei enää ole. Toinen mikä tuli mieleen että jos on ottanut mutkan liian ahneesti ja leikkanut kanttarin yli. Siinä auto olisi keventynyt ja ja jatkanut suoraan valliin. Sen minkä tiedän että vaikka käänsin niin paljon kuin ohjaimesta pystyi niin auto meni suoraan. Eiköhän tästä mällistä selvitä ja päästään kohta taas radalle päristelee.
Kyosho GT Racing Art

DARIEN

Mistähän voi johtua IGT 2 että noi servot rupeaa puuhaamaan ihan omiaan ku auto käynnissä?Akut pitäisi olla ihan täydet mutta siltikkin säksättää.Välillä tuntuu myös että kaasu hirttää kiinni normi IGT:ssä johtuukohan vain noista surkeista ohjaimista?
Inferno GT Ferrari     Inferno GT2 Audi

jerzirccar1

Lainaus käyttäjältä: DARIEN - 18.05.09 - klo: 08.01
Mistähän voi johtua IGT 2 että noi servot rupeaa puuhaamaan ihan omiaan ku auto käynnissä?Akut pitäisi olla ihan täydet mutta siltikkin säksättää.Välillä tuntuu myös että kaasu hirttää kiinni normi IGT:ssä johtuukohan vain noista surkeista ohjaimista?

Hyvä radio setuppi on tämä, futaban 3pm ja siihen esim futaban servot, mitään 100e ei tarvita mutta ne ovat hyvät ja nopeat. Ei mitään servoja kannata edes miettiä jos nopeus on yli .15sek ja voimaa pitää olla ohjauksessa vähintään 7-8kg.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Mika R

Lainaus käyttäjältä: DARIEN - 18.05.09 - klo: 08.01
Mistähän voi johtua IGT 2 että noi servot rupeaa puuhaamaan ihan omiaan ku auto käynnissä?Akut pitäisi olla ihan täydet mutta siltikkin säksättää.Välillä tuntuu myös että kaasu hirttää kiinni normi IGT:ssä johtuukohan vain noista surkeista ohjaimista?

Noi GT2 ohjaimet pitäs olla futaban tekemät mutta en sitten tiedä mistä moinen, kai se jostain häiriötä ottaa..
antenni pitäs myös roikkua käsittääkseni vapaasti eikä sitä saa kääriä mitenkään, en tiedä auttaako. Olen itse ajanut jo 3 vuotta pääsääntöisesti gigasilla joten ei ole enää oikein käsitystä kideradioista.

DARIEN

Pittää alkaa katteleen uusia radioita niin josko se helpottais voi johtua myös sähkölinjoista jotka lähellä.
Inferno GT Ferrari     Inferno GT2 Audi

Mika R

Kohtuullisen kookas tuo tuning puskuri  :grin:
Istuu kuin tehty Corvetten keulaan vaikka on aluperin tehty Ferrarille



moukari

Racers Group Finland
  -Panolin 2T öljyt-

jerzirccar1

Lainaus käyttäjältä: moukari - 19.05.09 - klo: 21.16
Tolla kehtaa torpata :grin:

:lol:

Etsin yhtä kaveria joka ajaa GT luokkaa ja pyytäisin että otat yv.n kautta minuun yhteyttä.
Olen ymmärtänyt että sinulla on Pieton vanha GT auto ja sinulla on lasit ja n.30vuotias ja olen auttanut sinua moottorin säädöissä.
Se sinun auton kori väritys on semmoinen vaalea/valkoinen/hieman kermahtava väri.
Muistaakseni sinun 1/1 auto on saab.
Jos tunnistat tai joku tunnistaa kaverin niin laittakaa kaverin tiedot yv.n kautta minulle.
Kiitos näin etukäteen.
Jerzi
SUOMI ON KATEELLISTEN LUVATTU MAA😂😂

Mika R

Kyseessä on varmaankin "Stail" nimimerkki tossa edellä.

Joo tosiaan kehtaa torpata, vaikka oikeastaan se on sen takia hyvä että tukee koko keulaa eikä kori pääse heilumaan/taittumaan, toki suojaa mahdollisissa kolareissa myös.

Stail

Jep minähän tuo.
Pistin yv
JQ

Mika R

#2005
Kokeillaan nyt sitte tällästakin koria

edit: parempi kamera





juska

Näyttää mäcci aikas sulavalta. Voi olla aika bueno.
Racers Group Finland Team

Mika R

Keula on paljon lyhyempi kuin Corvettessa, saapa nähdä miten vaikuttaa.
Onhan se mäkkin luoma kori joten luulisi olevan hyvä  :tongue:

Mika R

Kurvailu oli varsin miellyttävää tuolla korilla, kääntyy hyvin ja hallitusti. Pari tankki tuli kokeiltua.

Jannellakin (jkort) homma toimi mukavasti ja Go Techissä riittää puhtia enemmän kuin tarpeeksi.

Mika R

#2009
Autot pitillä eilen, Jannen oikeanpuoleinen ja vähän päätäkin näkyy  :wink:



Ja tältä päivältä sisarukset..