Päävalikko

Uutiset:

Tämä on testisivusto, data on otettu foorumilta 6.2.2025. Mikään täällä tehty muutos ei tule automaattisesti mukaan varsinaiseen SMF-versionnostoon, vaan niistä on kommunikoitava minun kanssani erikseen. 12.2.2025 H Luomanen

Kyosho Inferno GT ja GT2

Aloittaja Mika R, 01.01.08 - klo: 11.59

Riku.F

niinpäs onkin. Mietin jonkin uuden korin hankkimista.. esim calsonic nissan jotenkin kiinnostaa tykkään kun on niin Race car..  tai sitten sama kun sulla. siinä on kans jotain raakaa voimaa uhkuva tyyli.
V-one RRR evo,  IGT,Team-c GT8L, LAB 801&802 Schumacher MI4lp,Tamya 416x ,416we(x), 418 , Giga Crusher DF, Sledgehammer S50, LRP S10 SC .Ym..

mikari

#2521
mites äijät jotka ajelee tolla GT2 autolla - otin loppukesästä 5 kpl noita warrior koreja ja kaikki meni ja joku jäi ilmankin, nyt olis mahis hommata 10 koria lisää hintaan jotain 30€ tsibale, otetaanko vai jätetäänkö?

Etenkin GT2 autoon toimivaksi todettu, toki sopii muihinkin kuten lyhyeen DM1:een takapään säädettävyyden ansiosta ja luulisin että erinomaisesti tuohon tulevaan Team C:n autoon.

vertauksena tuo Alpha on 10-15€ kalliimpi tänne toimitettuna

please jos mahdollista niin kommentoikaa huomenna sunnuntaina asiaa, ei mitään sitoumuksia mutta noin yleisellä tasolla, koska osittain liittyy tähän aiemmin mainittuun treidaukseen ja laitan kamaa täältäpäin jenkkeihin vastaavasti maanantaina. 30€ hintaan ette koreja saa maailmalta, se on aika selvää kuitenkin  :wink:

Kiitos 20 vuodesta!

RoddeR

Itse olisin kiinnostunut alphan korista gt2:een eli jos kimppatilausta  jossain vaiheessa ennen kevättä laitettais niin mukana silloin.
Kyosho, elämäni auto.

mikari

Alphan kori on kyllä nätti, itsekin voisi ajatella myös tuota pidempää GT2 versiota, nyt on vain itsellä pari tuota lyhyempää "Audi TT" :tä
Kiitos 20 vuodesta!

Riku.F

Mä olisin kans kiinnostunut ostamaan lyhyen R2 audin korin.
V-one RRR evo,  IGT,Team-c GT8L, LAB 801&802 Schumacher MI4lp,Tamya 416x ,416we(x), 418 , Giga Crusher DF, Sledgehammer S50, LRP S10 SC .Ym..

opa

Lainaus käyttäjältä: Riku.F - 20.11.11 - klo: 13.35
Mä olisin kans kiinnostunut ostamaan lyhyen R2 audin korin.

Samoin, jos hinta on järkevä.
Smartech Thunderbolt 4x4, Kyosho Inferno GT,
X-Ray XT8 2009 Spec, XTM Rail, Hpi RS4 Micro, Kyosho Mini-Z

mikari

Se on se 45-50 euroa ja tämä ilman veroja ja tulleja, kuten itse onnistuin saamaan.
Ainakin jenkeistä tilattuna. Etelä-amerikasta suoraan en ole tilannut (valmistusmaa Chile tai Peru tai jotain sinnepäin)

Warrioreja en nyt sitten ajatellut ottaa, hinnaltaan se 30€ olis varmaankin hyvinkin kilpailukykyinen.. no katellaan sit myöhemmin taas lisää.
Kiitos 20 vuodesta!

Ender

Jos tämä pitää paikkansa, GT2:sta tulee päivitetty versio tammikuussa:

http://www.rctech.net/forum/9945192-post7518.html

mikari

En kiellä, pikemminkin päinvastoin  :wink:
Kiitos 20 vuodesta!


Riku.F

mietin tässä et tuleekohan tätä kittiä suomeen  INFERNO GT2 KIT with SIRIO S24T Engine INFERNO GT2 KIT Sirio S24T Moottori  (http://homepage1.nifty.com/ishiimokei/english/ground/car_engine/ky_infeno_gt.htm)
V-one RRR evo,  IGT,Team-c GT8L, LAB 801&802 Schumacher MI4lp,Tamya 416x ,416we(x), 418 , Giga Crusher DF, Sledgehammer S50, LRP S10 SC .Ym..

HVoltage

Lainaus käyttäjältä: Ender - 13.12.11 - klo: 13.25
Helmikuussa tulee:
http://www.kyosho.com/eng/products/rc/detail.html?product_id=108454

Onpas hyvät päivitykset, tohon ei tartte lisätä kuin vakaajat. Servojen speksejä ei löydy mistään, ovat kuitenkin metallirattaiset.

GT2 KIT Siriolla on käsitykseni mukaan myynnissä vain Japanissa. Tosin ei siinä ole mitään sellaista mitä ei ole tuossa päivitetyssä GT2:ssa, itseasiassa tuo Race Spec on varmasti parempi...
| KJFC | Yeah! If you could go ahead and flip my rc car over, that'd be great |

mikari

Race specissä on uusi vaihde muttei sama kuin IGW008
Audi R8 tulee myyntiin erikseen
Hieno kyllä!

ps. terveisit Pariisista, melko pimeetä se on täälläkin!
Kiitos 20 vuodesta!

*HOKE*

Yllä olevasta linkistä ja siis ihan Kyoshon sivuilta kopioitua.

"The previously optional shoe-type 2-speed transmission (IGW008) is now included as standard"

mikari

ok, no sitten ei sitä mitä aiemmin kuulin mutta hyvä jos IGW008 on mukana, se ainakin toimii!
Kiitos 20 vuodesta!

M141

Oisko vinkkejä GT2:sen setuppiin millä saisi eturenkaiden kulumista pienemmäksi. Ongelmana viimekesänä oli lähinnä eturenkaiden(Ipanema GT sliksi) sisäkulman voimakas kuluminen ja tämä ongelma oli kahdella eri kuskilla kahdessa eri autossa. Sisäkulmia lukuunottamatta kuluminen oli aika tasaista edessä ja takana.

Setuppi oli mulla muuten vakio, mutta edessä vakaaja, takana hiukan löysemmät jouset ja edessä muutama aste pyörillä lisää kääntymiskulmaa. Balanssi meidän parkkistyylisellä ja keskinkertaisesti pitävällä radalla oli oikein mukava omaan makuun, ei liian aliohjaava, mutta perä pysyi kuitenkin hyvin hanskassa sopivalla kaasun käytöllä.

Onko mitään tehtävissä ja säädetäänkö alustaa vai vaihdetaanko renkaat esim niihin GRP:n kuviollisiin millä vissiin moni ajaa?

-Jani-

RoddeR

Laita camperit lähelle 0 astetta ja tsekkaa ettei haritusta ole älyttömästi.
Kyosho, elämäni auto.

M141

Lainaus käyttäjältä: RoddeR - 15.01.12 - klo: 10.33
Laita camperit lähelle 0 astetta ja tsekkaa ettei haritusta ole älyttömästi.
Jeps pitää mitata tarkemmin ja tehdä pari säätömallia valmiiksi keväälle. Camberia ei silmämääräisesti ole varmaan astetta enempää, haritusta onkin sitten sen edestä. Casteria pitää kans tutkia..

-Jani-

mikari

Aika makee/jännä toi etulokarin muotoilu

Kiitos 20 vuodesta!

juzzi.s

Hyvää alkanutta uutta vuotta !
Mulla harrastus on jäänyt pahasti väliin, kun pojille tuli nuo mopot ja kevarit. Inferno GT ja ST ovat vielä hyvässä iskussa, muutaman kerran vuodessa viritän koneet tulille.
P.S. Mikalta hankittu 28-kone on vieläkin iskussa.
terv: Jussi

mikari

Hyvä homma! Kiitti kaupoista  :wink:
Ajelet sitten kun pääset/ehdit. Ja samoin Sinulle!
Kiitos 20 vuodesta!

RoddeR

Kevättä kohden mennään sellaista vauhtia että olis aika alkaa kyselemään että onko kukaan suunnittelemassa kori kimppatikausta? Itse tarviisin gt2:een korin ja delta plastik:in sivuilta tilatessa posteja tulee 30e joka on lähes sama kuin korin hinta joten ei kiinnostais tilata tuota kautta vaikka tollanen kori oli viime kesänä kovassa käytössä.
Kyosho, elämäni auto.

ttll

Lainaus käyttäjältä: RoddeR - 26.02.12 - klo: 00.43
Kevättä kohden mennään sellaista vauhtia että olis aika alkaa kyselemään että onko kukaan suunnittelemassa kori kimppatikausta? Itse tarviisin gt2:een korin ja delta plastik:in sivuilta tilatessa posteja tulee 30e joka on lähes sama kuin korin hinta joten ei kiinnostais tilata tuota kautta vaikka tollanen kori oli viime kesänä kovassa käytössä.

Kyselin deltaplastik-kimppatilaukseen porukkaa tuolla "autojen korit" -topicissa. Yksi minun lisäkseni tällä hetkellä tilaamassa. Olen Raumalta, ja toimitus onnistuu myös Jyväskylään, jos haluaa välttää postikulut Suomessa. Tietysti jos saadaan enemmän porukkaa sillä että joku muu hoitaa tilauksen johonkin toiseen kaupunkiin, niin oon kyllä mukana edelleen. 20 koria mahtuu yksiin postikuluihin.

Ender

Itsellä on tarvetta kahdelle korille.

Tällä hetkellä eniten kiinnostaa Ipaneman uusi vielä julkaisematon "360 GT" -kori. En tiedä kerkeääkö tuo vielä kevääksi, jos ei, niin pitää varmaan tyytyä Warrior koriin (jos niitäkään saa edullisesti Suomeen??...)

Ender

Montakos Kyosho-kuskia on osallistumassa GT-8 sarjaan? Itsellä on tarkoitus ajaa koko sarja.

Tallista löytyy nyt kaksi ajokuntoista autoa, kun tuli hankittua Jethron vanha auto.

Tarkoitus olisi keväällä treenata useampana päivänä ainakin Hyvinkään ja Kouvolan radoilla. Oliskos mitään ideaa järjestää Kyosho-kuskien kesken yhteistreenit esim. Hyvinkäällä ? Voitaisiin vähän vaihtaa kokemuksia autoista ja auttaa toisiamme säätöjen kanssa.

Uusin Race Spec auto sopii hyvin kisailuun ja toivottavasti saadaan sitä kautta uusia kuskeja kisoihin.

mikari

Lainaus käyttäjältä: Ender - 27.02.12 - klo: 13.37
Itsellä on tarvetta kahdelle korille.

Tällä hetkellä eniten kiinnostaa Ipaneman uusi vielä julkaisematon "360 GT" -kori. En tiedä kerkeääkö tuo vielä kevääksi, jos ei, niin pitää varmaan tyytyä Warrior koriin (jos niitäkään saa edullisesti Suomeen??...)

Tarkoitus ehdottomasti. 325 malli menossa tuotantoon lähiviikkoina.
Voihan tohon 325 toimitukseen ottaa muutaman Warriorin mukaan niin siitä sitten sellainen alkuun.
Palailen heti kun tiedän aikatauluista lisää. Kiitti

e: Voisin tulla mukaan treenaa Hyvinkäälle GTe:llä sitten. Mulle saa myös tarjota GT iskareita, niitä ei mulla just nyt ole. Vaihdossa vaikka Ipanema koriin/renkasiin tjsp.
Kiitos 20 vuodesta!

RoddeR

Kyöstillä pitäis vetää läpi koko gt-8 sarja.
Kyosho, elämäni auto.

mikari

IGT:hen on tekeillä jenkkipojilla muutama mielenkiintoinen optio-osa, joita testaavat Worldseissa, ja jos ne toimivat niin meilläkin IGT kuskeilla tulee olee iloa niistä, siitä olen varma. Pidetään asia vielä snadisti jännityksessä kuitenkin.
Kiitos 20 vuodesta!

mikari

Tiedoksenne Inferno GT2 Race Spec Audi R8 tulee toukokuun alussa

Race Spec tarkoittaa edellisiin malleihin verrattuna 2.4 giga radiota, kohtuullisia servoja, nivelvetareita edessä, vakaimia edessä ja takana, kiillotettua pakoputkistoa yhdessä KE25 moottorin kanssa, jarrulevyjä molemmin puolin vaihdetta sekä IGW008 vaihdelaatikkoa (paras päivitys malliin!)

6V vastarin akku kandee hommata lisäksi, sitä tuskin paketti (vielä) sisältää.
Kiekot kannattaa vaihtaa heti kättelyssä parempiin jos radalle aikoo, esim. Kyosho V-Slick, GRP, Sweep, Ipanema tms. GT-8 kilpa-sarjaa ajamaan aikovalle suosittelisin myös nopeita servoja noiden tilalle esim. Orionilta ja renkaista luonnollisesti kisalaillisia GRP ja Sweep.
Kiitos 20 vuodesta!

kimster

Hommasin eilen käytetyn GT2 auton ja tänään koeajetultu muutama tuntia Visulahden radalla. Hyvin meni siihen asti kun autoon hyppäsi pieni kivi kyytiin mikä jumitti vetoakseli etuvedolle ja väänsi se mutkalle.. samalla (?) meni 2-vaihteen ratas sileäksi. Kotiin tullessa huomasin myös että pakoputken ruuvi oli irronnut. Pitää ilmeisesti käydä auto läpi loctite kanssa...

Ilmeisesti saa Kyoshon kaupasta Vantaalla niitä rattaita, tai pitäiskö tehdä joku upgrade.

Auto muuten vakio mutta 2.4 GHz radiolla, Aston Martinin korilla.